Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jegt vært på besøk, ser du skriver mye hos Suzy hvor jeg er her fast innom og smygleser.

Ble i godt humør av å lese her, tror et barn kan spise mye bolledeig. jeg var veldig glad i det som liten (100 år siden), men kan aldri huske jeg fikk vondt i magen av det.

Ha en god tur til Sijan i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: for at du skal ha på deg lue :hoppe:

Og aking er jo kjempegøy da :jepp:

God tur!

Skrevet

Håper mannen din innser at det va dårlig og egoistisk av han :kjefte: ooo, eg og vil ha boller, nam nam:) håper dere får en nydelig dag i snøen:)

Skrevet
:hoppe: for at du skal ha på deg lue :hoppe:

Og aking er jo kjempegøy da :jepp:

God tur!

Takker!

Skal ha på svart lue t.om!

Håper mannen din innser at det va dårlig og egoistisk av han :kjefte: ooo, eg og vil ha boller, nam nam:) håper dere får en nydelig dag i snøen:)

Ja, han var ganske spak i morges, og har pakket til turen og tatt seg av jentungen mens jeg har bakt et-par-og-førti boller tilsammen og stekt en kilo kjøttkaker.

Sjandark;

Velkommen inn i boka mi!

:klemmer:

Skrevet

Det er bra, da forsto han sikkert at han sa noe dumt :) Å så flink du er, ha en nydelig dag :klemmer:

Gjest Ansjoni
Skrevet

En forsinket valentines- :hug: tilbake til deg! Bedre seint enn aldri! :) Og så flink du er med både

a)aking

b) baking

c) smaking (den tok jeg bare for gitt! )

Skrevet

Dårlig gjort av mannen din men bra at han forstod hva saken dreide seg om!

Håper dere har hatt det fint i bakken :)

Skrevet

Huff, for et svar å få. Men neste gang - bare la være å spørre. Si som den største selvfølgelighet at i morgen er det din tur til å stå opp med TheaM. For det burde jo være en selvfølge å dele litt på morgenstund med barn.

Flink du er som har bakt boller. Det går ganske mye bolledeig i magen til et lite barn før det gjør vondt.

Håper dere hadde en fin utedag

Skrevet

Innom og :klemmer: litt på deg.

Gjør som Bettie sier neste gang. ;)

Skrevet
Det er bra, da forsto han sikkert at han sa noe dumt :) Å så flink du er, ha en nydelig dag :klemmer:

Det forstod han, ja.

Heldigvis....

En :klemmer: tilbake til deg Miss York!

:)

Sånn kan jeg og: :):)

En forsinket valentines- :hug: tilbake til deg! Bedre seint enn aldri! :) Og så flink du er med både

a)aking

b) baking

c) smaking (den tok jeg bare for gitt! )

:lol:

Smaking er vel kanskje det jeg er flinkest til!

Skrevet (endret)
Dårlig gjort av mannen din men bra at han forstod hva saken dreide seg om!

Håper dere har hatt det fint i bakken :)

Kamille86!

:klem:

Huff, for et svar å få. Men neste gang - bare la være å spørre. Si som den største selvfølgelighet at i morgen er det din tur til å stå opp med TheaM. For det burde jo være en selvfølge å dele litt på morgenstund med barn.

Når sannheten skal på bordet må jeg jo fortelle at han er flink ellers.

Uka som har vært har han begynt litt seinere på jobb et par dager og da har han latt meg sove.

Så... helt rettferdig var jeg kanskje ikke.

:sjenert:

Håper dere hadde en kjempekos dag i akebakken! :klemmer:

Vi kommer tilbake til det der...

Innom og :klemmer: litt på deg.

Gjør som Bettie sier neste gang. ;)

Sir, yes sir!

Gårsdagen, ja.

På vei opp til Siljan er det litt svingete vei, og det går oppover hele veien. :reise:

Så TheaM ble bilsyk og spydde massivt utover hele seg selv.

:spy:

Min snille og kloke mann hadde pakket med et helt skift til henne, så vi hadde heldigvis sjans til å skifte på henne da vi kom fram.

Det værste tørket vi bare av i en busslomme, var bare 10 minutters kjøring til vi var framme uansett, og vi ville iikke risikere at hun spydde igjen etter å fått på rent tøy.

Heldigvis kom det ikke mer.

'Men, jeg satte meg baki baksetet med henne esten av veien, og hun var fryktelig blek og så på meg med triste øyne.

Mamma-hjerter får litt vondt av slikt.. :sukk:

3km inn i skogen kjørte vi før vi kom til

http://www.grenlandskisenter.no

Vi var 5 voksne og 3 barn og hadde med 2 pr miniski, 2 akebrett, 2 par vanlige barneski, barnevogn, borti 50 boller, kaffe, kakao saft og et snowboard.

Var helt greit der, men jeg ble tuslende rundt og kjede meg litt.

Andrè akte på akebrett med TheaM, broder'n , svogerS og svigerinneK hjalp tantebarna mine en del og stod litt på leide ski og snowboard.

Tyvlånte forresten ene akebrettet og akte ned en lang bakke selv.

Det var litt gøy. :)

Aldri vært noe vintersport menneske (untatt forran TV!) og viste jeg kom til å kjede meg.

Ikke hadde jeg rette klærne for en slik dag heller, men nå som TheaM vokser til må jeg jo få meg det. Våt på beina ble jeg og.

Alt i alt; En OK dag, fant vi ut. Men med riktige klær ville det vært bedre.

:jepp:

Boller og kakao med krem samt peisvarme var ihvertfall godt når vi kom hjem og TheaM var i seng!

Hun var forresten sliten etter dagen, og sovnet i bilen før vi hadde kommet oss ut på hovedveien igjen.

PS!

Noen som har en kur som fjerner hoste?

Faensaken er tilbake, jeg hoster så det er vondt i nakken og det er som om det rister i hodet.

Kanskje en annonse på E-bay?

Endret av MarianneE
Skrevet
Er det tørr eller slimhoste?

Begge forbanna deler.

Nå er min kjære blitt syk nå, så da har vi vært igjennom hele runden alle sammen på to uker.

Håper vi kan få driten ut av huset snart!!!!!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Du kan ikke få en resept på mere cosylan?

Evt kan du prøve bisolvon, respet fritt på apoteket.

Noskapin er mer for tørrhoste og irritasjon, men også reseptfritt.

Skrevet

Orh!! Så frustrerende med så mye sykdom i huset. Det har jo var i evigheter hos dere :troset:

Håper det snart går over for dere alle :klemmer:

Skrevet

Noskapin skal jeg aldri i livet ha i hus igjen.. Havna på sykehuset med alle mulige tenkelige bivirkninger for noen år siden, og det var ikke gøy! Håper dere får orden på helsa igjen snart, det er jo så slitsomt å gå og hangle sånn over tid!

Skrevet

Råd mot hoste:

* Smør inn føttene med Kamfersalve/ Menholatum. Smør salven mellom tredje og fjerde på og mellom fjerde og femte tå, samtidig som man smører på tåballene under disse tærne. Har prøvd det selv og det funket :jepp: Og jeg sliter med hoste hver vinter.

* Ligg med skjerf om natta

* Ikke ligg med rompa bar om natta

* Ikke tørk nyvaskede klær på soverommet

* Skjær en løk i båter og legg den i en skål med vann - dekk nesten løken med vann. Sett skålen på soveromm

Det var det jeg kom på nå ;)

Håper noe av det funker.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...