LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 #4581 Skrevet 9. mars 2009 åh. så surt! skjønner frustrasjonen din altså.. det er ikke såå lenge til eksamen heller! håper du får lest mye resten av uken
MarianneE Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4582 Skrevet 9. mars 2009 Jeg skal på trening i kveld, og har ikke lyst. Å herregud for et jævla tiltak! Men, jeg skal! Må!
MarianneE Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4584 Skrevet 9. mars 2009 Det stemmer! Skal skifte nå, asså! Dessuten skal jeg gå bort med ei venninne, så jeg har noen som sleper meg med. Lettere å gå da.
janne84 Skrevet 9. mars 2009 #4585 Skrevet 9. mars 2009 Er enklere når man er to ja! Håper du får en lesedag i morgen da
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 #4586 Skrevet 9. mars 2009 Du... Har du tilfeldigvis en god oppskrift på glutenfrie ostehorn? Altså sånne greier med ost og skinke inni.. Har så lyst på! Kom du deg på trening? Håper det, så du kan kose deg med den gode følelsen etterpå, det som er igjen av kvelden!
Store My Skrevet 9. mars 2009 #4587 Skrevet 9. mars 2009 29. mai klokka 10 er eksamen. Det kan jo bli spennende... For en dag dette har vært. Den opprinnelig planen var jo at Andrè skulle være hjemme idag, ta med TheaM i barnehagen også skulle jeg avgårde på biblioteket med skolebøkene mine. Meeeeen, bilen vår må på verkstedet så jeg måtte heller ta med TheaM i barnehagen så Andrè var hjemme og ventet på Viking som tok med bilen vår på et verksted. Så det forsvant dèn lesedagen også. Blir så utrolig frustrert! Jeg skal lese, skrive oppgaver, få gode karakterer, men ikke faen om et eneste menneske legger til rette for meg! *frustrert* Hvorfor kunne ikke han ta med TheaM i barnehagen mens du ventet på Viking? :klø: føler frustrasjonen din. Er slitsomt å skal stå på på alle områder når det ikke er noen som vil legge til rette for deg og hjelpe deg. Jeg er enormt imponert over stå-på viljen din.
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4588 Skrevet 10. mars 2009 Er enklere når man er to ja! Håper du får en lesedag i morgen da He he.... Idag skal jeg til Skien, på AOF og levere noen papirer i forbindelse med eksamen. Må ha underskrift og greier på at jeg skal sitte der. Etterpå skal TheaM og jeg i banken, tappe reservekontoen min og gå på Tullis og kose oss litt! Du... Har du tilfeldigvis en god oppskrift på glutenfrie ostehorn? Altså sånne greier med ost og skinke inni.. Har så lyst på! Kom du deg på trening? Håper det, så du kan kose deg med den gode følelsen etterpå, det som er igjen av kvelden! Horn, ja.... Skal finne en oppskrift, så skriver jeg den ned i ettermiddag til deg. Litt morsomt at du spurte, for jeg gikk med tanken på å bake horn i løpet av de nærmeste dagene. Føler jeg får til glutenfri bakst nå så da er det mer gøy å bake. Hvorfor kunne ikke han ta med TheaM i barnehagen mens du ventet på Viking? :klø: føler frustrasjonen din. Er slitsomt å skal stå på på alle områder når det ikke er noen som vil legge til rette for deg og hjelpe deg. Jeg er enormt imponert over stå-på viljen din. Det hadde vært litt dumt om jeg ventet på Viking og ble med på verkstedet siden jeg ikke har lappen og null peil på bil. Takk for skryt, forresten! Jeg kom meg på trening igår, fikk t.om skryt av treneren vår fordi jeg tok i bruk manualer under stepdelen. Å.... da følte jeg meg flink! En annen ting som skjedde igår: 5 minutter etter jeg var her inne igår drev TheaM og lekte med sin nye favorittleke: En IKEA badekrakk. Hun snur den opp-ned, samler lekene sine oppi og går rundt og dytter på krakken. Igår stod hun oppi der selv, snublet og landet på panna og nesa. Blodet rant og jeg var livredd for at hun hadde tatt tenna. Etter å tørket det meste var det bare nesa som blødde heldigvis. Stakkars lille ungen min....
Nótt Skrevet 10. mars 2009 #4589 Skrevet 10. mars 2009 Sånne øyeblikk er skikkelig skremmende. Så bra det ikke var noe verre enn neseblod da. Ha en fin tirsdag.
Gjest dylan thomas Skrevet 10. mars 2009 #4590 Skrevet 10. mars 2009 God morgen, Marianne. Håper du får en fin dag.
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4591 Skrevet 10. mars 2009 God morgen, Marianne. Håper du får en fin dag. God morgen til deg og! Det overrasker meg stadig vekk hvor kjapt barn vokser noen ganger. Tok på jentungen ei bukse da jeg stelt henne, alltid vært passe, seinest i forrige uke satt den fint på, idag var den blitt for kort i beina. Akkurat som om hun har vokst 5 cm over natta. Sprøtt...
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4592 Skrevet 10. mars 2009 l lllllllujjjjggg y y bhbnhnnnnn
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4593 Skrevet 10. mars 2009 l lllllllujjjjggg y y bhbnhnnnnn TheaM sitt første KG innlegg.... Gud, så stolt jeg er!
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. mars 2009 #4597 Skrevet 10. mars 2009 l lllllllujjjjggg y y bhbnhnnnnn Hun må jo nesten få seg en egen bruker hun nå
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4598 Skrevet 10. mars 2009 ha ha ha Ja, hun får ikke fly rundt her som gjesteposter! Jaja.. Nå har jeg vært og meldt meg opp til eksamen! Skumle greier!! Heldigvis er det ikke før 29/5 så jeg har god tid på å grue meg enda! Etter jeg var hos AOF reiste TheaM og jeg videre inn til Skien. Jeg liker ikke Skien! Byen er så kald og upersonlig, grå og trist igrunn! Men de har en bank hvor jeg har en konto det kommer penger innpå nå og da,og den kontoen tømte jeg idag, så det ble cafè tur på TheaM og meg uten dårlig samvittighet. Kost oss har vi gjort!
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4600 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Siden jeg faktisk klarte å bære jentungen sovende fra vogna, opp trappa og opp i sin seng og hun sover enda, ja, jeg tror jaggu jeg skal gjøre noe fornuftig! Koke 2 porsjoner av sånn hurtig risgrøt så jeg kan lage rislapper i kveld, b.la Rydde ut av matvarene som står fremdeles i posen på kjøkkenet... Endret 10. mars 2009 av MarianneE
Fremhevede innlegg