FrizzleSizzle Skrevet 13. januar 2009 #3661 Del Skrevet 13. januar 2009 Innom og hilser igjen Skolebøker, det lurer jeg litt på hva dreier seg om? Jeg har jo litt erfaring i å studere og ha barn i huset, og vurderer å starte på noe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3662 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvor mange barn har du egentlig? Nå ble jeg og fryktelig nysgjerrig på hvor gammel du er! 2 spørsmål du selvfølgelig ikke trenger å svare på, men jeg lurer nå hvertfall! Ha en fin dag Jeg har ett barn, og ble 30 i sommer. Var det forresten en spøk eller no der jeg ikke skjønte? Lurte litt pga den smileyen bare... Gjør ingenting å spørre om alderen min, jeg annonserer alltid bursdagen min høyt og tydelig på forhånd her inne nemlig... :gjeiper: Håper dagen din har vært fin så langt. Jupp, det har den. Hva med deg, Nòtt? Lykke til med lesingen! ~~ Sender over litt motivasjonsvibber ~~ Det kan trenges.... Takk! Innom og hilser igjen Skolebøker, det lurer jeg litt på hva dreier seg om? Jeg har jo litt erfaring i å studere og ha barn i huset, og vurderer å starte på noe igjen. Oooh... da er du flinkere enn meg. Moro å studere, men synes det er hardt å kombinere alt. Har en liten "skrive-notater-pause" TVNorge står på med det hårreisende programmet "Ekstrem Rengjøring" Folk som er med der... det der er nødt til å være en sykdom! Skjønner ikke at de lar det ble slik! *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. januar 2009 #3663 Del Skrevet 13. januar 2009 Jupp, det har den. Hva med deg, Nòtt? Dagen min har vært ganske grei i dag faktisk. Har klart å la være å tenke for mye i dag, har gjort ting som ikke krever så mye fysisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. januar 2009 #3664 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg elsker å se Ekstrem Rengjøring, det gjør så godt for husmorsamvittigheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3665 Del Skrevet 13. januar 2009 Nòtt: Å, vi er så blakke om dagen! Vi er så blakke at det er bare å le av det hele! Får penger om en uke, og vi har 68 kr på kontoen tilsammen!!!! Heldigvis har vi alltid tatt ut matpenger og lagt til sides, og har masse mat i fryseren, både kjøttdeig, kylling, koteletter, pølse... Men, allikevel har vi bare 400 kr i matpenger som skal rekke en uke. Om noen stopper meg på gata nå for å rane meg tror jeg at jeg ler meg ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. januar 2009 #3666 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er utrolig kjedelig å være så blakk, har vært der selv, men er heldigvis en god stund siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. januar 2009 #3667 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg er også blakk.... fortsatt en stund til lønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. januar 2009 #3668 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Å ja, haha, trodde kanskje André var barnet ditt, men skjønner nå at jeg dreit meg ut skikkelig! Heh, neida, den smileyen betydde ingenting annet enn at jeg innbilte meg at jeg hadde lest om så mange barn her i dagboka di! Haha! Endret 13. januar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 13. januar 2009 #3669 Del Skrevet 13. januar 2009 Ekstrem rengjøring - sjønner bare ikke at det er mulig. Hvordan kan folk leve sånn Åh, det var ikke masse å rutle med denne uka. Godt dere har mat i fryseren. hihi, ikke mye å ta fra deg da om noen vil rane deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. januar 2009 #3670 Del Skrevet 13. januar 2009 Fant ut at nå måtte jeg lese mer litt lenger i dagboka di, siden jeg faktisk kjenner deg på orntli Og så kom jeg på noe morsomt. Jeg var såååååå forelska i lillebror din når jeg var sånn 4 år eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. januar 2009 #3671 Del Skrevet 13. januar 2009 Hellåw bjøtiful! Hawin najs daj what? Ye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. januar 2009 #3672 Del Skrevet 13. januar 2009 Er ikke noe kjekt å være blakk!!!! har jaggu slitt nok opp igjennom årene, men de siste årene har faktisk gått noe lunde greitt, har ikke levd et stormans liv, men vi har levd fint... Når jeg ser ekstrem rengjøring føler jeg at vi har det kjempe ryddig og flott enda det flyter med ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3673 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er utrolig kjedelig å være så blakk, har vært der selv, men er heldigvis en god stund siden sist. Det er bare hat, hat&hat! Heldigvis er det sjeldent det er så ille som nå.. Jeg er også blakk.... fortsatt en stund til lønning Bare vent, når jeg får vunnet mine 52 millioner i lotto skal du få litt av meg! Å ja, haha, trodde kanskje André var barnet ditt, men skjønner nå at jeg dreit meg ut skikkelig! Heh, neida, den smileyen betydde ingenting annet enn at jeg innbilte meg at jeg hadde lest om så mange barn her i dagboka di! Haha! Nja... det hender jeg føler meg som mora hans, men han er tross alt 35 år og jeg har vært gift med ham i de siste 6 årene. Å, den der fikk meg virkelig til å Ekstrem rengjøring - sjønner bare ikke at det er mulig. Hvordan kan folk leve sånn Åh, det var ikke masse å rutle med denne uka. Godt dere har mat i fryseren. hihi, ikke mye å ta fra deg da om noen vil rane deg Jeg tror at de som er på Ekstrem Rengjøring har en eller annen form for lidelse. Uansett er det godt å se på, føler meg såååå flink sjøl selv med en hybelkanin her og der... Fant ut at nå måtte jeg lese mer litt lenger i dagboka di, siden jeg faktisk kjenner deg på orntli Og så kom jeg på noe morsomt. Jeg var såååååå forelska i lillebror din når jeg var sånn 4 år eller noe Hellåw bjøtiful! Hawin najs daj what? Ye! Jess, ai will! Ænd rait bækk at'ja! Er ikke noe kjekt å være blakk!!!! har jaggu slitt nok opp igjennom årene, men de siste årene har faktisk gått noe lunde greitt, har ikke levd et stormans liv, men vi har levd fint... Når jeg ser ekstrem rengjøring føler jeg at vi har det kjempe ryddig og flott enda det flyter med ting Når jeg ser på det føler jeg meg som verdens flinkeste! *** Her går det opp med kontantbeholdningen! Har fått 100 som noen skyldte oss, og i morra får jeg 100 av svigerinneK og 50 av broder'n som betaling etter vi la ut for mat på nyttårsaften. Da er vi oppe i en cashbeholdning på *trommevirvel* 675 kr! Plutselig var det liksom ikke så ille allikevel. Heldigvis er det ikke ofte det er slik, heller sjeldent. Men, slik er det når vi har valgt at jeg er hjemme med jentungen dette året, og da får vi mindre penger. Nok om det... ....ja, det var igrunn det. Skal se CSI:Miami nå, etterpå er det rett i seng. Har igrunn allerede en times tid, så en liten opprydning etter CSI også sove... deilig! Sov godt i natt, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. januar 2009 #3674 Del Skrevet 13. januar 2009 Her blir det også en "tidlig kveld", skal tidlig opp imorgen på jobb...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3675 Del Skrevet 13. januar 2009 :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 13. januar 2009 #3676 Del Skrevet 13. januar 2009 Sov godt MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. januar 2009 #3677 Del Skrevet 13. januar 2009 Sov godt MarianneE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3678 Del Skrevet 14. januar 2009 For en start på dagen! Slo på radioen, og denne kom: Deilige sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 14. januar 2009 #3679 Del Skrevet 14. januar 2009 Den er bare helt herlig Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. januar 2009 #3680 Del Skrevet 14. januar 2009 Herlig sang. Takk for en oppløfter så tidlig på morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg