Alice Ayres Skrevet 25. september 2008 #2581 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg lagde fiskegrateng i går. Veldig godt og etterlengtet. Hadde poteter og revne gulrøtter til. I dag skal jeg lage pølsegryte. Må bare finne meg en god oppskrift. Vi har en million pølser i fryseren, noe som har lett for å skje når man handler på Costco. Det er billig, men alt er i så enormt store kvantum. Hva skal du studere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. september 2008 #2582 Del Skrevet 25. september 2008 Det er kjempelurt å spise seg litt ned i fryseren. Ellers kan noe riskikere å bli verneverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. september 2008 #2583 Del Skrevet 25. september 2008 *snartur innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. september 2008 #2584 Del Skrevet 25. september 2008 Riktig svar! skal vi se.. Hva heter Debra Messing sin nye serie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. september 2008 Forfatter #2585 Del Skrevet 26. september 2008 Har Debra Massing ny serie? Det er vel svar nok....? Andre er på kurs i Oslo idag, så det er bare TheaM og jeg hjemme alene. Har fått rydda en del, vasket kjøkken, bad og barnerom. Vært på butikken og fått vasket klær. Tatt oppvasken, lekt og kost oss. I morra skal svigerinneK og jeg til Sverige for litt harryhandel. Vet ikke helt hva jeg skal handle, men en del glutenfritt blir det. Sprøtt, men allergimaten min er 1/3 av prisen i Sverige. Har ihvertfall tenkt å benytte meg av tax-free på båten og kjøpe meg en mascara. Ellers vet jeg at jeg skal ha Capri-Sonne juice, vaskepulver og pålegg. Forhåpentlig finner jeg noe lammekjøtt, kylling og bacon også. Etter turen skal Andre og jeg på fest! Sammen! Gleder meg... Lite å skrive idag... Kommer sterkere tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. september 2008 #2586 Del Skrevet 26. september 2008 God helg Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. september 2008 Forfatter #2587 Del Skrevet 26. september 2008 Velkommen til ColorLine. Du er nr.5 i køen. Vennligst vent så blir du straks behandlet av en av våre konsulenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. september 2008 #2588 Del Skrevet 26. september 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. september 2008 #2589 Del Skrevet 26. september 2008 Kos dere på fest og riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2590 Del Skrevet 27. september 2008 Lørdagsmorgen... Husker den gangen en lørdagsmorgen klokka 7 innebar å gå på do, for så å legge seg igjen. Om man ikke sovnet kunne man ligge å slumre under dyna. Leeeengeeeee.... *savne...* Da er det Sverigetur idag! Planen var at vi, svigerinneK og meg, skulle ta ferga fra Sandefjord kl. 10 og til Strømstad slik at vi var i det store utlandet kl. 12.30. Meeeen, siden vi har med bil var det fult så da må vi ta http://www.kystlink.no istedet. Den går 10.30, men er ikke i Sverige før kl. 14. Da skal vi kjøre til grensa, handle også kjøre Moss-Horten hjem. Det vil si at vi nok ikke er hjemme før 8-9tida i kveld. Møkk, asså! VenninneA og jeg kjørte og tok Horten-Moss i fjor, da kjørte vi hjemmefra kl.8 og parkerte i Strømstad kl.11. Da var det knapt et menneske i noen av butikker, og vi fikk handla kjapt det vi skulle ha. Foretrekker mye heller det enn å være i Sverige kl.14. Kommer liksom aldri hjem igjen, da. Og når vi omsider kommer oss hjem skal vi rett ut av huset igjen. Tror jeg vil være sliten i kveld..... Koselig å få hilsner i dagboka, skulle bare ønske jeg var like flink tilbake.... Klokka er snart 7.30, må gå å stelle meg, få opp mann og slike ting. Ha en fin lørdag ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. september 2008 #2591 Del Skrevet 27. september 2008 Ha en fin Harrytur Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2592 Del Skrevet 28. september 2008 Søndag.... Fine, rolige dagen! Har fått mann&barn ut av huset for en stund så jeg har benyttet anledningen til å vaske gulv og ta av sengetøy. Har og spilt høøøøy musikk, sunget og vrikket på rompa mens jeg sang. Dagens utvalgte CD: The Pussycatdollls Turen til Sverige igår var fin. Men herregud for en samling mennesker på båten over til Sverige! Vi hadde: *Barn i røykeavdelingen *Skinnjakker med frynser *Bleika, tuppert hår *Pensjonister med ryggsekk i taxfreen *Joggedressliga *Menn i bolebukse. ....og det hele toppet seg da en dukket opp en kar som spilte keyboard og sang danseband sanger. Oh lord! Hørte jeg harrytur? På MaxiMat i Sverige var det masser av folk i samme ærend som svigerinneK og meg. Handlet for 1.800 kr, b.la *6 glutenfrie pizzabunner *3 pk a 6 stk glutenfri rundstykker *3 pk. glutenfri spaghetti *7.5kg OMO til 165kr *4 kg kyllingfilet *2 kg greske kjøttboller *Parmaskinke *Bankekjøtt *Pålegg *CapriSonne juice osv.... Handlet og YSLmascara og Juicy Tube på båten. Nå venter jeg bare mann&barn hjem hvert øyeblikk slik at vi kan ta turen opp til Tullis i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. september 2008 #2593 Del Skrevet 28. september 2008 Jøss og bevares, det kaller jeg storhandel! Synd de ikke er like gode på alternativ mat i Norge som de er i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. september 2008 #2594 Del Skrevet 28. september 2008 Turen til Sverige igår var fin. Men herregud for en samling mennesker på båten over til Sverige! Vi hadde: *Barn i røykeavdelingen *Skinnjakker med frynser *Bleika, tuppert hår *Pensjonister med ryggsekk i taxfreen *Joggedressliga *Menn i bolebukse. ....og det hele toppet seg da en dukket opp en kar som spilte keyboard og sang danseband sanger. Oh lord! Hørte jeg harrytur? Ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2595 Del Skrevet 28. september 2008 Har en mann som baker brød nå. Jeg er sjokkskadd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. september 2008 #2596 Del Skrevet 28. september 2008 Sånne menn skal man ta godt vare på, skryte mye og håpe at det gjentar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. september 2008 #2597 Del Skrevet 28. september 2008 Så godt med nybakt brød, da... Bestekompisen min er super til slikt. Baking av brød og lage mat og whatnot. Og så lager han verdens beste scones. Synd jeg ikke kan spise scones.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2598 Del Skrevet 28. september 2008 Tro meg, dette med at han lager brød er totalt sjokkerende her i huset. Jeg har aldri opplevd det før. Men, når sant skal sies er det ferdig brødmix, tilsett vann, rør sammen og ha i form. Men de ser gode ut (ikke at jeg kan spise dem, men...) og han er veldig stolt. I tillegg har han og lagt på sengetøy og hengt opp klesvask begge deler uopfordret! Flinke mannen, kan nok hende han må få en belønning etter vi tar natta..... I morra er det igjen mandag og klart for barnehagen. men, jeg tror jeg dropper barnehagen i morra. Det er meldt sol, men regn fra tirsdagen så jeg lurer på å heller være hjemme og dermed ta en innsats i hagen. Bruke den siste soldagen til noe lurt. Sesongens ihvertfall nestsiste tomathenting ble gjennomført idag. 7 røde, søte tomater kunne jeg plukke fra drivhuset. Hjemmedyrkede tomater smaker himmelsk! Torsdag hentet jeg skolebøkene mine. Jeg er så skuffa! Fire bøker, alle på 65 sider bare! Får jo ikke noe flinkisfølelse av detta! Men, kikka litt igjennom og det ser da vanskelig nok ut sånn sett. Regner med å begynne på tirsdag for fullt. Gleder meg allikevell... Søndagsskriblerier fra MarianneE -nå med linser igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 28. september 2008 #2599 Del Skrevet 28. september 2008 Hei MarianneE Så flink mann du har, det er så godt når de gjør slike ting uoppfordret Må huske å skryte av han nå Jeg må nok innrømme at jeg er bortskjemt på slike ting, for min kjære både vasker, skifter på senger og lager mat :rødme: Lykke til med lesinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2600 Del Skrevet 29. september 2008 Notice to me; Neste gang du skal åpne en boks med små spretne treperler, MarianneE. Ikke hold boksen opp-ned. Det straffer seg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg