Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Håper du får en rolig natt så du får sovet ut :klem:

Godt at pipelyden er borte! Håper du får sove skikkelig i natt!

:hug:

håper du får sove godt i natt.

:sove:

Sovet veldig godt i natt, var bare oppe en gang for TheaM sutret for Lykkedyret var falt i gulvet.

Så da jeg gav henne dyret igjen, var det rett under nesa med vingespissen på Lykkedyret også la hun seg ned og sovnet igjen.

Jaggu sover hun ikke enda... :jepp:

DEILIG!!

:)

:kjefte:

Det som ikke er så deilig er at jeg hoster og hoster og har hodepine på 3.dagen.

Har med jevne mellomrom kraftig hodepine 3-4 dager sammenhengende.

Helt jævlig, men ifølge legen er det bare spenningshodepine eller stresshodepine.

Faen... jeg blir sur!

:kjefte:

Noe å ikke bli sur for:

I morra skal vi til oslo!

:danse:

Skal besøke bestevenninneC og samboeren hennes.

Hun er gravid med termin i august og det er kjempe koselig!!

Vi skal overnatte der fra fredag til lørdag og ta en IKEA tur på lørdagen.

Det kan jo bli.... spennende!

Dagen idag:

*Trille TheaM til byen og handle to bursdagspresanger

*Hente pakke fra Ellos

*Lunche med TheaM på JonasB, bare kose oss masse idag

*Innleveringsoppgaven.... sukk...

Dagens middag:

Røkte sommerkoteletter til Andrè og jeg

Pølse til TheaM

Jepp, dette blir en fin dag!

:biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du får en fin dag i dag - håper hodepinen din gir seg snart. :klem:

Skrevet

Det håper jeg og....

Takk, forresten!

Skrevet

så kult med tur til oslo! alltid kjekt å gjøre noe litt annet enn hverdagen :)

håper formen din blir bedre da.. kjedelig med sånt som liksom ikke kan "fikses", fordi det er pga stress osv..

:hug:

Skrevet

Må slenge på dette:

Da Andrè kom hjem fra jobb igår satt jeg på gulvet og han i sofaen også masserte han skuldrene og nakken min.

Ikke engang sex hadde gjort så godt!

Skrevet
Må slenge på dette:

Da Andrè kom hjem fra jobb igår satt jeg på gulvet og han i sofaen også masserte han skuldrene og nakken min.

Det er så godt det. :nigo: Nå er det litt vanskelig for mannen å gjøre uten at jeg stønner i smerte, men når tatoveringen er ferdig grodd DA....

Gjest Catwoman
Skrevet

åå.. så deilig.

Håper du får en fin dag. :klem:

Jeg for min del skal tilbringe dagen på sofaen. Halsbetennelse er noe dritt.

Lyste inn i munnen med en liten lommelykt (jada jeg er ekkel) og baki halsen er det helt hvitt. Uten noen ibuxer innanbords klarer jeg ikke åpne munn lenger enn på gløtt. Ringte legen og utrolig nok fikk jeg faktisk legetime allerde i dag.

Ok jeg synes bittelitt synd på meg selv.... det er lov det når man er syk? :sjenert:

Skrevet
åå.. så deilig.

Håper du får en fin dag. :klem:

Jeg for min del skal tilbringe dagen på sofaen. Halsbetennelse er noe dritt.

Lyste inn i munnen med en liten lommelykt (jada jeg er ekkel) og baki halsen er det helt hvitt. Uten noen ibuxer innanbords klarer jeg ikke åpne munn lenger enn på gløtt. Ringte legen og utrolig nok fikk jeg faktisk legetime allerde i dag.

Ok jeg synes bittelitt synd på meg selv.... det er lov det når man er syk? :sjenert:

Stakkars deg!

Halsbetennelse er bare helt jævlig for å si det slik.

Lyse inn i munnen med lommelykt?

Kanskje litt ekkelt?

Skrevet
*Lunche med TheaM på JonasB, bare kose oss masse idag

*Innleveringsoppgaven.... sukk...

Lunche med TheaM høres kjempekos ut :jepp:

Lykke til med innleveringsoppgaven :klem:

Skrevet

Fine, fine dagen!

:jepp:

Da jeg gikk hjemmefra ca 10.45 ringte jeg Andrè som tilfeldig var i byen og hadde en halvtime til overs, så vi møttes for kaffe&iste sånn kjapt.

:kaffekopp:

Koselig!

Etterpå var jeg så dum at jeg rota meg inn på butikken Bitteliten hvor de har mye lekkert (og dyrt!) til barn 0-3 år.

Kjøpte noe rimelig: Body&Pysj til bestevenninneC sin lille som kommer, Janus ullsokker til TheaM, pen strømpebukse til TheaM og sånn gammeldags spilledåse man holder i hånda og snurrer på ei lita sveiv øverst. :hjerte:

Nesten 500 kr la jeg igjen der, enda jeg bare skulle kikke litt... :sjenert:

På TilBords kjøpte jeg Rosendahl salt&pepper kvern til SvigerinneK som har bursdag om en uke.

Spleiset med svigers da siden en kvern koster 300kr

Også en søt liten julepyntsak fra Holmegaard:

http://www.holmegaard.com/web/wm3.asp?id=1034#

Den var det -70% på, og det er jo hyggelig.

BestevenninneC må få en forsinket julegave, så det ble boka Stormens Tid av Ken Follet.

Verdens fineste bok!

Alle må lese den...

Så hentet jeg pakke.

Genseren til TheaM var kjempe tøff, BHen sitter bra, DDcup er bitte litt smått, men det går.

BHtoppen derimot....

bestilte i min størrelse, men herregud så trang!

Jeg fikk den på meg men turte ikke puste, og da jeg hadde brukt noen minutter på å få den av hadde jeg vondt der toppen hadde skrella nesten av huden min.

Har en følelse av at den ikke passet, ja...

Alt i alt;

Fin dag, og hodepinen er så godt som borte!

Skrevet

Ska si du er effektiv :lur:

Hørres bare så koselig ut å traske rundt å ordne ting i byen med lillejenta. Handle litt klær, gaver som en ellers må skynde seg rundt å ordne etter jobb eller i stappfulle butikker i helgene.

Eneste minus er at en sikkert bruker mer penger :sjenert: mn sånn er det jo :) Bare det ikke skjer for ofte.

Skikkelig familie idyll med kafè besøk :hjerte:. Gud som jeg gleder meg til den tid kommer :hjerter_rundt:

Ha en fantastisk kveld! :hug:

Skrevet

for en herlig dag! kjekt med nye klær, å kjekt å shoppe. Det er som regel når man skal kikke at man finner masse man har lyst på...

Skrevet
Ha en fin fredag :kose:

Takk for det, Kamille!

Dagen har begynt så der:

TheaM har sovet i hele natt for første gang siden natt til julaften, det er bra.

Men, jeg har litt vondt i hodet og ordentlig stygg hoste og det er ikke så bra.

Alt i alt: Helt OK fredagsmorgen.

Ingen spes planer idag, pakke til vi reiser til Oslo, gå i butikken og ellers bare sløve hjemme.

God plan!

Skrevet

Gøy med Oslotur! :jepp: Bare man ikke roter seg helt bort på IKEA...mye fint der! Ha en god helg!

Skrevet

Det lukter nybakt brød her.

Flinke meg....

Burde igrunn pakke, men det er så deilig å bare være litt lat i sofaen.

Og innsendingsopgaven min... den har jeg alt innsett at jeg må utsette noen dager.

Heldigvis styrer jeg slikt selv.

En ting bare.

Min nærbutikk er Meny, og der er det av og til "Smaksprøve-damer"

Et fenomen med slikt er at det fungerer som fluepapir på pensjonister!

Og tro meg- jeg tviler på at det er fordi de så gjerne vil smake noe nytt, det er vel heller det at det er gratis tenker jeg.

Merkelig fenomen det der....

Nei... skal jeg pakke litt'a?

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg syns også det er veldig stas med smaksprøver :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...