Bettie Skrevet 22. februar 2009 #4324 Skrevet 22. februar 2009 Det er bra hun fikk opp slimet. Det finnes medisin som gjør det lettere å få det opp også, hvis dette blir et tilbakevendende problem. Huff, så leit med jobbsituasjonen og manglende lønn. Får håpe firmaet kommer inn under en av redningspakkene slik at firmaet får fotfeste i markedet.
Gjest Ansjoni Skrevet 22. februar 2009 #4325 Skrevet 22. februar 2009 Så kjipt med jobbsituasjonen Jeg er arbeidsledig for øyeblikket og vet hvor trasig det er!
MarianneE Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4326 Skrevet 23. februar 2009 Håper TheaM ble bedre etter å ha fått opp så mye slim. Hun ble veldig mye bedre. Heldigvis. Kjedelig å høre at dere er i en liten privat finanskrise. Det er ikke noe i verden det er mer leit å bekymre seg for enn penger - jeg kjenner følelsen alt, altfor godt... Uff... Hyggelig å ha deg innom boka mi på søndagsmorgenen. Det snør som et sant h... her også. Måkt for tredje gang på under ett døgn. Det er jo til å bli gær'n av! Jeg vil ha vår!! Tar en og forsøker å komme i siget på jobb. Det er tungt å komme igang på en søndag altså... Takk for medfølelse, Suzy. Vi kommer oss ovenpå igjen snart. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar..... Men, nå er husleia betalt, så det er en ting mindre å bekymre seg over. oj det er mange bøker det, eg som synest eg har mye med 4 Ja... det har liksom bare blitt slik. Har ikke sjans på å besøke alle på en dag. Ikke uten å få firkantede øyne i alle fall! Håper det går bedre med TheaM i dag. Prøvde du forresten å spise ostepop med gaffel i går? Jeg gjorde det, men det var ikke no særlig. Bedre med fingrene!
MarianneE Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4327 Skrevet 23. februar 2009 Håper du har en fin søndag En sløøøøøv og lat søndag hadde jeg iallefall. Og det var himla godt! Håpe TheaM er bedre Takk, så snilt av deg! tilbake til deg. Nyyyyyyt solen idag Det har jeg gjort- fra inne! Men har sett det smelter ute, det rant fra hustak og asfalt flekkene i innkjørselen ble stadig større og større. Me like! Det er bra hun fikk opp slimet. Det finnes medisin som gjør det lettere å få det opp også, hvis dette blir et tilbakevendende problem. Huff, så leit med jobbsituasjonen og manglende lønn. Får håpe firmaet kommer inn under en av redningspakkene slik at firmaet får fotfeste i markedet. Hun har et tilbakevenende problem med det der siden hun er prematur. Har medisiner hun får via inhalator, men har og tabletter til henne. Men de vil jeg ikke gi før jeg får klarsignal fra legen. Takk for gode ønsker! Så kjipt med jobbsituasjonen Jeg er arbeidsledig for øyeblikket og vet hvor trasig det er! Å være arbeidsledig er bare helt pyton. Har vært der før...
MarianneE Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4328 Skrevet 23. februar 2009 I løpet av natta har jeg fått smsfra svigerinneK; Hei, skal vi spise lunch i morra? Det frister veldig, men tror ikke det er noen god ide akkurat. Andrè skal til legen idag pga hodet sitt ( ) Det er mulig han har migrene og skal begynne på som kanskje blir en utredning. Siden TheaM hoster og bare har blitt værre, skal hun bli med ham og få en liten sjekk. De skal igrunn sees på for hoste begge to. Andrè ser ut til å ha hostet på seg et ribbeinsbrist. Småsjuke, ingen penger.... du verden for ey fantastsik liv vi har! (ikke kan jeg stave heller ser jeg...)
MarianneE Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4331 Skrevet 23. februar 2009 Mann&barn sover enda. Tro jeg skal finne senga selv igjen...
janne84 Skrevet 23. februar 2009 #4332 Skrevet 23. februar 2009 Mann&barn sover enda. Tro jeg skal finne senga selv igjen... da begynte jo dagen bra da Sove leeeenge!!
MarianneE Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4334 Skrevet 23. februar 2009 da begynte jo dagen bra da Sove leeeenge!! Vi sov til klokka 8 hele gjengen. Det var deilig det! God mandagsmorgen, morgenfugl God morgen selv. Kvitre, kvitre.... *** Skal på lunch med svigerinneK! Jeg ringte henne, fortalte hvordan det står til med oss, og hun sa at da skulle hun med glede spandere så kunne vi hygge oss litt og prate om alt mulig. Koselig det...
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 #4335 Skrevet 23. februar 2009 Så koselig da, det var jo fint gjort! Kos deg på lunsj!
Gjest Grafica Skrevet 23. februar 2009 #4337 Skrevet 23. februar 2009 Så koselig med svigerinne som spanderer lunsj! Jeg tror nok at kaffedaten vår må utsettes til økonomien bedrer seg littegrann hos både dere og oss
Frigg Skrevet 23. februar 2009 #4338 Skrevet 23. februar 2009 Mann&barn sover enda. Tro jeg skal finne senga selv igjen... Misunnelig. På den tiden var jeg på vei til jobb jeg. Men jeg skal finne senga snart. Bihulebetennelse igjen Gode råd?
MarianneE Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4339 Skrevet 23. februar 2009 sol og vi får penger til fredag! livet smilte plutselig litt igjen!
Fremhevede innlegg