Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Gjest ~Milla~
Skrevet

Man trenger det, litt alene tid og kose tid for seg selv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom med en kjapp god helg-hilsen! :)

Skrevet

*Har ligget under kose-teppet mitt og lest bok*

:)

Skrevet

Endelig helg!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Kos deg masse!!! :kose:

Skrevet

TheaM er i seng, og godt er det!

Herregud som den ungen har sutret idag!

Alt har vært galt, og uansett hva jeg har gjort med henne har det bare vært uh-hu-hu hele dagen.

*frustrert*

Men... jeg tror hun er sliten etter og vært syk en uke, og hun har vært veldig trøtt idag.

Hun var så søt da jeg la henne i senga;

Hun fikk smokken, Lykkedyret og da jeg sang nattasangen tok hun dyna og pakket rundt seg, smilte og lukket øynene.

Det er ikke ofte jeg blir rørt av å legge henne, men det ble jeg da.

:hjerte:

Nå, mens lukten av brødet som står i ovnen sprer deilig lukt, skal jeg grave fram skolebøkene mine og la kvelden gå sammen med dem.

Skrevet

du er virkelig en disiplinert dame som setter deg ned med skolebøker på fredagskvelden altså.. det skal du ha! ;)

Skrevet
du er virkelig en disiplinert dame som setter deg ned med skolebøker på fredagskvelden altså.. det skal du ha! ;)

Jeg vet!

Andrè skal snart på jobb igjen, så noe må underholde meg.

Dessuten betyr det at jeg kan ta heeeelt fri imorra!

Takk, forresten Lhs!

:kose:

Skrevet

For en søt liten engel du har :) Skjønner godt hun smelter hjertet ditt :)

Ha en herlig helg, sier ikke kveld siden du skal bruke den til lekser ;)

:klem:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg kjøpte meg et design-skjerf igår. Måtte bar meddele det, siden designklær liksom ligger utenfor min rekkevidde sånn normalt sett.:fnise:

Et digert, deilig, mykt ullskjerf fra Malene Birger. Det var til halv pris, så da ble ikke prisen så gæern. :)

Var i M. i Skien sentrum - fin butikk, mye dyrt da og litt vel overivrige ekspeditører.

Skrevet

Takk snille jentene!

:kyss:

Skrevet
Jeg kjøpte meg et design-skjerf igår. Måtte bar meddele det, siden designklær liksom ligger utenfor min rekkevidde sånn normalt sett.:fnise:

Et digert, deilig, mykt ullskjerf fra Malene Birger. Det var til halv pris, så da ble ikke prisen så gæern. :)

Var i M. i Skien sentrum - fin butikk, mye dyrt da og litt vel overivrige ekspeditører.

Jøss, så uvant deg!

Husk bare å ta summen du betalte for skjerfet og del på antall ganger det blir brukt.

Da er ikke summen så ille allikevel....

:fnise:

Gjest Catwoman
Skrevet

Så rart... jeg kopierte nemlig bare linken fra innlegget dit og limte inn. Linkene er jo helt like, men blir forkjellig når man åpner de.... hmm..

For ordens skyld så var det den linken du la inn jeg mente jeg ville ha en bit av altså. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...