Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det sant? Hvilken kanal var det....? :filer:

Ønsker deg en riktig god helg :klemmer:

TV3; "According to Jim" var det.

Altså et familieprogram.

:sukk:

Jeg har vært SinnaMamma idag. Uten grunn egentlig.

Har prøvd å vaske, men TheaM har bare tråkket opp i der jeg vasket, helt ut smuler på gulvet der jeg har vasket. Dradd ut permer og DVDer....

Hun har bare vært sitt vanlige aktive jeg, mens jeg har bare vært :kjefte:

Faens møkk.

Det hjalp da vi kledde på oss og gikk ut en tur i butikken.

Da vi kom tilbake var vi litt på utsiden og hun fikk litt nærkontakt med snø.

Pga den elendige formen på oss alle de siste ukene har det ikke blitt så mye å være ute, så da hun stortrivdes i snøen følte jeg meg som en elendig mamma.

Så jeg gav f i hoste og snørr og tråkket ut i med henne og lot henne virkelig få more seg.

Hun sover nå, har sovet siden ca 12.40.

Tittet akkurat inn til henne og hun sov søtt enda.

Fikk SMS for et par timer siden av eks-KGeren Diva (om noen husker henne), og hun fortalte at hennes mor døde i natt etter å vært kreftsyk lenge.

Det er min 4. venninne som har mistet en av sine foreldre pga kreft.

Det er ganske tidlig synes jeg.

Vi skal liksom ikke miste foreldrene våre før om 20 år- minst!

*pøver og finne på en OK måte og runde av på, men finner ikke på noe*

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet

Ikke lett å finne en ok måte å runde av med noe slikt...:sukk: Så trist og urettferdig med moren til veninnen din!

Håper du får en bra helg, tross alt! :hug:

Skrevet

Takk, Ansjoni.

Jeg har det bra, aldri truffet mammaen til Diva.

Det var trist- men ikke uventet, og jeg viste det kunne skje når som helst.

Nei... på tide å vekke barnet siden hun ikke får sove lengere enn til kl 15 så hun ikke ødelegger for nattesøvnen. Hater og måtte vekke henne, hun sover så godt at jeg føler meg lissom litt slem.

Skrevet

Kan herved bekrefte at SinnaMamma ikke eksisterer mer.

Er bare BlidMamma nå.

:)

Gjest ~Milla~
Skrevet
Kan herved bekrefte at SinnaMamma ikke eksisterer mer.

Er bare BlidMamma nå.

:)

Godt å høre :)

Skrevet

:sjokolade: og mann i sofaen.

Nice....

Skrevet

God lørdag alle sammen!

Skrevet

God lørdag til deg og, MarianneE! Har dere noen koselige (eller kanskje romantiske?) planer for dagen? :) Blir det kaffe på JBG kanskje? :fnise:

:klem:

Skrevet
God lørdag til deg og, MarianneE! Har dere noen koselige (eller kanskje romantiske?) planer for dagen? :) Blir det kaffe på JBG kanskje? :fnise:

:klem:

Nope, ble kaffe på Tullis istedet.... :fnise:

*lurer på om kaffe-vanene mine er så synlige*

Usj....

Dette har ikke vært min dag.

Fått mensen og er über følsom, griner for det minste ting og har bare virkelig ikke hatt dagen.

Men, etter Tullis-turen la vi TheaM i vogna og trillet en liten tur i butikken, og det hjalp litt på humøret.

Tror jeg bare er trøtt, sammen med et snev av mensenhumør.

*trøste spiser is*

Hva er Valentin-romantikk?

Vi er litt blakke om dagen, så i butikken kjøpte vi en sånn lilla kartong med sjokolade påske egg inni, den deler vi som en valentingave til hverandre tenkte jeg.

Needless to say, min kjære synes valentindagen er noe amerikansk tull.

(duste mann!)

Humøret hjalp seg litt etter litt luft og litt is kjenner jeg...

Skrevet

Nam, lilla påskeegg! :sikle: Fikk ikke lov å kjøpe de da vi var i butikken jeg.. :sur:

Skrevet

De er så gode :sikle:

Syns det var en fin gave jeg.

Min kjære liker heller ikke valentinesdagen :sukk:

Mensen er noe hærk.

En goood :hug: på valentinsdagen!

Skrevet

Så trist med mammaen til Diva! Håper det går bra med henne, til tross for omstendighetene. Man er jo på en måte litt forberedt når det er kreft, men man er allikevel aldri forberedt når det først skjer. Du må hilse og kondolere henne fra meg, og si jeg tenker på henne! Huff...

Og så blir det liksom så teit å prate om Valentinsdagen etterpå.. :ler: Jaja, ikke noe som feires her i huset, men det er ikke bare mannens skyld, jeg synes det er noe tull!

Fortsatt god helg! :klem:

Skrevet

takk for klemmer og hilsner!

Idag har vi liksom ikke vært helt på nett noen av oss.

Jeg har hatt min møkkadag,

Andrè har følt seg litt utafor

TheaM har ikke fått skikkelig formiddags hvil og vært trøtt og sutrete.

Det var -for å være ærlig- godt å få henne i seng.

Etter hun la seg (og sovnet i det den lille kroppen traff madrassen) har alt føltes litt lettere.

Vi har spist sør afrikansk curry kyllinggryte og sett på video.

Nå ser jeg på American Idol på TVZebra.

Har virkelig ikke folk litte grann selvinnsikt i egen stemme?

Skrevet

Her feirer vi ikke Valentines day. synes det er nor tull jeg også. Tror nok jeg hadde blitt ganske forbannet jeg hvis kjære hadde kommet med blomster og skulle ha vært romantisk på denne dagen. Hvis han ikke kan gjøre slike ting for meg andre dager i året så kan han i alle fall glemme å være det denne dagen ;)

Men du...husk å bruk lue! Jeg forfrøs ørene mine dag jeg var ung og dum og det har jeg virkelig fått igjen for nå. Så jeg må bruke lue fra det er +5 grader ute.

Håper dere har hatt en fin lørdag. Her ligger kjære og sover pga at han har feber :sukk:

Skrevet

Vi feirer ikke Valentin vi heller, det var derfor en sånn lilla påskeegg kartong var litt genialt.

Romantikk og dele. :sikle:

Eller no sånt....

I natt hadde jeg en ekkel opplevelse.

Jeg er tom for Cosylan, hvilket betyr at jeg hoster og hoster og hoster.

Måtte opp i natt for å hoste, og til slutt hostet jeg til jeg spydde! :spy:

Da tok jeg til vettet og tok en dose av flaska TheaM fikk av legen.

Men æsj... så ekkelt!

Da jeg la meg igår, noen minutter før midnatt, var det med sinne i kroppen.

Her i huset er det jeg som står opp først med TheaM, og kan vel telle på en hånd de gangene jeg har spurt om min "kjære" kan stå opp først.

Det spurte jeg om igår.

Da fikk jeg det fryktelige svaret:

:slår:

"Nei, jeg har ikke lyst"

:slår:

For JEG har liksom et valg? :rulle:

Å.... jeg ble så satt ut av det utrolig egoistiske svaret at jeg bare stirret på ham.

Går det ann?

Dritt mann....

Men, det var tydelig at han ombestemte seg, for han har slått på begge vekkerklokkene sine, men jeg ble så forbanna at jeg slo dem bare av.

Skal han stå opp først, så kan han ihvertfall si at.... at..... jo, jeg tror igrunn jeg ønsker at han kunne sagt at han var litt dum, og at han hadde ombestemt seg.

:jepp:

Vi skal nå ha en skikkelig familiedag idag.

Det blir oss tre, min bror, svigerinneK med mann og barn og kanskje 4-6 personer til skal opp i alpintanlegget i Siljan og ake med barna og være ute og føle oss litt sånn sunne friske og gode foreldre som lar barna oppleve snø og vinter.

Derfor måtte jeg uansett stå opp tidlig om jeg tenker meg om, for jeg må bake boller; Vanlige og glutenfrie til meg.

Også må jeg steke kjøttkakene vi skal ha til middag når vi kommer hjem.

Det værste er igrunn at ingen av oss egentlig har så lyst til å til Siljan, men det er sikkert moro for TheaM og tantebarna mine blir glade for at vi blir med og.

Og Frigg: Jg skal ha på lue!

Jøss, jeg hadde vist litt av hvert på hjertet så tidlig...

Skrevet

På tide å begynne med bolledeigen....

Skrevet

TheaM og jeg har trillet ut et-par-og-tyve boller.

Hvor mye bolledeig kan barn spise før det går ut over magen, tro?

:fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...