Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjort noe fornuftig?

Ryydet ut av matvarene

Kokt grøt

Tatt opp barn av senga

Ryddet arveklær i skapet til jentungen

Holder det?

Skrevet

Så flink TheaM er til å skrive.. :ler: Men tror jeg trenger tolk assa, om hun skal fortsette å skrive her inne ;)

Skrevet

Beste minnet jeg har fra Skien var den gangen vi dro på juleshopping i Porsgrunn :)

Flink du er som har meldt deg opp til eksamen, ikke for å få deg til å grue deg enda mer nå, men jeg syntes ikke 29/5 hørtes ut som så lenge til...

Skrevet

Jeg lagde rislapper på jobb i dag. :)

Gjest dylan thomas
Skrevet

Takk for at noen spurte. Jeg tror jeg aldri har hørt om det.

Skrevet

Det er lapper (en mellomting mellom sveler og pannekaker på en måte) med risgrøt i, sånn at de blir litt mer mettende. Eksempel her. Veldig godt! :Nikke:

Skrevet
Beste minnet jeg har fra Skien var den gangen vi dro på juleshopping i Porsgrunn :)

Flink du er som har meldt deg opp til eksamen, ikke for å få deg til å grue deg enda mer nå, men jeg syntes ikke 29/5 hørtes ut som så lenge til...

:legrine:

Utrolig godt sagt!

beste minnet du har fra en by, er at du ikke var i den!

:legrine:

29/5 er en stund til, men tida har en tendens til å gå kjappere enn en tror noen ganger. Har tre innleveringer igjen før Dagen, så det er ikke noe hvilehjem her nei!

Hva er rislapper egentlig??

Takk for at noen spurte. Jeg tror jeg aldri har hørt om det.

Akk... uvitende mennesker!

Godt Mazilla kom meg i forkjøpet og kunne opplyse dere!

:biggrin:

Kom inn døra for en time siden, har vært i barnehagen, og gikk derfra og rett ned til byen. Etter planen så sovnet TheaM på vei over, så broder'n og jeg kunne nyte hver vår kaffe mocca i solveggen ute.

En liten forsmak på sommeren!

:sol:

Skrevet

Så deilig med en forsmak på sommeren! Sånn var det her i går, men i dag var det tilbake til "virkeligheten".. :sukk:

Skrevet

Kaffe mocca i solveggen..... sukk, det hørtes deilig ut!!!!!! :sol::hjertesmil:

Gjest Grafica
Skrevet

Her tilbragte vi halvannen time ute i sola på utsida av leiligheten, med kaffe og te på termos. Deilig å kjenne at våren er ordentlig på vei! :sol:

Gjest dylan thomas
Skrevet

fikk kost meg litt i sola, og knipset litt bilder av Oslo selv i dag. Skal bli godt med sommer nå.

Skrevet

God morgen!

Var litt fraværende igår, lite å skrive om unntatt det ene innlegget.

Grenser for hvor spennende det er å skrive om eh.... ingenting!

Satser på litt mer tilstedeværelse idag!

:jepp:

Gjest Catwoman
Skrevet

Hei.

Blir spennende med esamen - helt sikker på du kommer til å klare det kjempefint :)

Ha en fin dag i dag. :nigo:

Skrevet

satser utvilsomt på en ståkarakter på eksamen, ja!

Litt dumt ellers..... :fnise:

På TV2 i kveld (kl. 20?) begynner Skogheim, det skal jeg se!

Kristin Skogheims forsøk på en mer organisert hverdag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...