MarianneE Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4481 Skrevet 3. mars 2009 Feirer ikke 5'eren nei, burde jeg det? Etter middagen endte vi opp på stuagulvet alle tre med Ole Brumm boken for de minste som vi bladde i og leste et par værs fra her og der. TheaM var ikke så veldig interessert i boka, men koste seg stort med både mamma og pappa som kunne krabbes oppå. Egentlig ganske koselig. Har fått forespørsel om å være med ut på by'n på lørdag om jeg får barnevakt (Andrè har kjørehelg) Jeg har ikke lyst. Jeg synes det å reise på byen er kjedelig, jeg har bare ikke interesse for det lengere. Det er svigerinneK og svogerS som skal ut sammen med noen andre. Orker ikke reise ut og føle meg som overskuddsmateriale, bli sånn 5. hjul på vogna. Nei, det frister lite men samtidig gjør jeg jo aldri slikt lengere. Har heller lyst å ut når både Andrè og jeg kan gå ut istedet.
janne84 Skrevet 3. mars 2009 #4482 Skrevet 3. mars 2009 klart du må feire det!!! Liker ikke å reise på byn jeg heller. Hadde jo fest på fredag og endte opp på byn, for det første koster det 450 kr med taxi en vei, for det andre er det ikke noe gøy. Er mye gøyere å være på hjemme-fester, når man går ut får man ikke pratet og man blir som regle splittet.. Så spar det til du og andre kan gjøre det ilag
MarianneE Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4483 Skrevet 3. mars 2009 Tenker jeg sparer det, ja... Gode gud å jeg gjesper i kveld. Redd kjeven går ut av ledd snart!
MarianneE Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4485 Skrevet 4. mars 2009 sov godt Jeg har sovet så godt i natt!' La meg klokka 22 og var bortimot bevistløs i 8 timer. Lest ferdig Ringenes Herre har jeg og gjort. Nå står I all evighet av Ken Follet for tur. ellers har det skjedd minimalt siden i går kveld.
Gjest Catwoman Skrevet 4. mars 2009 #4486 Skrevet 4. mars 2009 Heisnan Enig i at byturer ikke er så gøy. Dvs det kan være kjempekoselig noen ganger, men oftest er det bare trøkkete. Jeg liker å danse - så hvis jeg er et sted hvor jeg kan danse hele kveden, da kan det bli moro Men jeg lurer ofte på hva det er som gjør at det er så mange mennesker som elsker å gå på byen hver helg. Stå i en sammenpresset klynge i et lufttomt lokale, skrike til hverandre for å overdøve musikken og drikke seg seg sørpe dritings - for så å våkne opp søndag med fylleangst og hodepine og nærmest ikke huske noen ting fra kvelden før. Må være noe jeg har misforstått der
MarianneE Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4487 Skrevet 4. mars 2009 Dagens dilemma; Når jeg får kontantstøtta neste gang, skal jeg da: 1. Kjøpe NintendoDS som jeg har ønsket meg leeeeenge og som jeg egentlig skulle kjøpe etter jul? 2. Klippe meg i en fin frisyre? Har hatt samme strie lange blonde håret i alle år.
kospia Skrevet 4. mars 2009 #4488 Skrevet 4. mars 2009 Dagens dilemma; Når jeg får kontantstøtta neste gang, skal jeg da: 1. Kjøpe NintendoDS som jeg har ønsket meg leeeeenge og som jeg egentlig skulle kjøpe etter jul? 2. Klippe meg i en fin frisyre? Har hatt samme strie lange blonde håret i alle år. Ja takk, begge deler Tror jeg hadde gått for en klipp jeg
Store My Skrevet 4. mars 2009 #4489 Skrevet 4. mars 2009 ellers har det skjedd minimalt siden i går kveld. Jeg leste: ellers har det skjedd et mirakel siden i går kveld. Og så undret jeg meg veldig over at du ikke utdypet det mer jeg tror forresten jeg ville ha valgt nintendoen.. man kan klippe seg siden. det er så kjedelig når håret har vokst ut igjen og du fremdeles ikke har noe nintendo..
FrizzleSizzle Skrevet 4. mars 2009 #4490 Skrevet 4. mars 2009 Har aldri vært den store bygjengeren jeg heller...men en liten feiring av femmeren burde du kanskje unne deg? Kan jo feire med å kjøpe en Nintendo???
Gjest Catwoman Skrevet 4. mars 2009 #4491 Skrevet 4. mars 2009 Dagens dilemma; Når jeg får kontantstøtta neste gang, skal jeg da: 1. Kjøpe NintendoDS som jeg har ønsket meg leeeeenge og som jeg egentlig skulle kjøpe etter jul? 2. Klippe meg i en fin frisyre? Har hatt samme strie lange blonde håret i alle år. Jeg ville valgt hårklipp, men det er jo fordi jeg ikke ønsker meg nintendo. hehe Men hvis jeg ønsket meg nintendo ville jeg kanskje kjøpt det og spart hårklippen til senere. Er gøyere å være nyklippet når det går mer mot sommer. Er man utendørsnå så synes jo nesten ikke sveisen uansett. Pga. lue, skjerf og jakker med store krager ol.
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #4492 Skrevet 4. mars 2009 Dagens dilemma; Når jeg får kontantstøtta neste gang, skal jeg da: 1. Kjøpe NintendoDS som jeg har ønsket meg leeeeenge og som jeg egentlig skulle kjøpe etter jul? 2. Klippe meg i en fin frisyre? Har hatt samme strie lange blonde håret i alle år. Har du sånne vanvittige frisørregninger du også? Den vakreste kvinne jeg vet om, mistenker jeg dro av et par store sist, for hun ville ikke spesifisere nøyaktig hvor mye det var. God morgen forresten.
Frigg Skrevet 4. mars 2009 #4493 Skrevet 4. mars 2009 Nintendo selvfølgelig. Har du hat langt hår lenge så klarer du å vente litt til Jeg håper at jeg får spillene jeg har bestilt til PS3 i posten i dag
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2009 #4494 Skrevet 4. mars 2009 Nintendo Mye kulere å være nyklippet når vårværet kommer snikende! Og den skulle du jo kjøpe deg for lenge siden tross alt
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. mars 2009 #4495 Skrevet 4. mars 2009 Innom og hilser på.... Hei Sier som Ole Brumm, ja takk begge deler
MarianneE Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4496 Skrevet 4. mars 2009 Ole Brumm metoden med jatakk begge deler går ikke. Pengene strekker bare til en av tingene. men falt litt for argumentet om det er bedre med ny sveis når det er mer vår og sommer. Liten opptelling; Nintendo: 5 for Frisør: 2 for Begge deler: 2 Da blir det Nintendo. Takk for at dere bestemmer for meg!
Frigg Skrevet 4. mars 2009 #4497 Skrevet 4. mars 2009 Stikk på f.eks denne siden for å få oppskrifter på smoothie
Frigg Skrevet 4. mars 2009 #4499 Skrevet 4. mars 2009 Bare hyggelig Jeg så at man jo kan bruke ananas. det har ikke jeg tenkt på, men det er sikkert veldig godt i smoothie *Notere seg bak øret* (hvorfor bak øret?? )
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2009 #4500 Skrevet 4. mars 2009 Ja hva er det med bak øret? Der ser ikke jeg hva som står hvertfall!
Fremhevede innlegg