Gjest ~Milla~ Skrevet 4. mars 2009 #4501 Skrevet 4. mars 2009 Takk for en hyggelig melding i dagboken min. Veldig snilt
Kamille86 Skrevet 4. mars 2009 #4502 Skrevet 4. mars 2009 Innom med en Av og til er det lov å rett og slett gi søren Nintendo er gøy så det hadde jeg også stemt Ha en fin kveld!
MarianneE Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4504 Skrevet 4. mars 2009 Ananas i smoothie er veldig godt! Anbefales... Men smoothie, ja... Som regel ender jeg opp med denne: 1 eple 1 banan Yoghurt Juice frosne bær Her kommer et par sukk: No.1 TheaM har vært dårlig i magen i tre dager nå. Rennende er det ikke, men definitivt bløtere enn nomalt. Hun er fin i formen, like aktiv som vanlig og med god matlyst. Men bleia er lys i fargen og har vært slimete men det er den ikke nå lengere. Hun plages tydelig ikke av det, men allikevel.... 5 bæsjebleier har jeg byttet idag, mot normalt 1. Lurer på hvorfor, hun har begynt å gå med en finger i munnen igjen så jeg lurer på om ikke det er en tann på vei som står bak det hele. Har ikke tatt kontakt med legen siden jentungen ikke plages og har matlyst. No.2 Bilen må på verksted. Mest sannsynlig er det en del av bensinpumpa som trenger en liten skift. Har nevnt vår betydelig strammere økonomi, og nå dette. det fine er jo at svigers har tilbudt seg å betale, det som er litt leit er jo at vi står uten bil en stund framover. Har firmabilen i nødstilefellet, men den er ikke beregnet på en familie på tre akkurat. Så: No.1 i morra skal min svigerinneK passe TheaM noen timer på formiddagen så jeg skal en tur på biblioteket og sitte der med skolearbeid. Kjempe snilt!! No.2 Søster og familien kommer i morra! De skal på visninger og besøke noen venner min søster ikke har sett på lenge, så det blir ikke mye samvær, men pytt.... Snart bor de her uansett!
loffen Skrevet 4. mars 2009 #4505 Skrevet 4. mars 2009 Kanksje du kan bli med på visning? Det er gøy!
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2009 #4506 Skrevet 4. mars 2009 Blåbær, bjørnebær og eplejuice blir namnam smoothie! Frisk og god
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #4507 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Godt å se deg igjen, Grafica. edit: og hei til Marianne også ja. Endret 4. mars 2009 av dylan thomas
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2009 #4508 Skrevet 4. mars 2009 huff. så surt med bilen! typisk at sånne ting kommer når man har det ekstra tøft.
Gjest Sisu Skrevet 5. mars 2009 #4513 Skrevet 5. mars 2009 Hei Har bare vært innom og lest litt jeg...
MarianneE Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4514 Skrevet 5. mars 2009 søta! Ha en super dag Som du befaler! Hei Har bare vært innom og lest litt jeg... Koselig det! Kom gjerne tilbake. Hmm.. Skal møte venninneT om 45 minutter og jeg suser bare rundt i pysj enda. Kanskje på tide å komme seg i klærne? Vet ikke om verden lar seg imponere av en 30 åring med pysj og barnevogn på et kjøpesenter...
MarianneE Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4515 Skrevet 5. mars 2009 Må huske å ta med skolebøkene mine! liksom ikke vant til å ta med dem en tur til byen.... Ut av pysjen nå, Marianne. hypp!!
kospia Skrevet 5. mars 2009 #4516 Skrevet 5. mars 2009 Som du befaler! Vet ikke om verden lar seg imponere av en 30 åring med pysj og barnevogn på et kjøpesenter... Du hadde helt klart fått masse oppmerksomhet i alle fall God tur
FrizzleSizzle Skrevet 5. mars 2009 #4518 Skrevet 5. mars 2009 Nei, pysj og barnevogn på kjøpesenter er for unge mødre, skal man tro visse tråder på KG. Ha en konstruktiv dag
MarianneE Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4519 Skrevet 5. mars 2009 Konstruktiv lesedag ble det jo ikke, men.... SvigerinneK var først forsinket, så da hun kom måtte jeg bare sette meg på første og beste plassen med boka mi. Der fikk jeg sittet en halvtimes tid bare, men jeg fikk ihvertfall utnyttet den halvtimen. Resten av tiden satt jeg og øste ut av meg masse frustrasjon over Andrès jobbsituasjon, ingen penger og ellers mye festlig som skjer. Har minimalt å skrive ellers. Andrè skal bade jentungen og jeg skal rydde. Etterpå skal han en tur i butikken mens jeg skal skrive notater av det jeg har lest idag, av skolearbeid altså.... til store og små
Fremhevede innlegg