Gjest Grafica Skrevet 11. februar 2009 #4142 Skrevet 11. februar 2009 Å nei.... også hun ene som fant ut at hun er gravid. Husker ikke hva hun heter, men det var hun som aldri hadde sett kokende vann før. Er det mulig, eller? Jeg merker at det programmet gjør veldig gode ting for selvtilliten min, for å si det sånn
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #4143 Skrevet 11. februar 2009 Ikke sett kokende vann før? Nei, da trengs det virkelig et aldri så lite kurs, gitt! God bedring til TheaM!
MarianneE Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4144 Skrevet 11. februar 2009 Jeg merker at det programmet gjør veldig gode ting for selvtilliten min, for å si det sånn Ja, det og Ekstrem Rengjøring! Ikke sett kokende vann før? Nei, da trengs det virkelig et aldri så lite kurs, gitt! God bedring til TheaM! Fint å ha deg her inne igjen! *** Andre jobber til kl. 18 i kveld, og er ikke tilbake før nærmere kl. 19. Det har blitt en litt vel lang dag hjemme bare...
FrizzleSizzle Skrevet 11. februar 2009 #4145 Skrevet 11. februar 2009 God bedring til dere begge to. Fysj, jeg synes alle hoster for tiden. Sønnen min også.
MarianneE Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4146 Skrevet 11. februar 2009 Hatt en skikkelig sløv kveld... Tatt halve oppvasken, sovet litt på sofaen og ellers bare sett TV i armkroken til Andrè. Merker jeg har veldig lite spennende å skrive om om dagen...
MarianneE Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4147 Skrevet 12. februar 2009 Da var jeg tilbake etter en legetur med vesla. Vært ute i -15 grader. Fy faen i helvete å kaldt det var! Jeg bruker ikke lue, men vurderte det sterkt da jeg var ute nå, ja. Kjente det prikket i hodebunnen av kulde. Uansett; Fått Cosylan til jentungen, det vil nok gjøre susen.
Suzy Skrevet 12. februar 2009 #4148 Skrevet 12. februar 2009 Da var jeg tilbake etter en legetur med vesla. Vært ute i -15 grader. Fy faen i helvete å kaldt det var! Jeg bruker ikke lue, men vurderte det sterkt da jeg var ute nå, ja. Kjente det prikket i hodebunnen av kulde. Uansett; Fått Cosylan til jentungen, det vil nok gjøre susen. Pfft! Pingle - her var det -27 i dag tidlig Og jeg bruker lue!
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2009 #4149 Skrevet 12. februar 2009 Du må bruke lue når det er så kaldt - hvis ikke blir du bare syk igjen vet du Håper cosylanen gjør jobben sin, og TheaM snart er i form igjen. femten minus er forresten egentlig ikke lov.... ifølge mine vær-regler.
MarianneE Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4150 Skrevet 12. februar 2009 Pfft! Pingle - her var det -27 i dag tidlig Og jeg bruker lue! :slåss: ( ) Du må bruke lue når det er så kaldt - hvis ikke blir du bare syk igjen vet du Håper cosylanen gjør jobben sin, og TheaM snart er i form igjen. femten minus er forresten egentlig ikke lov.... ifølge mine vær-regler. Nei, jeg har den samme regel ang sommer. Alt over +25 er litt ufint....
LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 #4153 Skrevet 12. februar 2009 håper alle i MarianneE-residensen snart blir friske
MarianneE Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4154 Skrevet 12. februar 2009 håper alle i MarianneE-residensen snart blir friske Ja, det håper faen meg jeg og. Takk forresten...
Bettie Skrevet 12. februar 2009 #4156 Skrevet 12. februar 2009 Slitsomme de forkjølelsene som har gått i vinter. Man blir liksom ikke helt kvitt dem
MarianneE Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4157 Skrevet 13. februar 2009 Slitsomme de forkjølelsene som har gått i vinter. Man blir liksom ikke helt kvitt dem Det har jeg merket, ja! Men kan ikke si at jeg liker det no særlig. Hostesafta virker endelig, for TheaM har sovet rolig i natt, i motsetning til natten før... Lurer litt på hva jeg skal gjøre idag. Skal jeg dra fram vaskebøtta? Skal jeg gå en tur med TheaM over på kjøpesenteret? Det første er uten tvil det mest fornuftige, men nå har jeg vært hjemme og inne i nesten to uker, og det å se folk igjen hadde jo vært fint. Men jeg har ikke no særlig med penger så det blir liksom bare og traske litt rundt også kjøpe en kaffe latte på en av cafèene. Æsj.... Jeg har igrunn svart på mitt eget spørsmål her:
MarianneE Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4158 Skrevet 13. februar 2009 På TV ble denne oversettelsen foretatt: Did it like a six-year old = gjorde det som en sex-åring. det var litt.... spesielt.
FrizzleSizzle Skrevet 13. februar 2009 #4159 Skrevet 13. februar 2009 Sex-åring? Spørs litt hva det ble ment med "did it"..."do it", ikke sant...hm...seksåringer gjør jo ikke sånt, men sex-åringer kanskje? Eh.
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. februar 2009 #4160 Skrevet 13. februar 2009 På TV ble denne oversettelsen foretatt: Did it like a six-year old = gjorde det som en sex-åring. det var litt.... spesielt. Er det sant? Hvilken kanal var det....? Ønsker deg en riktig god helg
Fremhevede innlegg