MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3801 Skrevet 22. januar 2009 jeg vet det. Tenkte det da jeg fant 200-lappen: Ville Reka tatt denne?" Svaret ble ja, så da gjorde jeg det....
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3802 Skrevet 22. januar 2009 Uhøflig var feil ord, egentlig. Jeg mente hvertfall at det ikke var galt! Om noen mister en lapp sånn vet de som regel ikke hvor den har forsvinni hen eller noe. Det er håpløst å prøve å finne igjen. Jeg hadde ikke giddi å gå og leite, om det hadde vært meg. Ikke fordi jeg er stinn av penger, men det er jo håpløst å vite hvor den har blitt borte. Ingen fare! Tok det overhodet ikke gærnt...
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3803 Skrevet 22. januar 2009 Dagens middag: I min nye Jamie Oliver Shaker skal jeg (prøve å) blande olivenolje, rosmarin og hvitløk som skal pensles på koteletter. Spises med poteter og grønnsaker
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 #3804 Skrevet 22. januar 2009 hørtes digg ut MarianneE! du har blitt litt av en hjemmekokk du og grattis med 200kr ekstra!
Gjest skorpio Skrevet 22. januar 2009 #3805 Skrevet 22. januar 2009 Dagens middag: I min nye Jamie Oliver Shaker skal jeg (prøve å) blande olivenolje, rosmarin og hvitløk som skal pensles på koteletter. Spises med poteter og grønnsaker
Frigg Skrevet 22. januar 2009 #3808 Skrevet 22. januar 2009 Hva med å knuse tablettene til Thea i youghurt? Det husker jeg at jeg fikk da jeg var liten. Gikk så greit å få i seg tablettene att
Kamille86 Skrevet 22. januar 2009 #3809 Skrevet 22. januar 2009 Fekk du gitt tablettene? Hadde også plukket opp en 200 lapp om den låg uten en eier Dere trengte den jo virkelig så syns at du var en fortjent finner For en herlig middag!
MarianneE Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3810 Skrevet 23. januar 2009 hørtes digg ut MarianneE! du har blitt litt av en hjemmekokk du og grattis med 200kr ekstra! Takk for det. Har forstått at jeg er litt matsnobb, men synes ikke det er det værste en kan snobbe på. Forstod det i romjula da jeg diskuterte med min bror hva vi skulle ha til middag 2. juledag. Hn sa nemlig; Å nei, skal du begynne med sånn indisk igjen? I know! Hørtes ut som en deilig middag! Det ble godt, men kunne brukt mer olje og krydder og latt det ligge lengere med olje&krydder på. for penger og for middagen
MarianneE Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3812 Skrevet 23. januar 2009 Hva med å knuse tablettene til Thea i youghurt? Det husker jeg at jeg fikk da jeg var liten. Gikk så greit å få i seg tablettene att Det var akkurat slik jeg gjorde det. Knuste 4 tabletter i morteren og blandet med en skje yoghurt. Gikk så bra atte..... Fekk du gitt tablettene? Hadde også plukket opp en 200 lapp om den låg uten en eier Dere trengte den jo virkelig så syns at du var en fortjent finner For en herlig middag! Nå fikk vi tross lt penger på tirsdag, men syntes jeg fortjente den uansett. *** Jeg var utrolig sliten igår kveld, Prøvde å gjøre litt, men alt ble bare skikkelig halvveis. Klokka 21 gikk jeg og la meg, og sovnet vel før jeg traff puta. Var oppe med TheaM en times tid fra 3 til 4 for hun hostet helt grusomt, men ellers har jeg sovet, sovet og sovet... Formen til TheaM er bedre, igår var hun feberfri hele dagen, og er ikke så tungpusten som hun har vært. Hun hoster så hun brekker seg men alt i alt er hun bedre idag. i natt drømte jeg at jeg håndhilste på Hank von Helvete, og så var jeg litt sur, for jeg fikk aldri fortalt ham at jeg elsker musikken hans, og at noenganger er den det eneste som hindrer meg fra å gå fra konseptet i denne småbarnsmor verden. Også drømte jeg at Grafica var på besøk hos oss! Dagen idag: Not much... Vaske over gulvet i stua og kjøkkenet En tur i butikken
Gjest Catwoman Skrevet 23. januar 2009 #3813 Skrevet 23. januar 2009 Selvfølgelig skulle du ta den tohundringsen. Altså eieren finner den aldri igjen uansett, og på neste trinn da gjelde "først til mølla"-prinsippet. Og det var deg Hvis ikke hadde bare neste mann tatt den. Ha en flott dag.
MarianneE Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3814 Skrevet 23. januar 2009 Du taler kloke ord, Catwoman! Æsj... Jeg hoster nå. Sikkert litt smittet etter å hatt TheaM som har hostet meg i ansiktet i en 5-6 dager....
MarianneE Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3815 Skrevet 23. januar 2009 Hmm... Har den ungen min alltid vært like aktiv?
Suzy Skrevet 23. januar 2009 #3816 Skrevet 23. januar 2009 Hei MariannE. Stikker bare innom og minner om at det er straks er helga
Gjest Ansjoni Skrevet 23. januar 2009 #3818 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har også plukket opp en ensom og forlatt 200-lapp en gang, så det var fortjent Håper du blir frisk snart!
MarianneE Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3819 Skrevet 23. januar 2009 Hei MariannE. Stikker bare innom og minner om at det er straks er helga And boy! Do I know it! Goooooood helg Artig drøm Jeg vet det.... Jeg har også plukket opp en ensom og forlatt 200-lapp en gang, så det var fortjent Håper du blir frisk snart! Ja, den så litt ensom ut. Skjønt.... Nå har den fått selskap av sine venner på Meny. *** TheaM er i seng. Jeg skal spise litt, så lese bok eller spille Play Station tror jeg. Ikke noe skolearbeid men bare kose meg mens ungen sover. Skolearbeidet tar jeg når jentungen er lagt for natta. Nå: MarianneE-tid!
Gjest Grafica Skrevet 23. januar 2009 #3820 Skrevet 23. januar 2009 Prøvde du å hinte til noe i dagboka mi eller?
Fremhevede innlegg