Frigg Skrevet 21. januar 2009 #3781 Skrevet 21. januar 2009 Var ikke noe moro å høre Men du må kose deg masse ute i kveld. Det fortjener du virkelig
kospia Skrevet 21. januar 2009 #3782 Skrevet 21. januar 2009 Håper virkelig du får slappet av og kose deg ute i kveld.
MarianneE Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3783 Skrevet 21. januar 2009 Dere er vel verdens snilleste, søteste og beste i verden!! Jeg har kost meg så i byen! Gikk litt tidlig og var innom på Notabene hvor jeg hadde en tilgodelapp. Fant boka "Shopaholicker med en baby" i paperback utgave, så da fikk jeg brukt endelig tilgodelappen min. Liker Shopaholicker serien.... På Meny kjøpte jeg siste utgave av Henne, fersk appelsinjuice og melkesjokolade og dette skal jeg kose meg med etterpå. Har hatt det så koselig på JonasB med svigerinneK og venninneS! Spiste salat med tomater, artisjokker og reker, de andre hadde noe annet og vi hadde masse og prate om innimellom maten og drikken. Var hjemme 22.30 og kom hjem til ferdig tatt oppvask, og i senga er sengeteppet tatt vekk, og dyna brettet til sides. Alt klart til å hoppe i seng med andre ord.... Godt å komme hjem til slikt.
Lissi Skrevet 21. januar 2009 #3784 Skrevet 21. januar 2009 Huff, slitsomme tider for deg også Heldigvis går vi mot lysere og bedre tider fremover:) Våren, sommeren og høsten er herlig!! Bare 2 mnd til 1 april
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. januar 2009 #3785 Skrevet 21. januar 2009 Så koselig med en tur ut, sov godt nå
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3786 Skrevet 22. januar 2009 Huff, slitsomme tider for deg også Heldigvis går vi mot lysere og bedre tider fremover:) Våren, sommeren og høsten er herlig!! Bare 2 mnd til 1 april 2 mnd igjen? Oh my god.... Hvor har tida blitt av? Er det ikke bare et par uker siden sommeren'a? Så koselig med en tur ut, sov godt nå Jada -milla- Men først ble det litt *** Jadda.... her har jeg vært oppe med gråtende og hostende barn siden 5.30! Hun har sovnet igjen nå, så jeg burde egentlig legge meg selv men.... Litt PCtid er ikke å forakte det heller... Da jeg var hos legen med TheaM fikk jeg beskjed om å ta kontakt om hun ikke ble bedre innen et par dager. Hun er feberfri igjen nå fra morgenen av har jeg kjent, men hosten er blitt værre. Så... jeg får vel prøve å få en time idag og.
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 #3787 Skrevet 22. januar 2009 god bedring til TheaM og håper du får sove litt!
janne84 Skrevet 22. januar 2009 #3789 Skrevet 22. januar 2009 er greitt å sjekke ut når hun hoster så fælt, kan jo legge seg i lungene. God bedring til theam
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3791 Skrevet 22. januar 2009 Oppsummering: Jentungen sov til klokka var 9 i morges, dermed fikk jeg sittet en times tid med skolearbeid. Tempraturen hennes lå på 36.2 da jeg tok henne opp. Fikk legetime klokka 11, så der har vi da vært. Hun har en forsterket pipelyd på lungene men ikke noe utslag på "den-testen-der-de-stikker-i-fingeren" og skal på tablettkur som forhåpentlig skal hjelpe. Nå har hun akkurat sluknet i senga si, og jeg hører igjennom babycallen at hun puster tungt og anstrengende. Vil ha jenta mi frisk igjen.... PS, så koselig med hilsner fra dere!
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. januar 2009 #3792 Skrevet 22. januar 2009 Du tenker på CRP også kalt senkning...... ?! Hva slags tablettkur ble hun satt på?
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3793 Skrevet 22. januar 2009 Du tenker på CRP også kalt senkning...... ?! Hva slags tablettkur ble hun satt på? Ja, det var det den het. Tablettene heter... eh.... Prednisolon *fant en 200-lapp på gata idag. Jeg var så lite grei at jeg putta den i lomma etter og ventet litt i tilfellet noen kom og kikket etter den. Skamløs som vanlig....
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. januar 2009 #3794 Skrevet 22. januar 2009 Får håpe det kan hjelpe henne. Legen mener visst da at hun har en type inflammasjon som ikke gir utslag på crp.... Fortsatt masse goood bedring
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3795 Skrevet 22. januar 2009 Jepp, jeg vet. Har vært igjennom den kuren tidligere. Dagens dillemma: Skal gi jentungen 4 tabletter daglig. Hvordan?
Gul Nonstop Skrevet 22. januar 2009 #3796 Skrevet 22. januar 2009 Hva med å knuse tablettene i litt syltetøy eller lignende? God bedring til vesla!
Gjest Grafica Skrevet 22. januar 2009 #3797 Skrevet 22. januar 2009 Synes ikke det er uhøflig å plukke opp en 200-lapp når den ligger der. Hadde ikke du tatt den, kunne den jo blitt ødelagt i det våte været Stakars lille TheaM, håper hun blir fort frisk nå som hun har fått medisin!
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3798 Skrevet 22. januar 2009 Hva med å knuse tablettene i litt syltetøy eller lignende? God bedring til vesla! Det foreslo søster og. Hmm... også vi som bare har kjipt syltetøy ihvertfall etter min smak) Synes ikke det er uhøflig å plukke opp en 200-lapp når den ligger der. Hadde ikke du tatt den, kunne den jo blitt ødelagt i det våte været Stakars lille TheaM, håper hun blir fort frisk nå som hun har fått medisin! Uhøflig? Joa... men jeg trengte den, og dessuten; Passer ikke folk bedre på pengene sine fortjener de ikke bedre! prøver å få opp døra til vedovnen, men den sitter fast! Også jeg som målegge mer ved inn i ovnen... Rare greier..
Gjest Grafica Skrevet 22. januar 2009 #3800 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Uhøflig var feil ord, egentlig. Jeg mente hvertfall at det ikke var galt! Om noen mister en lapp sånn vet de som regel ikke hvor den har forsvinni hen eller noe. Det er håpløst å prøve å finne igjen. Jeg hadde ikke giddi å gå og leite, om det hadde vært meg. Ikke fordi jeg er stinn av penger, men det er jo håpløst å vite hvor den har blitt borte. Endret 22. januar 2009 av Grafica
Fremhevede innlegg