Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

har snorkende mann som gjør at jeg ikke får sove.

typisk det når en virkelig har sjansen, og jentungen ikke er hjemme.

Crap....

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet
Ja, det kan du tro!

Du har jo sett meg.

Tenker det er bra det jeg har funnet.

Hehe. faktisk synes jeg ikke Carrie heller var så fin i den kjolen, selv om hun har en fantastisk kropp, kjolen er liksom bare for.. hmm... avkledd.

Men.... vi satt rundt et bord, drakk (jeg drakk bare en drink og resten av kvelden cola), spilte musikk og halvveis ropte til hverandre.

Akkurat slik fester var da jeg var 18.

Jeg tenker liksom... Burde ikke fester være "noe mer" snart?

Vet ikke helt hva, men det er liksom ikke no utvikling på det området.

Hvis det var sånn type vorspiel-fest så tror jeg aldri det vil bli noe annet.

Høy musikk er fint hvis man skal danse, eller er på konsert eller sitter alene i bilen :fnise: Men det er unektelig litt slitomt å føre en samtale når man må skrike til hverandre hele tiden. Men det er kanskje ikke meningen at man skal det.

Skrevet

Nei... Kanskje det ikke er meninga at det skal være anderledes?

Bare tenker at fester burde liksom få et mer voksent preg snart. Litt mer klasse for å være ærlig (Og det er et uttrykk jeg sjeldent bruker)

:filer:

Litt morsomt at du nevnte den kjolen til Carrie, jeg så nemlig den episoden på DVD i natt, Catwoman og det er ikke ofte jeg ser en nudie-dress og tenker på deg, altså!

:ler:

Gikk og la meg nærmere kl 8 igjen, leste litt så var det :søvn: fram til klokka 10.

Det var rett og slett digg!

Nåhar jeg ryddet leiligheten, sortert ut noen leker og funnet fram ingredienser til dagens middag: Indisk kyllingsuppe. Tenkte å lage den på forhånd, den blir enda litt bedre når den får stått og "hvilt" seg litt.

Men først av alt skal jeg gjøre skolearbeid!

Fliiiiiiinke meg.....

Skrevet

Ja du er veldig flink!! men det er ikke alle fester som er slik, iallefall ikke i min vennekrets. Jeg syns det er kjekkere å drikke vin, slappe av og bare prate og kose seg.. Er ikke noe kjekt når musikken skal overgå alt og alle..

Skrevet

Liker også mye bedre de rolige festene der vi kan prate uten å måtte skrike til hverandre og kose drikke vin eller noe :)

Typisk at mannene din snorker når dere er barnefri om morningen.

Ha en fin søndag :klemmer:

Gjest Grafica
Skrevet

Mmm den middagen hørtes spennende ut! Lyst til å dele oppskriften? :jepp:

Skrevet

Nå har jeg laget middag, indisk kyllingsuppe, gjort skolearbeid, vasket opp, satt over maskin 2 med klær.

Andrè har reist for å hente TheaM, det skal bli utrolig godt å få henne henne hjem igjen!

:strix:

Får middagsgjester; Pappa og broder'n.

Siden jeg sa til pappa at det er middag kl. 16, så er han vel her om ca 1 time tenker jeg.

Kanskje jeg skal stelle meg litt først?

Føler liksom ikke for å gå i vinrød joggebukse og t-skjorte uten BH med besøk, liksom....

Skrevet
Klart det!

Indisk kyllingsuppe!

5 gr ingefær

3 båter hvitløk

1 rød chili

2 ss smør

3 gulrøtter

1 eple

2 løk

1 ss curry

2 l kraft/buljong

Kjøtt av en kylling

3 dl matfløte

Riv ingefær og finhakk hvitløken.

Del chilien på langs, fjern frøene. Finhakk.

Fres ingefær, hvitløk og chilii smøret i en romslig kjele.

Tilsett revet gulrot, eple og løk.

Dryss over curry.

Ha i kraft/buljong.

Kok opp og la koke i ca 10 minutter.

Tilsett matfløte og kyllingen.

That's it!

Skrevet

Den så god ut, den suppa.

Det er litt godt å være "barnefri" innimellom, ikke sant? Selv med snorkende medsovere.

Skrevet

Den suppa så kjempegod ut! :jepp:

Skrevet

den suppe skal jeg lage en vakker dag...

Skrevet
God morgen!

Planer for dagen? :)

ja, stresser med å finne en plass som vil la meg ta eksamen.

Skrevet

Vil de ikke på biblioteket? Det gjør de på biblioteket her i byen. har bl.a. en på jobb som studerer fjernstudie i Sverige, og hun tar eksamen på biblioteket.

Skrevet

skal på AOF i Skien, har fått ordnet det nå.

Skrevet

29. mai klokka 10 er eksamen.

Det kan jo bli spennende...

For en dag dette har vært.

Den opprinnelig planen var jo at Andrè skulle være hjemme idag, ta med TheaM i barnehagen også skulle jeg avgårde på biblioteket med skolebøkene mine.

Meeeeen, bilen vår må på verkstedet så jeg måtte heller ta med TheaM i barnehagen så Andrè var hjemme og ventet på Viking som tok med bilen vår på et verksted.

Så det forsvant dèn lesedagen også.

Blir så utrolig frustrert!

Jeg skal lese, skrive oppgaver, få gode karakterer, men ikke faen om et eneste menneske legger til rette for meg!

*frustrert*

:snurt:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...