LekeHusmor Skrevet 25. januar 2009 #3861 Skrevet 25. januar 2009 spyro er så gøy!! mitt yndlingsspill!
Bettie Skrevet 25. januar 2009 #3862 Skrevet 25. januar 2009 Unger altså. Dde skulle jo sove seg gjennom storm og stille og ikke la seg vekke av foreldreaktiviteter.
MarianneE Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3863 Skrevet 26. januar 2009 ha en fin søndag marianne Takker og bukker! Kjipt at vekket henne når hun trengte å sove. Tipper dere lærte til neste gang at dere må lukke døren Ha en hærlig søndag! Håper dere også har Har lært nå, ja. på Rekisen...
MarianneE Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3864 Skrevet 26. januar 2009 Gjør dere på idag? Var bare hjemme på dagen, reiste til svigers med en kake på ettermiddagen. Ønsker deg en fin søndag Takk, håper alt står bra til med deg... spyro er så gøy!! mitt yndlingsspill! Den lilla dragen er så søøøøt.... Unger altså. Dde skulle jo sove seg gjennom storm og stille og ikke la seg vekke av foreldreaktiviteter. Hun sover seg igjennom storm, og det er første gang vi har vekket henne på dette viset. Heldigvis..... *** Igår blåste jeg i hele PCen, KG og -jeg er lei for det- dere! Lekte med TheaM, bakte kake vi tok med opp til svigers på ettermiddagen, pratet 1t45min på tlf med bestissen C, laget middag, la meg kl. 22.... Koselig rolig søndag uten mye å nevne... :happy: Idag skal jeg ta med TheaM i barnehagen igjen. Var i tvil om jeg skulle ta henne med, men spurte min søster som jobber i barnehage hva hun mente. Så, vi fant ut at så lenge det "bare" er stygg hoste kan jeg gå, for jeg er jo med og kan ta henne hjem om det blir for mye. I kveld håper jeg på å komme meg på trening siden det er borti to mnd siden sist. problemet er at jeg nå har kommet dit jeg ikke bør; Nå har jeg vært så lenge borte at det er vanskelig å komme tilbake. Men, jeg liker det godt så jeg må bare ta meg sammen og komme inn i Den Gode Vanen igjen...
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. januar 2009 #3865 Skrevet 26. januar 2009 Koselig søndag ~~~~Sender over litt treningsvibber ~~~~
kospia Skrevet 26. januar 2009 #3866 Skrevet 26. januar 2009 Det er bare å ta seg selv i nakken å begynne å trene, selv om dørstokkmila kan være lang Hadde ikke trent på over en mnd jeg heller, og det var tungt å komme i gang. Men det er utrolig godt når man har gjort unna ei treningsøkt, også får man mer energi
Gjest Ansjoni Skrevet 26. januar 2009 #3867 Skrevet 26. januar 2009 *mere treningsvibber på vei* Tenk så godt du kommer til å føle deg når du har trent!
MarianneE Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3868 Skrevet 26. januar 2009 Takk for treningsvibber. Trenger dem idag, skal gå om 30 minutter... (og når jeg skriver "gå" mener jeg "slepe meg avgårde")
MarianneE Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3870 Skrevet 26. januar 2009 Jeg kom meg avgårde, og herregud å digg det var og få beveget seg litt igjen! Fikk t.om bevist at jeg er bitte litt sprek fremdeles: Jeg klarte å gå ut i spagaten etterpå! Vondt som bare f, men jeg klarte det! Herregud å stolt jeg er i kveld....
Gjest Grafica Skrevet 26. januar 2009 #3872 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer som klarer å gå ut i spagaten! Det greier ikke jeg as.
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2009 #3873 Skrevet 26. januar 2009 Jeg kom meg avgårde, og herregud å digg det var og få beveget seg litt igjen! Fikk t.om bevist at jeg er bitte litt sprek fremdeles: Jeg klarte å gå ut i spagaten etterpå! Vondt som bare f, men jeg klarte det! Herregud å stolt jeg er i kveld....
janne84 Skrevet 27. januar 2009 #3874 Skrevet 27. januar 2009 spagat ja??? har ikke sjans i h*******, det skal du virkelig være stolt av
Gjest Catwoman Skrevet 27. januar 2009 #3875 Skrevet 27. januar 2009 (endret) Wow... spagaten, det er ikke dårlig altså. All grunn til å være stolt av det. Jeg har aldri vært i nærheten av noe som ligner en gang.... har konkludert med for lenge siden at jeg rett og slett ikke har anleg for å bli myk. Endret 27. januar 2009 av Catwoman
MarianneE Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3876 Skrevet 27. januar 2009 Takk for skryt, kjenner jeg fremdeles er litt stolt nå.... Igår kjeftet jeg på min mor. Fikk tak i henne etter og prøvd et par dager (enten er hun på jobb, eller så slår hun av mobilen evt setter den på lydløs). Jeg spurte henne hvorfor hun ikke gav lyd fra seg da TheaM var syk. Hun svarte at det hadde hun ikke anledning til, for hun var så sliten etter jobben. På en uke? spurte jeg, og la til at det blåste jeg igrunn i, hun kunne i det minste sendt en tekstmelding! Dæven... da ble hun sur, men det driter jeg i. Dagen idag *TheaM til barnehagen med meg *Skolearbeid (begynner å få trøbbel med å rekke eksamen!) *Husarbeid generelt Dagens middag: Hjemmelaget pizza
FrizzleSizzle Skrevet 27. januar 2009 #3877 Skrevet 27. januar 2009 Er i grunn ikke så slitsomt å sende en sms, hvis du spør om min mening... Er også imponert over spagat. Jeez, det har jeg aldri vært i nærheten av engang.
janne84 Skrevet 27. januar 2009 #3878 Skrevet 27. januar 2009 kan jeg komme på middag til deg? orker ikke å lage middag i dag...
Kamille86 Skrevet 27. januar 2009 #3879 Skrevet 27. januar 2009 spagaten duh?? woooow! Du er jammen meg god!! Godt å komme i gang med trening. Herlig å føle seg så fresh etterpå Din mor kunne i det minste sendt deg en sms. Helt greit at hun er sliten etter jobb men hun kunne da spandert en tekstmelding på deg. Det tar ikke et min engang! Hun hadde godt av å få høre det så ingen andre enn hun fortjente å bli sur
Frigg Skrevet 27. januar 2009 #3880 Skrevet 27. januar 2009 spagat ja??? har ikke sjans i h*******, det skal du virkelig være stolt av Signerer denne! Jeg har ikke sjans i havet jeg heller. Myk er liksom et ord som ikke hører til i kroppsordboka mi
Fremhevede innlegg