Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hallo:, står til?

Trass er ikke spesielt sjarmerende, nei. Men alt går over. (og så begynner en ny periode med nye ting å bekymre seg for, men men).

Skrevet (endret)

Trass kan være spennende :fnise:

Syns de er litt søte jeg når de trasser :ler:

ikke gøy om det drar seg skikkelig ut og du har det gående hele dagene.

Endret av Kamille86
Skrevet

Titt tei! :smilyblomst:

Så fint at det har ordnet seg med både penger og flyttende søster!!!

Trass....Det synes jeg IKKE er spennende...og ikke søtt - ihvertfall ikke når de holder på over lengre perioder!!!! Men...de må jo igjennom det - sukk!!!

Snart helg igjen!!!!

Skrevet

Som bestemor kan jeg si at trassalder er litt søtt og litt spennende. Spennende å se hvordan egenviljen utvikles. Men - det er ikke moro å ha et trassig barn rundt seg hele tiden, det husker jeg fra da mine var små.

Skrevet

:goodbye:

Good friday morning ladies!

trassige barn, ja.

Det litt komisk når vi er hjemme, litt flaut når vi er avgårde.

Men mest av alt synes jeg det er litt facinerende og se hvor langt hun strekker seg for å vise at hun har egen vilje. :jepp:

Facinerende å se at den lille kroppen ikke bare dulter etter lengere, men viser at "Dette vil jeg" eller "Dette vil jeg ikke"

Traff svigerinneK igår på JonasB (som vanlig...) og vi ble sittende og diskutere fag og oppgavene mine som jeg driver med:

1.Gjør rede for hva du forstår med positiv selvutvikling

2. Beskriv hva du forbinder med aktiv lytting

Innlevering på mandag, men føler jeg har god kontroll på det hele så det går nok greit.

:tommelsmil:

Ellers var vi i bursdag til svigermor igår.

6 voksne, tre barn under 6 år og en hund....

Det blir livlig da, ja!

TheaM var i ekstase over hunden til svoger&svigerinne (som vanlig) og trives så godt med sine eldre kusiner. Lille jenta blir ofte stående på sidelinja og glise eller hoppe og komme med frydfulle hvin.

:fnise:

Dagens dillemma

Husarbeid eller gå tur?

Husarbeid trengs så absolutt, men det er meldt sol og fint vær så det hadde vært deilig med en lengere tur ut og.

Kanskje får jeg til begge deler?

Dagens middag:

Tandoorikylling, ris, raita

Skrevet

gå tur, gå litt for meg og :) her skinner solen som bare det men eg må gjøre skolearbeid :snurt:

mitt dilemma, hva skal eg gå med når eg skal ut med jobben idag?? eg og en venninne har inngått en avtale om at vi ikkje skal kjøpe nye klær før barcelona tur, men no begynner det å skrante på det eg har i skapet :fnise: dagens middag her plir pannekaker, nam :)

Skrevet
gå tur, gå litt for meg og :) her skinner solen som bare det men eg må gjøre skolearbeid :snurt:

mitt dilemma, hva skal eg gå med når eg skal ut med jobben idag?? eg og en venninne har inngått en avtale om at vi ikkje skal kjøpe nye klær før barcelona tur, men no begynner det å skrante på det eg har i skapet :fnise: dagens middag her plir pannekaker, nam :)

vi skal også ha pannekaker.

gå tur du, Marianne.. Man blir så glad av det. Og hvem vet.. kanskje husarbeidet går som en lek etterpå? hvis ikke kan du gjøre det en dag det er dårlig vær. :Nikke:

Skrevet

husarbeid stemmer jeg for. hehe. for jeg orke rikke å gå tur men burde gå tur og derfor kan ikke du gå tur heller :ler:

Skrevet

Tok på meg effektiviserings glorien min, kjappet meg og vaske over gulvene her (med hjelp fra TheaM)og da klokka var 10.30 kunne vi kle på oss og gå ut.

Gikk bare til og fra butikken, men det er 5-600 meter hver vei og når TheaM går, så går det ikke så veldig fort, men å..så gøy hun synes det er!

Nå sover hun, og jeg har vært i nettbanken og betalt regninger.

har t.om et par hundrelapper igjen...

Føler meg som FruFlink idag!

Skrevet

Jepp MarianneE, du har vært kjempeflink i dag :tommelsmil:

Ha en flott fredag :hug:

Skrevet
husarbeid stemmer jeg for. hehe. for jeg orke rikke å gå tur men burde gå tur og derfor kan ikke du gå tur heller :ler:

:laugh:

Morroklumpen!

Skrevet

så flink du er da!

jeg valgte din variant - har gått tur jeg også. og nå lurer jeg søren meg på om jeg skal gå en til, trene på wiien eller om jeg skal gå på aerobic kl 6 :vetikke: er jo så fint vær, burde nesten gått ute.. men er jo så kaldt :fryser:

Skrevet
så flink du er da!

jeg valgte din variant - har gått tur jeg også. og nå lurer jeg søren meg på om jeg skal gå en til, trene på wiien eller om jeg skal gå på aerobic kl 6 :vetikke: er jo så fint vær, burde nesten gått ute.. men er jo så kaldt :fryser:

Øh....

Jeg stemmer for aerobic!

Eller nei, wii, for det har jeg ikke prøvd så da ville jeg nok prøvd det!

Skrevet

Dagens positivitet:

Sol!

Nyvaskede gulver

Fin mann

Søster med familie flytter hjem snart

Har penger til overs på kontoen

Helg

:hoppe:

Skrevet

Har du vasket VINDUER? Nei, vent, *gulver* sto det ja! :ler: Men det er jo kjempebra det også! God helg, la oss håpe på sol!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...