Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Deilig med SNØØØØ og fint vær i Porsgrunn idag :strix:

Det er litt morro, du nevnte at du bodde i nærheten av vessia, så når jeg sitter ute funderer jeg på om jeg kan se huset ditt herfra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke ville snakke om det, man kan ikke nevne "underlig form for sex" uten å si noe mer :fnise:

:flau:

Samme hva så lenge d er noe du liker veldig godt :Nikke::tommel:

øhhh....

ja.... Altså vi hadde sex uten samleie.

Vi rakk liksom ikke komme å langt før vi (han!) var ferdig....

Savner julepynten... :sukk:

vi kan lage klubb.

"Vi-som-liker-jul-og-som-synes-januar-er-trist-og-grå-uten-julepynt"

Deilig med SNØØØØ og fint vær i Porsgrunn idag :strix:

Det er litt morro, du nevnte at du bodde i nærheten av vessia, så når jeg sitter ute funderer jeg på om jeg kan se huset ditt herfra :fnise:

Ikke godt å vite.

Bor PÅ vessia, ikke i nærheten av.

For å være helt spesifik; Bor oppe ved skolen.

Innbiller meg at du bor i Hovenga, vet ikke hvorfor....

Trøtt, sliten og vondt i hodet!

:frown:

TheaM har virkelig vært en prøvelse i ettermiddag, men jeg kan jo ikke annet enn å elske den lille jenta mi. Bla så tømte hun ut mugga med ca 0.5 l saft i, i tillegg så kom hun seg opp på stuabordet og krabbet der til jeg fikk røsket henne ned med et strengt nei

:fy_fy:

Nå har jeg satt med ned i sofaen min (2-seteren) med nypoppet popcorn som jeg skal kose meg med før jeg legger meg.

:popcorn:

-14 grader ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: mente belønningen jeg da. Youghurt og julebrusen :skratte:

:skratte:

Ja... jeg lurte litt på det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula er ute av leiligheten...deilig :Nikke:

Synes det er slitsomt å ta den frem jeg, men veldig deilig å ta den vekk :nigo:

Du fristet meg med den :popcorn: Har popcorn i skapet, men kan jg spise??? Nei :( Sånn er det når man er streng med selv og skal spise sunt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmepoppet popcorn er jo ikke så gærnt...

Som nevnt er det en trøtt&sliten MarianneE i kveld.

Tror jeg skal logge meg av her og rett og slett tusle i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula er ikke ryddet ut her enda (men i morgen - da er det slutt på rødt og nisser)

Små barn kan klare å gjøre en masse på kort tid, det er sikkert, og det kan være litt av en jobb å holde øye med dem, selv om de er innenfor husets vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Ikke godt å vite.

Bor PÅ vessia, ikke i nærheten av.

For å være helt spesifik; Bor oppe ved skolen.

Innbiller meg at du bor i Hovenga, vet ikke hvorfor....

Jeg bor på toppen av breidablikk :) rett på grensa til skien. Vet ikke helt hvor skolen er, men jeg har glimrende utsikt til Pors hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan lage klubb.

"Vi-som-liker-jul-og-som-synes-januar-er-trist-og-grå-uten-julepynt"

:regler: blir med i klubben!!

syns vi skal utvide til: visomlikerjulogsomsynsjanuarertristoggråutenjulepyntogutennoenfridagerellerglederoghelemånedenskullebareværtslettetfrakalenderen

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Enig i at januar kan være trist... men synes det er helt nyyyyydellig når jula er over jeg da. Så skjønt at det nesten er deilig med en trist måned. :)

Nå rydder jeg aldri jula frem jeg da... (bare på jobb, hehe) så jeg slipper å rydde den vekk og.

Ha en fin og forfrossen dag.

Yr melder varmegrader fra helga, og 7+ neste mandag *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små barn kan klare å gjøre en masse på kort tid, det er sikkert, og det kan være litt av en jobb å holde øye med dem, selv om de er innenfor husets vegger.

Tro meg, DET har jeg merket!

Har lurt mer enn en gang på om ungen har ADHD eller er "bare" hyperaktiv, men jeg vet innerst inne at hun er helt normal.

Aktive barn er lykkelige barn tenker jeg....

Jeg bor på toppen av breidablikk :) rett på grensa til skien. Vet ikke helt hvor skolen er, men jeg har glimrende utsikt til Pors hvertfall :fnise:

Da ser du nok rett på huset til broder'n tenker jeg.

:fnise:

:regler: blir med i klubben!!

syns vi skal utvide til: visomlikerjulogsomsynsjanuarertristoggråutenjulepyntogutennoenfridagerellerglederoghelemånedenskullebareværtslettetfrakalenderen

:dåne:

:legrine:

Joa... men nå kommer tross alt alt julesnopet som ikke ble solgt før jul til halv pris.

Det er jo en fordel...

:sjokolade:

Enig i at januar kan være trist... men synes det er helt nyyyyydellig når jula er over jeg da. Så skjønt at det nesten er deilig med en trist måned. :)

Nå rydder jeg aldri jula frem jeg da... (bare på jobb, hehe) så jeg slipper å rydde den vekk og.

Ha en fin og forfrossen dag.

Yr melder varmegrader fra helga, og 7+ neste mandag *håpe håpe*

Forfrossen?

Neida.... bare -15 her.

+7 til uka?

Så trist! Vinteren skal være kald og litt ufyselig...

Jeg også nå jeg fekk det til svar :skratte:

Ha en fin dag :klemmer:

You too...

Jajaja... så er det mandag igjen!

Helligdagene er definitivt over og Andrè er reist på jobb igjen.

Har vært utrolig deilig at han har hatt fri siden julaften (minus en dag på jobb sist mandag)

Føler jeg har fått litt ferie og, fått slappet litt av, og det har gjort godt.

TheaM sover enda, hun satt i senga si og pratet med seg selv en times tid fra kl. var 5

så når hun da sovnet igjen vil hun nok sove enda en stund.

Kanskje jeg bare skal lage meg frokost?

Sulten....

Idag har vi ingen planer, dvs jeg skal sette meg med skolebøker når ungen har formiddagshvilen sin

That's it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker vinter, jeg da.

Liker den gode følelsen det gir når det er kaldt ute, kalde kinn, den knirkete lyden når du tråkker på snøen....

Me like!

Skulle lese fag idag, men var så trøtt at jeg la meg under koseteppet mitt og sov litt også.

Det gjorde godt!

Ellers er det lite å nevne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...