Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, husker jeg likte "7th Heaven" da jeg gikk på barneskolen! :fnise: Hvis jeg noen gang skulle komme til å få så mange unger (tviler på det, men), håper jeg de blir like veloppdratte som "7th Heaven"-barna! :ler:

Jeg pleier ikke se på det, men det stod tilfeldig på i 15 minutter.

Synes slike serier er litt vel polerte og kjedelige.

Dessuten tror jeg ikke så velopdragne barn finnes...

Heldigvis....

hva chicken p?

Bra ting gikk fint i begravelsen :tommelsmil:

Hva er Chicken paneng ?

Prøvde å google det, men ble ikke noe klokere :ler:

:spise:

Chicken paneng

400 gr kyllingfilet (eller en pakke kyllingkjøttdeig som jeg tok)

1 pakke chicken paneng mix (finnes i reolene med taco og annen "eksotisk" mat)

1 boks kokosmelk

Stek kyllingen og ha over krydderet.

Rør godt.

Hell over kokosmelk og bland alt godt sammen.

Server med ris.

**Var veldig godt, men tydelig ikke noe barnemat.

:)

Sovet dårlig inatt.

Lå å tenkte på begravelsen, på det at jeg en gang i tida må begrave mine egene foreldre.....

Hva vil jeg angre på? Vil jeg angre på at jeg aldri fikk et bedre forhold til dem?

Tante Minnie vi var i begravelsen til mistet to barn tidlig på 80-tallet, hvordan lever man videre etter å begravet to barn på to år?

Lystig tenking på natta.....

:forvirret:

Jaja....

Andre begynner seint idag så jeg sitter nå igjen og hører på dem inne på rommet hennes mens hun stelles for dagen.

Juleferien har gjort dem begge godt, og jeg meker hun er mer knyttet til ham nå enn det hun var før ferien. Hun gråter ikke hvis jeg går nå, men går heller bort til Andrè og er med ham.

Bevist har jeg bedt ham om mye ang jentungen for at nettop de skal få et tettere bånd.

Ikke at de har hatt et dårlig forhold, men det har vært naturlig at hun har henvendt seg til meg siden jeg er med henne hele tiden og han på jobb.

Dagen idag:

*Barnehagen (endelig)

Eh.... ja. det var det.

Dagens middag:

Spaghetti, peppes kjøttboller og tomatsaus!

Namm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre far og datter pludre på barnerommet. :hjerte:

Når det gjelder det å begrave sine egne foreldre så er det helt forferdelig tungt. Nå er det snart et år siden bisettelsen til pappa og jeg tenker stadig på han, og det at jeg skulle ønske jeg hadde vært der oftere det siste året. Ikke noe å gjøre noe med, men de tankene gnager for der.

Håper dagen din blir en strålende dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Nòtt....

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si.

Det er godt en aldri vet når den tiden er inne!

Kom akkurat hjem fra barnehagen og har lagt TheaM.

Hun storkoste seg idag!

I lunchen spiste hun t.om 2 skiver brød og i tillegg en bolle barna fikk etter maten

Voldsom matlyst plutselig...

Jaja...

Nå har jeg spist litt og det er på tide å finne fram skolebøkene igjen.

Fram med "Flink Mamma Og Student" følelsen!

:jepp:

Forresten...

jeg har så sinnsykt lyst på ostepop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er flink mariannee! :jepp:

holder dere på med samme kurs enda, eller har dere liksom gått "et hakk videre" siden det er nytt semester?

jeg så også på 7th heaven igår.. og jaa det var triiiist :grine:

fin serie, men jeg blir litt surrete - fordi tv2 sender i hytt og pine nye og gamle episoder. så plutselig er de store og så er det plutselig små igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Jeg pleier ikke se på det, men det stod tilfeldig på i 15 minutter.

Synes slike serier er litt vel polerte og kjedelige.

Dessuten tror jeg ikke så velopdragne barn finnes...

Heldigvis....

:ler: Var du plutselig skikkelig hatefull mot "7th Heaven" nå eller?? Haha! Hvorfor sier du heldigvis til at du ikke tror det finnes så veloppdragne barn?

Siden du har fått sjokkis av Kamille86, legger jeg igjen en stor bolle med popcorn! Det er ikke ostepop, men det er da digg for det! ;)a070.gif

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker innom og hilser på!!! :klem:

:goodbye:

Hei tilbake!

Den trommespillinga......Helt sinnsykt rått!!!!! Helt fantastisk!!!

Jeg vet det!

Helt sjukt at de får det til!

Broder'n har Godsmack DVDen dette er hentet fra og det er mye bedre å se det på DVd enn på PCen...

Ser ut som du har hatt en veldig fin dag marianne :klem:

:jepp:

Innom med en :sjokolade:

Fantastisk trommespilling!! Sykt at det går!

Skulle ønske jeg kunne spille trommer, og ihvertfall slik!

:ler: Var du plutselig skikkelig hatefull mot "7th Heaven" nå eller?? Haha! Hvorfor sier du heldigvis til at du ikke tror det finnes så veloppdragne barn?

Siden du har fått sjokkis av Kamille86, legger jeg igjen en stor bolle med popcorn! Det er ikke ostepop, men det er da digg for det! ;)a070.gif

Jeg tror ikke barn har så godt av å være velopdragne, de må ha litt Emil-glimt i øynene og kunne finne på noe gærnt noen ganger synes jeg.

Med ønske om en fin dag :blomst:

Hvordan går det med skolearbeidet?;)

Tja... det går ihvertfall ikke bakover, så da går det framover!

Dagens kapittel heter.

Læring gjennom lek i lese- og skrivetrening!

Jadda....

Nå er det straks frokost her i huset, etter frokosten blir det litt lek før vi går og treffer min venninneT og datteren hennes MS

Vi skal trille de små over til byen for å se på salg og egentlig bare bruke dagen på ufornuftige ting.

Av og til er det veldig fornuftig.

:ler:

Ønsker dere en bra dag, jenter!

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du 30 days noen gang Marianne? Eller var det kanskje ikke du som pratet om det?

For jeg sitter her og leser alle trådene på forumet omtrent (lite å gjøre :roll: ) og så kom den opp så jeg ble så nysgjerrig på om den funker eller om de som sier den funker kun reklamerer for produktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Prøvde du 30 days noen gang Marianne? Eller var det kanskje ikke du som pratet om det?

For jeg sitter her og leser alle trådene på forumet omtrent (lite å gjøre :roll: ) og så kom den opp så jeg ble så nysgjerrig på om den funker eller om de som sier den funker kun reklamerer for produktet..

Det var nok ikke meg nei.

jeg bare ler av slike produkter jeg da...

Har vært i byen idag med venninna mi T og hennes 2 år gamle datter MS.

Herregud!

Jeg får helt angst!

MS hyler og hyler og hyler så fort hun ikke får viljen sin, og dermed gir moren etter og ungen har vunnet. At hun gidder!

Idag var det kake på cafè som var den store utløsende faktoren.

:sukk:

Sliten i kveld.

Kjenner jeg er litt mer aggressiv mot Andrè enn strengt tatt nødvendig, og behovet for å ligge på sofaen er stort.

Akk.... Istedet er det oppvask, sammenbretting av klær, rydding, støvsuging o.l som trengs her.

Heldigvis er det Hell's Kitchen i kveld, så jeg får utnyttet reklamepausene...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du studerer til førskolelærer sant?

Kjenner igjen en del pensum skjønner du...

Nope!

Skoleassistent.

Tar det som tillegg til fagbrevet som Barne og Ungdomssarbeider jeg har fra før av.

Er innom mange like felter, men bare litt av det.

Snart begynner verdens beste serie:

CRIMINAL MINDS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Synes du er tøff som studerer, sikkert ikke enkelt med tanke på at du har barn, mann og heim å ta deg av.

Dattera min går barne og ungdomsarbeider nå, hun stortrives.

Skal ta allmen påbygning neste år. Hun har veldig lyst til å utdanne seg som barnepsykiater, og vet hun har lang vei å gå ennå hun er ferdig utdannet.

Ha en fin kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...