Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innom med en :klemmer:

har ikkje vært innom på noen dager så eg måtte oppdatere meg litt, håper det ordner seg med økonomien :) vi har fått vite at mot jul i år kommer min bedrift mest sannsynlig til å slite litt så da kommer eg til å ha dårlig råd :frown: men eg kan spare litt framover hvertfall :)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Synes du er flink som får lest og gjort oppgavene selv med en liten en hjemme som også krever sitt :)

Gjest dylan thomas
Skrevet

Tok ikke du KG-pause for kvelden Marianne?

Jeg ser deg nok, der du idler i din egen dagbok! :legrine:

Skrevet

Det er noe med tingenes iboende djevelskap. Håper dere ikke må være lenge uten bil

Gjest dylan thomas
Skrevet

Jeg kjenner også til de tingene....

Ha det fint i helgen, Marianne.

Skrevet
:klemmer:

:klemmer: tilbake til deg!!

Må jo gi den eg :klem: før du går!!

Tok den nå jeg, om det er greit!

innom med en :klemmer:

har ikkje vært innom på noen dager så eg måtte oppdatere meg litt, håper det ordner seg med økonomien :) vi har fått vite at mot jul i år kommer min bedrift mest sannsynlig til å slite litt så da kommer eg til å ha dårlig råd :frown: men eg kan spare litt framover hvertfall :)

Uff... får håpe det retter seg opp igjen.

Misunner ingen vår situasjon om dagen...

Tror det kan være lurt å spare det en kan, ja.

Synes du er flink som får lest og gjort oppgavene selv med en liten en hjemme som også krever sitt :)

Takk, men det er overhodet ikke lett.

Føler jeg får lite sammenheng i det jeg leser. jeg får en time her og en time der bare. Og ofte når jeg setter meg til på kveldstid er jeg så trøtt at jeg har trøbbel med å få med meg det jeg leser.

Tusen takk for ros.

Jeg trenger det.

Skrevet (endret)

*Puh*

Nå har besøket akkurat tuslet ut døra her.

Klokka 11 kom min søster med samboeren sin og minstejenta og de gikk igjen nå.

Broder'n har og vært innom så i den lille stua vår har det vært fullt hus og stormende jubel.

Lekene har vært utover hele gulvet,

det har blitt spist borti:

20 boller,

6 smultringer med sjokolade,

1.5 liter brus,

3 kopper sjokoladekaffe fra Nescafè,

1 kopp te,

1 middagsglass og

2 beger med fruktpurè.

Men, min søster og samboeren var på visning igår på et rekkehus, og har lagt inn bud idag. Desverre, på grunn av himla mye om og menn, blir det ikke avgjort om de får huset før 1. April.

Da er det 14 dager igjen av overtagelse der de bor nå.

Spennende dager....

Kjenner jeg er litt sliten i kveld.

Endret av MarianneE
Skrevet

Usikker på om jeg viser ansiktet mitt her resten av dagen.

Ansikt og ansikt, forresten....

:fnise:

Alle sammen:

EN

RIKTIG

GOD

HELG

TIL

DEG!

Skrevet

God helg til deg og! :) Du har all grunn til å være sliten forresten! Ble nesten sliten bare av å lese om dagen din jeg! :fnise:

Skrevet
God helg til deg og! :) Du har all grunn til å være sliten forresten! Ble nesten sliten bare av å lese om dagen din jeg! :fnise:

Jeg og igrunn....

:fnise:

Skrevet (endret)

Hørres ut som du har hatt en travel men veldig kjekk dag :nigo:

Håper det ordner seg for søsteren din!

God helg :kyss2:

Endret av Kamille86
Skrevet

Drikker cola zero, gumler potetgull med sour creme og onion mens jeg ser Norske Talenter.

Skulle gjort skolearbeid, men er bare for trøtt.

Vurderer å legge meg når NT er ferdig.

Skrevet

Det er ikke lett å få lest når man er småbarnsmor. Hverdagen tar tak i deg, og nurket krever at du er helt tilstede.

Ønsker deg en riktig god helg.

Skrevet
Det er ikke lett å få lest når man er småbarnsmor. Hverdagen tar tak i deg, og nurket krever at du er helt tilstede.

Helt sant det, Bettie!

Har tenkt mer enn en gang at det kanskje var dumt av meg å studere nå, men det er 2.5 mnd til eksamen bare så det er bare å henge i den siste tida som er iigjen.

Siden jeg synes det er hardt å kombinere livet som student og med småbarn i huset er jeg og ekstra stolt over de gode karakterene jeg har fått.

:enig:

Idag kommer svigermor og henter TheaM.

Hun skal da overnatte hos svigers så skal jeg på vorspiel i kveld.

Det er da det nevnte hos svogerS og svigerinneK, jeg har bestemt meg for å reise ut, men droppe byturen.

Jepp, jeg skal på fest!!

:skaal:

Det værste er at jeg egentlig ikke har lyst. :sjenert:

Siden TheaM skal overnatte hos svigers hadde det vært deilig å bare vært hjemme uten planer og bare meg, men.....

Det er jo ikke lenge siden jeg klaget over at jeg bare sitter hjemme, og at det ikke skjer noe! :blush:

Lurer på hva jeg skal ha på meg....

:snø: ute!

Kanskje ikke så god nyhet, siden det er vår (tror jeg) men det dekker iallefall den grå og svarte snøen ved veien....

Skrevet

Håper du får det kos på vorspiel!!! God helg og klem til deg!

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg skal og ut i kveld selv om jeg ikke vil. Ikke har jeg noe å ha på meg heller.. :sukk:

Men vi får bare prøve å gjøre det beste ut av det! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...