MarianneE Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4261 Skrevet 19. februar 2009 Forstår godt at dette er skummelt men samtidig har dere begge godt av det. Du er heldig som har hatt mulighet til å få være ekstra lenge hjemme med henne Jeg vet det. Jeg har vært veldig heldig som har hatt den sjansen!
MarianneE Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4262 Skrevet 19. februar 2009 På tide og hoppe i seng snart? Trøøøøøøtt!!!!!!
kospia Skrevet 19. februar 2009 #4263 Skrevet 19. februar 2009 Klart det er skummelt og etterlate ungen til andre, men TheaM vil bli nok bli tatt godt vare på Du skal se at jentungen kommer til og trives kjempegodt, også lærer de mye bra i barnehagen synes jeg
Gjest Catwoman Skrevet 20. februar 2009 #4264 Skrevet 20. februar 2009 Ikke at min kjære la merke til det, men slik er nå menn noen ganger! Hadde blitt mer overrasket om du hadde sagt at han faktisk la merke til det. Finnes vel ikke en mann som ser at man har tint av fryseren vel? Skjønner godt at du synes barnehage er en skummel tanke. Eller hva vet vel jeg, jeg har jo ikke barn. Men hun kommer sikkert til å trives godt Har vært i barnehagen hvor mamaen min jobber endel ganger og der virker det som om de har det kjempekoselig ihvertfall.
MarianneE Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4265 Skrevet 20. februar 2009 Hadde blitt mer overrasket om du hadde sagt at han faktisk la merke til det. Finnes vel ikke en mann som ser at man har tint av fryseren vel? Skjønner godt at du synes barnehage er en skummel tanke. Eller hva vet vel jeg, jeg har jo ikke barn. Men hun kommer sikkert til å trives godt Har vært i barnehagen hvor mamaen min jobber endel ganger og der virker det som om de har det kjempekoselig ihvertfall. Altså.... hadde han sett det hadde jeg vel blitt vettskremt! Måtte fått medisiner mot angst eller no... hva barnehage angår vil hun stortrives og det vet jeg med sikkerhet, det føles bare så skummelt for min egen del...
MarianneE Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4266 Skrevet 20. februar 2009 En annen ting er jo at skulle TheaM vært hjemme med meg i et år til, da tror jeg vi hadde gått på veggen begge to!
MarianneE Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4267 Skrevet 20. februar 2009 Har ryddet i skapet til TheaM, pakket bort klær som ikke passer, funnet fram klær i str 86 og lagt inn i skapet. Jeg telte buksene hennes; 15 stykker! :dåne: Tror jentungen totalt har flere klær enn meg nå.... Spiser thaisuppe til lunch. Den var sterk!! Hjelp....
Edie Skrevet 20. februar 2009 #4268 Skrevet 20. februar 2009 Skjønner det er en skummel tanke (eller jeg skjønner det kanskje selv først om et år..), men du vet det er riktig å la TheaM gå i barnehagen. Hun har godt av stimuleringen. I tillegg har hun vært så heldig å få være hjemme med mammaen sin lenger enn de fleste, så hun har fått nytt godt av begge deler! Heldig er hun! God helg!
Nótt Skrevet 20. februar 2009 #4269 Skrevet 20. februar 2009 Jeg skjønner tankene dine MarianneE om det å skullle slippe TheaM ut til andre enn deg selv. Men samtidig som du selv sier, så har hun veldig godt av det OG du har godt av det ikke minst. Tenk bare for en utvikling du vil kunne se hos henne etter en liten stund i barnehagen.
MarianneE Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4270 Skrevet 20. februar 2009 Å, dere har så rett så rett.... Kloke KGjentene! Hysj!! Hørte dere og skolebøkene rope på meg? Ikke det? Næh... da var det sikkert noe jeg innbilte meg.
Nótt Skrevet 20. februar 2009 #4271 Skrevet 20. februar 2009 Å, dere har så rett så rett.... Kloke KGjentene! Hysj!! Hørte dere og skolebøkene rope på meg? Ikke det? Næh... da var det sikkert noe jeg innbilte meg. Jeg hørte ingen som ropte. *lytter* Nei ingen der.
MarianneE Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4272 Skrevet 20. februar 2009 Inspirert av Nôtt: MarianneEs positive tanker Barnet sover, og jeg har litt tid for meg selv Snart er det vår Gode karakterer på studiene mine Har et ulest Kamille som kom i posten igår Har en flott barn og nydelig jente.
MarianneE Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4273 Skrevet 20. februar 2009 Å, dere har så rett så rett.... Kloke KGjentene! Hysj!! Hørte dere og skolebøkene rope på meg? Ikke det? Næh... da var det sikkert noe jeg innbilte meg. Jeg hørte ingen som ropte. *lytter* Nei ingen der. Hørte ingenting jeg heller!
Gjest Reka Skrevet 20. februar 2009 #4274 Skrevet 20. februar 2009 Hei Marianne! Nå har ikke jeg noen barn, men jeg tror nok at det er veldig vanlige følelser når barnet skal i barnehage for første gang, men jeg tror som de andre at det kommer til å gå kjempe bra Ønsker deg en fin helg!
Nótt Skrevet 20. februar 2009 #4275 Skrevet 20. februar 2009 Hørte ingenting jeg heller! Så bra - da kan du holde oss med selskap her i dag jo.
MarianneE Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4276 Skrevet 20. februar 2009 Hei Marianne! Nå har ikke jeg noen barn, men jeg tror nok at det er veldig vanlige følelser når barnet skal i barnehage for første gang, men jeg tror som de andre at det kommer til å gå kjempe bra Ønsker deg en fin helg! Rekis, jo! Vælkåmin tebakers! *Ignorerer Nôtts ønske om selskap og finner fram skolebøkene*
Nótt Skrevet 20. februar 2009 #4277 Skrevet 20. februar 2009 *Ignorerer Nôtts ønske om selskap og finner fram skolebøkene* Kjiping, men da burde jeg gå og ta litt av den store oppvasken som står på kjøkkenet. :klø:
Nótt Skrevet 20. februar 2009 #4279 Skrevet 20. februar 2009 kos deg! Ja når jeg en gang kommer igang med den, må bare opparbeide meg litt tiltakslyst.
Fremhevede innlegg