janne84 Skrevet 17. januar 2009 #3721 Skrevet 17. januar 2009 Næmmen Janne da, det var jo ikke noe koselig Håper det ordner seg med penger,enig i at det er roten til alt ondt. Og god helg! OBS! var ikke ment slik da
MarianneE Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3722 Skrevet 18. januar 2009 Se, jeg har bestilt genser til TheaM. Tror det er et par år siden sist jeg bestilte fra Ellos, men denne var KUL! http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink=
MarianneE Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3723 Skrevet 18. januar 2009 God morgen! Hvordan går det med lillejenta di? er hun i bedre form? I vår barnehage har det vært utrolig mange barn med feber i det siste. Jeg har aldri vært borti så mye sykdom på så kort tid; influensa, omgangssyke, forkjølelse og feber. Håper dere får en fin dag Forkjølelse og feber, ja. Kjenner igjen den. Omgangssyke er det ingen av oss som har fått *bank i bordet* håper dere får ei hjelp... jeg tror at penger er roten til alt vondt.. krangler jeg og F er det som regel over økonomi og drit... Vi krangler nesten aldri om penger, vi har hver vår økonomi, og bruker sjeldent penger på surr. Heldigvis.. Snakk om forskjellsbehandling Blir helt dårlig av sånn jeg! Åsså når dere forteller at dere er i knipe så er hun ikke litt til hjelp engang Mine foreldre har betalt en haug av penger til min bror som driver å bygger hytte men de har skrevet opp hva de har gitt han slik at jeg får det samme. God lørdag! Håper TheaM er bedre i dag Ja, det er forskjellsbehandling, men jeg kunne også spurt henne om å få låne penger, jeg hadde fått dem da. Men, jeg vil liksom ikke ydmyke meg slik heller. På en annen side, nå ser jo svigermor på meg som enda mer Flink&Fornuftig så noe positivt har det kommet ut av det hele....
MarianneE Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3724 Skrevet 18. januar 2009 Det er ikke noe nytt at den bortkomne sønn får gjøkalven, mens de flinke må klare seg selv...har aldri klart å falle helt for den slags moral, jeg! Fortsatt god helg! Ha ha ha Den beskrivelsen passet utrolig godt! Næmmen Janne da, det var jo ikke noe koselig Håper det ordner seg med penger,enig i at det er roten til alt ondt. Og god helg! Jeg ble litt overrasket over Jannes lite hyggelige ønske jeg og, Ansjoni. OBS! var ikke ment slik da *** Igår våknet TheaM og var i grei form og uten feber. Så da tok vi litt penger ut av det vi fikk til jul og reiste til Skien på cafè. Det var koselig, men viste seg og være dumt. Utover ettermiddagen og kvelden ble hun bare mer og mer dårlig, og feberen steg til og steg. (Vi var hjemme rundt kl. 13 så vi satt ikke på cafè med en dårlig unge...) Idag er hun ikke bedre, så jeg får ta henne med til legen i morra. Hun har feber og har skikkelig krupp hoste, og har hostet masse i natt. Hun får hostesaft og flutide igjennom babyhaler så det letter litt. Men, når jeg sitter i rommet ved siden av og hører jentungen puste er det ikke bra... Bekymret mamma idag....
MarianneE Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3725 Skrevet 18. januar 2009 Forresten, vi bor 200 meter fra en bensinstasjon, og igårkveld skulle Andre ta bilen for å hente sin mormor, men måtte snu på utsiden av huset for bilen var i ferd med å gå tom for bensin. Da er det ille, når en ikke ville kommet til stasjonen for å fylle. Ikke for det, har ikke råd til bensin heller... Snaaaart tirsdag.....
Nótt Skrevet 18. januar 2009 #3726 Skrevet 18. januar 2009 Håper TheaM blir bedre snart, høres ikke noe moro ut å ha en så syk jente. til TheaM.
MarianneE Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3730 Skrevet 18. januar 2009 så søte dere er.... det snør, forresten. MASSE!!!!
Gjest Grafica Skrevet 18. januar 2009 #3731 Skrevet 18. januar 2009 Enormt mye :dåne: Her har det kommet 15 cm siden i går kveld!
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2009 #3732 Skrevet 18. januar 2009 Her snør det også noe innmari, koselig det
Frigg Skrevet 18. januar 2009 #3733 Skrevet 18. januar 2009 Her snør det også, men det er snøstorm, så ikke sååå koselig
Gjest Grafica Skrevet 18. januar 2009 #3734 Skrevet 18. januar 2009 Blås i 15, det er godt over 20! Måkte akkurat en liten sti bort til veien.
Kamille86 Skrevet 18. januar 2009 #3735 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Vil også ha snø :snø: Når det er snø ute blir det på en måte lysere ute åsså kan man sitte inne å nyte en god kopp kakao /te og tenne masse lys Ha en fin kveld! Endret 18. januar 2009 av Kamille86
Bettie Skrevet 18. januar 2009 #3736 Skrevet 18. januar 2009 Det snør her også, men i morgen er det meldt regn.... Håper formen til frøkna kommer seg. Det er slitsomt for både mor og barn med barn som er tette og hoster.
MarianneE Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3737 Skrevet 19. januar 2009 Så søte dere er som skriver her, til tross for at jeg knapt viser meg her om dagen. Skal straks begynne på det store prosjektet "Legetime Til TheaM" Det tar sin tid å komme igjennom på telefonen til det legesenteret vi bruker. Målte feberen hennes til 38.2 for halvtime siden, Da hun la seg igår var den på 40.0 Gleder meg til hun er frisk igjen!
Nótt Skrevet 19. januar 2009 #3738 Skrevet 19. januar 2009 Håper du kommer raskt gjennom og får en time til vesla.
Gjest Grafica Skrevet 19. januar 2009 #3739 Skrevet 19. januar 2009 Uffda, SÅ høy feber! Stakar lillejenta. Håper du får time kjempefort!
MarianneE Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3740 Skrevet 19. januar 2009 13.10 har jeg time med jentungen. Har t.om fått penger av "sviger-bestemor" så jeg kan ta taxi bort siden jeg ikke har sertifikatet. Nice... Hører på "Michael Direkte" på P4 og medprogramlederen denne uka er Hank von Helvete. http://no.wikipedia.org/wiki/Hank_von_Helvete (for de som lurer på hvem han er) Dagens middag: Kjøttdeig fra fryseren, bland med en pose shish kebab krydder og dette trylles om til kjøttboller. Spises med ris eller poteter eller no sånt...
Fremhevede innlegg