LekeHusmor Skrevet 20. januar 2009 #3761 Skrevet 20. januar 2009 fikk bare så lyst å gi deg en klem jeg.
MarianneE Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3762 Skrevet 21. januar 2009 fikk bare så lyst å gi deg en klem jeg. Det forstår jeg godt!
MarianneE Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3763 Skrevet 21. januar 2009 Feberfritt barn!!!! herregud, så deilig! Men, tempen hennes var på 37.4 så det er bare såvidt. Går en tur i butikken idag, så rett hjem. Hun (og jeg!) trenger litt frisk luft. I kveld skal jeg ut på kaffe og slikt med svigerinneK og venninneS Gleder meg!!
janne84 Skrevet 21. januar 2009 #3764 Skrevet 21. januar 2009 for feberfritt barn!! kos dere mye i dag
FrizzleSizzle Skrevet 21. januar 2009 #3765 Skrevet 21. januar 2009 Godt at formen til TheaM er bedre. Lurer på om KG-dagbøker er smittsomme, for det er så mye sykdom ute og går i dem...
LekeHusmor Skrevet 21. januar 2009 #3766 Skrevet 21. januar 2009 fint at hun er bedre og så koselig med cafétur! jeg liker ikke kaffe jeg, ingen type liksom.. men skulle ønske jeg gjorde det, fordi jeg syns det ser så koselig ut..
Gjest Ansjoni Skrevet 21. januar 2009 #3767 Skrevet 21. januar 2009 er da godt! Men jeg likte det ikke da jeg var på din alder jeg heller, LekeHusmor
LekeHusmor Skrevet 21. januar 2009 #3768 Skrevet 21. januar 2009 er da godt! Men jeg likte det ikke da jeg var på din alder jeg heller, LekeHusmor da er det enda håp
FrizzleSizzle Skrevet 21. januar 2009 #3769 Skrevet 21. januar 2009 Bare begynn før du blir steingammel, for nå så jeg på svensk TV at kaffe hjelper mot senilitet. Datteren min er 7 og elsker kaffe...huffameg.
MarianneE Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3770 Skrevet 21. januar 2009 for feberfritt barn!! kos dere mye i dag Takker for det! Glad hun er på bedringens vei og kvitt feberen. Nå gjenstår bare den grusomme hosten.... Godt at formen til TheaM er bedre. Lurer på om KG-dagbøker er smittsomme, for det er så mye sykdom ute og går i dem... Det er sånn ting smitter, altså... fint at hun er bedre og så koselig med cafétur! jeg liker ikke kaffe jeg, ingen type liksom.. men skulle ønske jeg gjorde det, fordi jeg syns det ser så koselig ut.. Liker ikke svart kaffe, men latte og mocca synes jeg er kjempe godt. Forøvrig når jeg treffer de andre jentene slik er ikke kaffen så viktig. Maten derimot.... Tror jeg vil ha salat ikveld. Blandet salat, artisjokkhjerter, tomat og reker. Namme....
Gjest Catwoman Skrevet 21. januar 2009 #3771 Skrevet 21. januar 2009 jeg liker ikke kaffe jeg, ingen type liksom.. men skulle ønske jeg gjorde det, fordi jeg syns det ser så koselig ut.. Jeg lærte meg å drikke kaffe med tvang da jeg var 16. Da jeg begynte på videregående måtte jeg nemlig reise hjemmefra over en time tidligere om morgenen enn det jeg var vant til. Men å komme seg i seng tilsvarende tidligere var verre. Resultatet var at jeg sovnet som en stein etter skolen - og det synes jeg var så bortkasta tid. Så jeg bestemte meg for å tvangsdrikke kaffe. Det funket det, det smakte pyton, men jeg ble våken. Etterhvert så smakte det bedre og bedre - idag kan jeg ikke leve uten. Godt at TheaM er i bedre form
Gjest Grafica Skrevet 21. januar 2009 #3772 Skrevet 21. januar 2009 Jeg lærte meg å drikke kaffe med å ha sukker i den. En annen måte er å lage kakao hjemme, og erstatte kakaoen med større og større mengde kaffe. Først bare en spiseskje liksom, også mer etterhvert. Det funker det også!
Frigg Skrevet 21. januar 2009 #3773 Skrevet 21. januar 2009 Så bra at Thea er bedre Krysser fingrene for at hun ikke får feber i kveld da, slik som barna i vår barnehage har hatt det i det siste. Feberfri hele dagen helt til kvelden kommer, da stiger den fra 37 og rett opp i 40 Men det skjer ikke med Thea
MarianneE Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3774 Skrevet 21. januar 2009 Så bra at Thea er bedre Krysser fingrene for at hun ikke får feber i kveld da, slik som barna i vår barnehage har hatt det i det siste. Feberfri hele dagen helt til kvelden kommer, da stiger den fra 37 og rett opp i 40 Men det skjer ikke med Thea Nei, det skjedde rundt kl. 13 istedet for. Gidder ikke skrive. Sur! Dumme ungen som bare er syk! Dumme Andrè som bare spiser og ser TV mens jeg strever med å få i ungen mat! Dumme regnet ute! Jeg vil bare legge meg under dyna og sove en uke! Be resten av verden om å dra til helvete, og bare ligge under dyna og være sur! Men nei, jeg skal få barn i seng, og så stelle meg og gå over til byen snart! :grine: :grine:
Gjest Catwoman Skrevet 21. januar 2009 #3776 Skrevet 21. januar 2009 Håper du får en fin tur ut - og klarer å koble vekk litt. Høres ut som du trenger en kveld for deg selv, uten både mann og barn. :klemme:
Kamille86 Skrevet 21. januar 2009 #3779 Skrevet 21. januar 2009 Du fortjener virkelig en kveld uten mann og barn Nyt kvelden! Håper at TheaM snart blir frisk.
Fremhevede innlegg