Gjest Catwoman Skrevet 4. desember 2008 #3181 Del Skrevet 4. desember 2008 Krumkaker hører jo faktisk hjemme i senga.... med tanke på hva man opprinnelig brukte som mal til krumkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. desember 2008 #3182 Del Skrevet 4. desember 2008 Det hadde jo vært det råeste EVER!!!!! Spes hvis sirupsnippene var ekte, så kunne mann plukke av en eller to om man følte for litt å tygge p etter sex. Kanskje det blir litt vel smulete i senga når jeg tenker meg om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 4. desember 2008 #3183 Del Skrevet 4. desember 2008 Sirupsnipper funker dårlig i senga. Da må du i retning risboller eller delfiakaker. Delfiakake fungerer utmerket til å smøre seg inn med før sex. Men hvis du er av den skikkelig "dirty" jenta, er krumkaker tingen. DEN smuler den... Kunne tenkt med sengetøy med hjerter på jeg også, men det får bli senere en gang! Har derimot julegardiner både på kjøkkenet og på stua, og har satt fram litt julepynt allerede.....- og det kommer MYE mer!!!! Håper du får det koselig på kafèbesøk i kveld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. desember 2008 #3184 Del Skrevet 4. desember 2008 Du har lest deg opp til side 70? At du har giddi.... Nå har jeg stoppet litt opp, på side 80 eller noe, litt usikkert ettersom exploreren bare avsluttet seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 4. desember 2008 #3185 Del Skrevet 4. desember 2008 Innom å selenger inn en deilig til deg og besøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3186 Del Skrevet 5. desember 2008 Krumkaker hører jo faktisk hjemme i senga.... med tanke på hva man opprinnelig brukte som mal til krumkaker Kunne tenkt med sengetøy med hjerter på jeg også, men det får bli senere en gang! Har derimot julegardiner både på kjøkkenet og på stua, og har satt fram litt julepynt allerede.....- og det kommer MYE mer!!!! Håper du får det koselig på kafèbesøk i kveld!!!! Det ble ikke no sengetøy på meg. TheaM begynte å bli sutrete og urolig i vogna så jeg tar heller turen for det ærendet en annen dag. Men, jeg fikk endelig kakeboksene mine! I 2-3 uker har jeg ventet på dem, men nå var de endelig kommet. Røde, firkantet med håntak på lokket og skriften julekaker på. Nå har jeg stoppet litt opp, på side 80 eller noe, litt usikkert ettersom exploreren bare avsluttet seg selv! Må gjenta meg selv: At du gidder.... Innom å selenger inn en deilig til deg og besøket Sikker på at det ikke var potetgull istedet? SvigerinneK og jeg reiste en tur hit: http://www.downtownsenter.no/Steenstrom2/S...t.aspx?id=16466 hvor vi handlet et par julegaver. På Gull-Funn fant jeg endelig en fin ting til Andrè og. Etter juleshopping reiste vi til KafèK og koste oss med tapastallerken sammen med venninneA. Tapastalllerken bestod av: *Kjøttboller *Saltbakte poteter *Aioli *Serranoskinke *Scampi *Ostefylt champignonhatt Dagens to-do: Vaske gulver Bytte sengetøy Henge opp julegardiner i stua Tegne opp og klippe ut filthjerter Skolearbeid Vaske badet. Holder i massevis spør du meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2008 #3187 Del Skrevet 5. desember 2008 Var det virkelig nødvendig å gå i detalj på hva som var på tapastallerkenen? Lykke til med dagens gjøremål! Her i gården står klesvask og eksamenslesing på programmet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3188 Del Skrevet 5. desember 2008 Var det virkelig nødvendig å gå i detalj på hva som var på tapastallerkenen? Unnskyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. desember 2008 #3189 Del Skrevet 5. desember 2008 Enig med Mazilla Fikk helt utrolig lyst på scampi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. desember 2008 #3190 Del Skrevet 5. desember 2008 Gooooood helg MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 5. desember 2008 #3191 Del Skrevet 5. desember 2008 Det var "lots of to do" på lista di... Nå må du ikke glemme at det er fredag - altså HELG!!!! Viktig å lade opp kreftene til en ny arbeidsuke.... hi hi Ha en riktig god helg MarianneE!!! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3192 Del Skrevet 5. desember 2008 Usj, dagen flyr så fort! Har fått vasket kjøkken, stua, gangen, barnerommet. Har måket snø Byttet sengetøy hos TheaM Handlet. Føler meg ikke flink nå... Dagens happy-happy!!! http://www.finn.no/finn/realestate/object?...amp;WT.svl=Link Leiligheten til min søster er lagt ut for salg. De har definitivt vært flinke til å rydde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. desember 2008 #3193 Del Skrevet 5. desember 2008 Du har gjort mer enn meg.. Jeg har bare vært på skolen, vært innom apoteket (noe jeg forøvrig kom på idet jeg kom inn døra hjemme, så jeg måtte snu og gå ned heeele bakken jeg hadde gått opp... Jeg latet som det var trening jeg da, så da føles det litt bedre ) God helg Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. desember 2008 #3194 Del Skrevet 5. desember 2008 Så fin leilighet. Håper de får solgt den raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 5. desember 2008 #3195 Del Skrevet 5. desember 2008 God helg! Kjempe fin leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 5. desember 2008 #3196 Del Skrevet 5. desember 2008 Har aldri sett Stemveien 3a SÅ ryddig før... STUA: * Leker/Guitar Hero/Rock Band er blitt fjernet * Alt av papir o.l. er blitt fjernet under salongbordet * Alt av papir/pc o.l. blitt fjernet oppå spisebordet KJØKKEN: * Søppelbøtta fjernet * A's tripptrappstol fjernet * Matvarer o.l. fjernet kjøkkenbenken * Ønskelistene til jul fjernet fra kjøkkenskapene ENTRE: * Kun en jakke hengende på veggen (?) * Sko fjernet TOALETT: * Diverse toalettsaker er blit fjernet (til og med håndsåpe) * Klær på gulvet KJELLER: Har ikke vært der nok til at jeg kan kommentere, men skal ikke se bort i fra at X antall 1,5l Cola Zero flasker er blitt fjernet. SOVEROM: Ditto... Det er jo nesten så jeg får lyst til å besøke dem nå... Vet du når bildene ble tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2008 #3197 Del Skrevet 5. desember 2008 Wow, stilig leilighet! :dåne: Selv om den tydeligvis ikke pleier å være såå strigla! Håper de får solgt den fort og kommer flyttende nærmere deg så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. desember 2008 #3198 Del Skrevet 5. desember 2008 God Helg, MariannE og takk for hyggelig hilsen i boka mi. Sengetøy med hjerter på har jeg tittet på også, og det kan brått hende at jeg kjøper. Men det kan hende jeg ikke gjør også. Men jeg skal ha et par pledd med hjerter til stua - har så mange dyr vettu så jeg må dekke til stoler og sånt litt. Beskytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. desember 2008 #3199 Del Skrevet 6. desember 2008 ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #3200 Del Skrevet 6. desember 2008 Slenger meg på janne her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg