Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Heia!

Er du usikker på hjernerystelse på TM så burde du vekke henne en gang i løpet av natten, hvis hun ikke våker av seg selv da. Skal visst ikke sove hele natten igjennom med hjernerystelse. (Fikk jeg beskjed om da jeg selv fikk det for et års tid siden.. jada, kløne...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg måtte virkelig le når jeg så den urgamle tråden dukke opp i matforumet altså, marianne :ler:

var det litt rart å lese den, og tenke på at det var lenge før TheaMs tid og alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg ser deg overalt på KG, så jeg tok meg rett og slett friheten til å lurkikke litt i boka di. :hallo: Har ikke lest så mye da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte jenter!

Koslig å tusle inn i boka i igjen også ligger det så masse koselige hilsner fra dere.

En :helen: til Plingo som førstegangs besøkende her i boka!

Her har det vært enda mer knall&fall siden sist.

Broder'n var innom på middag, og da han og Andre gikk ut for å røyke tenkte de ikke på å hverken si ifra til meg at de gikk ut (jeg var på kjøkkenet) eller lukke trappegrinda.

Så TheaM gikk etter ned den bratte trappa.

Jeg kikka inn i stua, såden var tom og det ante meg at hun var på ville veier.

ser ned trappa og ser det lyse hodet ned 3/4 av trappa.

Så skjer det jeg frykter:

Hun faller.

Aldri har jeg vel styrtet ned trappa fortere enn da.

Ikke vet jeg hvordan det gikk til, men det var litt vondt der og da, litt gråt og så var det OK.

Å, dæven å forbanna jeg var på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg blir kvalm bare av tanken på det synet! Håper alt gikk bra med TheaM, og at gutta boys skjønte alvoret!! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ååååh, skummelt! Håper alt er fint med TheaM. Tror det kan være en god idè å vekke henne en gang i løpet av natta, bare for sikkerhets skyld.

Skikkelig ulykkesfugl idag hun, stakar lita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta var temmelig spake da de kom opp igjen, så kanskje de nå lærer å være forsiktiige?

TheaM ligger nå i senga si og sover, tydelig det eneste stedet hun e trygg idag....

Lurer på å finne egen senga snart.

Trøøøøøøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og morgen allerede!

Ble ihvertfall ikke no :sengekos: igår, for jeg gikk å la meg først igår, og da var klokka 21.30.

Før det hadde jeg allerede lagt meg på senga for å "kose" med kattene, med andre ord: Lure meg til å sove litt.... :sjenert:

TheaM og jeg skal i barnehagen idag, og gå derfra 12.30 (de stenger 13.30) da skal jeg over til byen og treffe svigerinneK for lunch mens jentungen sover.

Uff....

Dette ser ut til å bli PCtiden min idag, jentungen står og griner i senga for hun er våken og vil opp.

Også jeg som hadde håpet på å besøke en del dagbøker....

Trening igjen i kveld.

Gleder meg faktisk...

Dagens middag:

Pannekaker til mann&barn

jeg spiser sen lunch i byen, og det og middag med trening halvannen time etter lar seg dårlig kombinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne små er utrolig kjappe. Her i huset er jeg livredd kjellertrappa når LillePoden er her, for den er så bratt, og det er ingen dør der. Det skal så lite til før de vandrer på ville veier.

Men heldigvis går det jo som regel bra, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tirsdagsmorgen!

Idag har jeg fått sove lenge!

7.15 kom Andrè og vekket meg slik han hadde fått beskjed om.

:søvn:

Deilig å sove leeeeengeeee

(ja, til klokka 7.15 er ganske lenge for meg)

Vi skal gå i barnehagen om en 20-minutters tid, og når vi kommer derfra skal TheaM rett i seng og jeg skal hive meg over skolebøkene med iver og glød!

Nåja.... skal ihvertfall lese.

:fnise:

Lite å skrive om ellers idag, kommer sterkere tilbake!

:klemmer: til nettopp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hvor mange barn har du egentlig? :fnise: Nå ble jeg og fryktelig nysgjerrig på hvor gammel du er! 2 spørsmål du selvfølgelig ikke trenger å svare på, men jeg lurer nå hvertfall! :)

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...