Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ble frdig med oppvasken kl 19.

heeeelt utrolig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har oppvaskmaskin jeg...

;)

:5:

Skrevet

Har ikke kjøkken med plass til oppvaskmaskin, jeg.

Men skulle gjerne hatt det....

TheaM har akkurat våknet hører jeg fra babycallen.

Bare jeg har vært våken i halvannen time og nytt å få ligge å lese i den fine, fine boka I All Evighet av Ken Follet.

Deilig å få ligge å lese i fred og ro istedet for å stress lese for når som helst kan jentungen ville opp.

Idag skal jeg treffe mamma.

Hun kom til byen igår sammen med han idioten hun er sammen med.

Jepp, idioten.

Mamma er en typisk sterk kvinne som ikke lar seg pelle på nesa, også finner hun seg en kjæreste som rett og slett virker tilbakestående.

Skryter av å ha kjøpt 100 liter Lidlcola fordi det var billig og sånn.

I tillegg er en av hans hobbyer å brodere pynteputer....

:roll:

Til tross for at mamma og jeg har et temmelig dysfunksjonelt forhold blir det vel koselig å se henne igjen.

Og.... bare for å være grei har jeg bedt mamma og Idiotgubben hit i kveld på mat.

Har jo fremdeles kyllinglår i fryseren, mener jeg....

:fnise:

Andre ting som skjer idag er at vi skal i bursdag til pappa.

Like spennende hver gang; Husker pappa denne gangen at jeg har cøliaki?

Han har en tendens til å glemme det og ikke ha noe til meg.

Han sier det så kjekt sjøl, at han kan ikke gå rundt å huske på alt som har med meg å gjøre.

Men... å huske at datteren hans har en kronisk sykdom, er det så vanskelig?

Tydeligvis....

Jaja....

Jeg får vel ta opp hun som står i senga si og roper boyaboyaboya samt vekke min kjære.

På tide å la lørdagen begynne, her i huset skjer det litt seinere enn vanlig idag.

Bare deilig det...

Skrevet

jeg hadde tatt det som en selvfølge at min egen familie hadde laget ting jeg kan spise.. skjønner godt du blir oppgitt viss han ikke har gjort det...

Skrevet

Jeg synes kaffegrut hørtes godt ut jeg... :flau:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Brodere pynteputer? Hmm aldri hørt det fra en mann før :sjenert:

Skrevet

Uff, for en familie! :overrasket:

Det høres ikke helt enkelt ut, men måten du beskriver dem på får meg til å :fnise:

Håper alt går greit i dag. Og klart pappa'n din bør huske på at du har cøliaki! :roll:

:hug:

Skrevet

.....og DER var jeg A-kjendis med 10.000 innlegg!

:danse: :danse: :danse: :danse:

Skrevet
jeg hadde tatt det som en selvfølge at min egen familie hadde laget ting jeg kan spise.. skjønner godt du blir oppgitt viss han ikke har gjort det...

vel... han hadde glemt det denne gangen og.

Men han hadde is i fryseren istedet da som jeg fikk.

Dream yoghurtis med caramell og pekannøtter.

Utrolig god is!!

Fint det med is, men litt kjedelig når alle andre koser seg med bløtkake og cookies....

Jeg synes kaffegrut hørtes godt ut jeg... :flau:

ha ha ha

Det må være gravidhormonene dine!

Lykke til med mamma-møte idag :kose:

takker for det.

Gikk greit men hun er merkelig lite interessert i TheaM.

Gav oss alle en klem, holdt TheaM i hånda litt og det var det.

Mamma har da ikke sett TheaM siden begynnelsen av desember, så jeg synes det er litt rart.

Tenkte kanskje hun hadde med en liten ting til TheaM, men neida. Ikke for det, veldig overrasket over det var jeg ikke, men man har nå alltid et lite håp...

Brodere pynteputer? Hmm aldri hørt det fra en mann før :sjenert:

Mann og mann.....

:fnise:

Det var nå veldig koselig hos pappa.

Vanligvis er det en pine å komme seg igjennom et besøk der, men nå var det veldig koselig.

2.5 time var vi der, og den tida gikk veldig fort.

Nå kommer da snart mamma og Idiotgubben (som idag har servert historien om hvordan sønnen hans har direkte nummeret til Bill Gates) på middag.

Kyllingfilet, ris, bretagne saus og salat.

Etter dette føler jeg at jeg har fått litt nok av familien for en stund....

Skrevet
:klem: familie er dessverre ikke noe man kan velge.
Skrevet

Hei, bare innom og leser litt! Håper du får en fin kveld og at det blir koselig, til tross for alt :)

Gratulerer som A-kjendis forresten :smilyblomst:

Skrevet
Grattis som A-kjendis :danse:

Hvordan føles det? :fnise:

Det føles som om... hmm.... igrunn så føles det som om jeg ikke gjør noe annet enn å henge på KG!

:klem: familie er dessverre ikke noe man kan velge.

Nei, det er sant!

Man må vel bare slite dem med helsa som det så flott heter...

Hei, bare innom og leser litt! Håper du får en fin kveld og at det blir koselig, til tross for alt :)

Gratulerer som A-kjendis forresten :smilyblomst:

:blomst: tilbake til Mia_ som besøker meg for første gang;

:velkommen:

Kvelden igår ble helt OK.

Spiste kyllingfilèt, ris, salat og bretagne kyllingsaus.

Planen var kyllinglår, men jeg så at det som var 7.5 kg kyllinglår nå var skrumpet inn til 4 stk bare.

Og det var litt lite å servere 5 voksne og TheaM, så hipp hurra for FirstPrice kyllingfilèt til en billig penge! ;)

I løpet av kvelden presterte mamma å bli sur fordi jeg ringte min søster med en matoppskrift hun lurte på der og da.

Da jeg spurte mamma om hun ville stelle TheaM til natta måtte hun bortimot overtales til det

Og mamma ble fornærma fordi vi har planer for dagen idag; Andrè skal opp til sine foreldre med TheaM og jeg skal jobbe med innleveringsoppgave.

Mamma forventet at vi skulle sitte hjemme i tilfellet hun kom innom, som hun så kjekt sa. :roll:

I tillegg fikk jeg et par (uønskede) tips ang barneoppdragelse, hvordan jeg skal venne jentungen av med mat om natta (noe jeg sluttet med oktober 2007) og slikt....

Alt i alt.... en kveld som forventet!

Gjest Catwoman
Skrevet

Er ikke bare bare å forholde seg til den familien dn altså.

Men jeg synes det virker som om du takler de bra jeg. :blomst:

Også så fint med barnehageplass da :)

Ha en flotters søndag

Skrevet

Hei MarianneE! :smilyblomst: Har vært inne og oppdatert meg litt! Skjer mye i livet ditt for tiden! Her er det bare jobb, møter, spise sove.... Men snart er jeg nok over denne toppen også!!! Hadde forresten tid til en halvtime i solveggen i går jeg også - DEILIG! Håper du får en skikkelig koselig søndag, gjerne med kaffe mocca i sola! Og har du ikke sol, så kan jeg sende over litt - for her er det nyyyyydelig i dag! :klem:

Skrevet

Takk, Lunalu!

Sola skinner litt her nå

den datt inn i hodet mitt....

(egentlig gjør jeg skolearbeid, så jeg er her ikke.... :sjenert: )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...