Alice Ayres Skrevet 10. januar 2009 #3601 Del Skrevet 10. januar 2009 Mens vi sitter ute på verandaen hadde bikkja mi klart å snike seg inn i huset. Jeg går inn for å lete etter henne, og tar henne på fersken i å slikke av kremen på kaken...... Som den ærlige personen jeg er, forteller jeg mora til E om hendelsen. Hun tar det hele med et smil om munnen, SMØRER NY KREM PÅ SAMME KAKE OG SERVERER GJESTENE...... Ekkelt!!!!! Uææææææ! Jeg hadde sagt ifra. Æsj æjs æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3602 Del Skrevet 10. januar 2009 Æææææææssssj!!!!!! Litt sutring fra min kant: Jeg får ikke sove! Sovnet 0.45 sånn cirka, og fikk da sove en hel time før TheaM vekket meg. Etter det fikk jeg sovet sånn bortimot 2.5 timer til. Andrè kom hjem rett før klokka var 5 og da han sovnet var det høylytt! Klokka går mot 6.30 og TheaM kommer til å våkne innen en time så det er liksom ikke no poeng i å prøve å sove mer. Faen i helvete å møkk lei jeg er av å sove lite! Har hatt det slik i mange år og er litt lei. trøstespiser superchips og ser på Svisj på NRK3 hvor de nå spiller Radiohead; Karma police Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3603 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, voffor det? Kaka er klar! Oppskriften er notert ned. Tusen takk, *mim*! Jeg har vært flink og stort sett bare ligget på sofan i dag, bortsett fra når vi spiste middag og nødvendige ærender på badet. Prøver så godt jeg kan og følge legens og MarianneEs ordre. Flink jente! Kanskje nissen kommer i år til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 10. januar 2009 #3604 Del Skrevet 10. januar 2009 Oppe så tidlig i dag også....synes du er helt fantastisk, ser ofte at du setter dine egne behov til side! Treet har ingen roser på gren men satt DU der oppe hadde det en! Ha en kjempe fin lørdag - lille rose!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. januar 2009 #3605 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har vært flink og stort sett bare ligget på sofan i dag, bortsett fra når vi spiste middag og nødvendige ærender på badet. Prøver så godt jeg kan og følge legens og MarianneEs ordre. Flink jente! Kanskje nissen kommer i år til deg? Jeg håper virkelig at nissen finner ut at jeg har vært så flink at han avlegger meg et veldig tidlig besøk i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 10. januar 2009 #3606 Del Skrevet 10. januar 2009 Oj, litt av noe å kalle ungen sin. Jeg ville mye heller valgt noe alle heter enn det der. Kipt å ikke få sove om nettene Tar skikkelig på det om det går over lengre tid. Det med oppdragelse irriterer jeg meg en del over. Folk som gir etter for ting de egentlig har sagt nei til. Kjenner jeg klør i hele kroppen når jeg hører de gir etter og gir etter. De gjør de jo bare enda værre for seg selv Kansje du kan ta deg en lur når TheaM sover formiddagsluren? Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. januar 2009 #3607 Del Skrevet 10. januar 2009 Det var litt av et navn ja, tror ikke det blir med på vår liste over aktuelle navn gitt.... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. januar 2009 #3608 Del Skrevet 10. januar 2009 Radiohead Håper du får sove bedre til natta MarianneE, ikke noe ålreit å ligge våken sånn! Andrè er drosjesjåfør altså? Morsomt, nå begynte jeg å tenke om om vi noengang har kjørt med ham, det hadde vært litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3609 Del Skrevet 10. januar 2009 Oppe så tidlig i dag også....synes du er helt fantastisk, ser ofte at du setter dine egne behov til side! Treet har ingen roser på gren men satt DU der oppe hadde det en! Ha en kjempe fin lørdag - lille rose!!!! Takk... tåler IKKE slikt idag. Jeg håper virkelig at nissen finner ut at jeg har vært så flink at han avlegger meg et veldig tidlig besøk i år. Nå har ihvertfall jeg gjort mitt! Oj, litt av noe å kalle ungen sin. Jeg ville mye heller valgt noe alle heter enn det der. Kipt å ikke få sove om nettene Tar skikkelig på det om det går over lengre tid. Det med oppdragelse irriterer jeg meg en del over. Folk som gir etter for ting de egentlig har sagt nei til. Kjenner jeg klør i hele kroppen når jeg hører de gir etter og gir etter. De gjør de jo bare enda værre for seg selv Kansje du kan ta deg en lur når TheaM sover formiddagsluren? Ha en fin lørdag Det er helt forferdelig! Og hva sier du da når det gjelder venninna di? Sier man noe? Det var litt av et navn ja, tror ikke det blir med på vår liste over aktuelle navn gitt.... God helg! ha ha ha... jeg har navnebok, og det er mange like merkelige navn der. Radiohead Håper du får sove bedre til natta MarianneE, ikke noe ålreit å ligge våken sånn! Andrè er drosjesjåfør altså? Morsomt, nå begynte jeg å tenke om om vi noengang har kjørt med ham, det hadde vært litt gøy Egentlig er han ikke det, men begynte med kjøring som en bi-jobb i 2001, og nå trives han så med det at han ikke vil slutte. noe som egentlig irriterer meg. *** Faens møkka dag! Jentungen er sutrete, har gjort masse hun egentlig ikke for lov til. Da hun ble lagt kl. 12.30 satte jeg over klesvask, hentet post, vekket mann, ryddet bort oppvask.... Burde egentlig prøvd å sove litt, men så smart er jeg ikke. Andrè reiste avgårde for en time siden med kammeratZ for de skulle hente noen skapdører til Z ogde regnet med å være tilbake her rundt kl. 14. Da skulle vi satt kursen mot byen og kaffe på JonasB. Ringte ham nå, og de hadde akkurat reist fra butikken, for det var noe forsinkelser osv... Med andre ord er han her om rundt en time. Hva f er poenget da? med kaffe asså! Han skal jo på jobb igjen i 16-17 tida. FAEN! Glad jeg har funnet på my perfect comfort-food til i kveld: *Stek bacon som er skjært opp i biter. *Kok spaghetti *Når spaghettien er ferdig., bland i bacon og baconsmøret, halve cherrytomater og masse revet ost. DET er godt det! *furter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. januar 2009 #3610 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Aww, så kjipt! Trøste Endret 10. januar 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3611 Del Skrevet 10. januar 2009 Takk.... (fikk sms nå om han kan godt begynne seinere, så kan vi reise over til byen om jeg vil det. Jeeeej!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 10. januar 2009 #3612 Del Skrevet 10. januar 2009 Når det gjelder venninna de er det vanskelig å si men jeg tror ikke hadde sagt noe Liker liksom ikke blande meg inn i hvordan andre oppdrar barna. Eller er det feil å ikke si noe siden det faktisk er viktig? Hun sier jo selv at hun er klar over det. Hmm.. Kos dere i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. januar 2009 #3613 Del Skrevet 10. januar 2009 Håper du fikk kaffen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3614 Del Skrevet 10. januar 2009 Håper du fikk kaffen din Oh yes, i did! En latte med caramel til meg, mocca til ham, øl til broder'n og kuli til TheaM. Nå føles alt såååå mye bedre! Nesten.... Vi har nemlig sjekka kontoen. Det er lite rom for utskjeielser fram til den 20. for å si det slik. Untaket er mandag, da skal jeg treffe svigerinneK for lunch etter barnehagen. Har skrevet ukesmeny (Flink-jente-følelse!) basert på mye av det som er i fryseren. Nå skal Theam og jeg bygge klosser før hun skal i seng... Tror det blir tidlig natta på meg idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. januar 2009 #3615 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja kontoen her er også begynt å bli tom etter diverse utskjeielser.. uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2009 #3616 Del Skrevet 10. januar 2009 Godt det bare er ei drøy uke til den 20.! Håper dere har en velfylt fryser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3617 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja kontoen her er også begynt å bli tom etter diverse utskjeielser.. uff bare vent! jeg har som mål å vinne 52 millioner i lotto, du kan få litt da... Godt det bare er ei drøy uke til den 20.! Håper dere har en velfylt fryser! jepp, heldigvis... *** herregud, for et geni jeg er! har fått en fantastisk idè! Hver måned vi får penger skal vi ta 200 kr hver og legge til sides i et slags "Gave fond" med tanke på bursdager, jul og sånt. It hurts to be this good!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2009 #3618 Del Skrevet 10. januar 2009 Sikkert en lur plan! Ihvertfall etterhvert som TheaM blir så stor at hun skal i barneselskaper omtrent hver eneste måned! Og om ikke annet så kan dere ha det som en slags backup til måneder hvor dere plutselig trenger litt ekstra cash! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3619 Del Skrevet 10. januar 2009 Jupp, jeg er smart! Bare i februar har vi 5 bursdager! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. januar 2009 #3620 Del Skrevet 10. januar 2009 52millioner? Ja det hadde sikkert vært noe.......*tenker på alt en kunne kjøpt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg