Gjest Catwoman Skrevet 3. september 2008 #2361 Del Skrevet 3. september 2008 Innom og hilser på Ha en fin onsdag - og husk å ikke rydd for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2362 Del Skrevet 3. september 2008 orker ikke se på CSI jeg, pga han dustete Horatio. han er virkelig den teiteste jeg kan tenke meg! Han er noe for seg selv, ja! Alltid så alvorlig, og smiler han er det bare halvveis. Men starten er jo best med hele serien. Glemmer ikke engang en gravid dame var blitt drept, da er det først på med solbrillene også: Mr.Cane sier. Frank, I belive we have two murders here... og dermed går han og introen begynner... Beintøff.... Ellers har min kjære søster bursdag idag og blir 28 år! <--- synger bursdagssang for søster. Har alt ringt henne og sunget i telefonen da. Nå er det frokost før vi pakker niste i veska og går til barnehagen. Ha en fin dag damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. september 2008 #2363 Del Skrevet 3. september 2008 Hurra for søster og ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2364 Del Skrevet 3. september 2008 Oh my god! Har satt meg på den stasjonære PCen og... sjermen er jo drit svær! Har jo bare hatt min lille nusselige acer med 9" skjerm, så dette ble rart.. Kom hjem fra barnehagen for 25 minutter siden med en sovende TheaM som det bare var å få rett i seng. Andrè er på jobb, men i dårlig form (noe han har vært i over en uke nå.) og jeg synes han kan holde seg hjemme fra jobb i morra, kjedelig om han blir skikkelig syk når vi reiser til Stavanger. Vi reiser nemlig ditt på lørdag for å i barnedåpen til min søsters minstemann. Gleder meg veldig til å reise! Vi blir borte fram til onsdag. Surfe litt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2008 #2365 Del Skrevet 3. september 2008 Bra du gikk til ryddestreik. Kanskje du kan ta deg en gåtur ute aleine? Fin måte å få tid helt for deg selv på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2366 Del Skrevet 3. september 2008 En alene-sykle-tur.... Det hadde vært noe, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2367 Del Skrevet 3. september 2008 Pakkeliste til Stavanger! meg *Undertøy *sokker *Pentøy *Pensko *En bukse (eller to) *Tre-fire gensere *Toalett saker *Sminke *Sminkefjerner *Bursdagsgave til søster *Dåpsgave til barnet *Børste *Strikk/hårklype *Tynne strømper *Lesestoff *laptop med lader *Pysjamas TheaM *Bunad *4 par sokker *Tøfler *2 Strømpebukser (en hvit) *4 gensere *To body *2 Pysjamas *4 bukser *2 jakker *sandaler *joggesko *bleier *Underlag til bleieskift *våtservietter *reiseseng *stol *Leker noe mer? det kommer nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2008 #2368 Del Skrevet 3. september 2008 En alene-sykle-tur.... Det hadde vært noe, det! Ja, det kan du vel få til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2369 Del Skrevet 3. september 2008 Alene-sykkel-tur med Mp3spiller på ørene.... nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2370 Del Skrevet 3. september 2008 *sende sms til svigerinneK med spørsmål om kaffe i kveld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2008 #2371 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tør ikke sykle med musikk på ørene, jeg... Ser forøvrig kjempemange heromkring som sykler uten hjelm! Fatter ikke at de tør... Ei ulykke skjer så fort at man ikke rekker tenke (I would know...), så å leke med livet sitt på den måten... Nei, det klarer jeg bare ikke forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. september 2008 #2372 Del Skrevet 3. september 2008 gooood tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2373 Del Skrevet 3. september 2008 Har vært i byen med svigerinna mi for litt kaffe og jenteprat. Kjempe koselig!! Ble ikke noen sykkeltur, for det regnet som fy, så svigerinneK plukket meg opp på veien til byen. Deilig med litt jentetid! Imellomtiden har min kjære stelt og matet en supertrøtt og grinete jentunge. Noe som gjør turen min enda bedre... i morra skal jeg kanskje/forhåpentligvis til skien for å kjøpe bursdagsgave til min søster som fyller 28 idag. Bare litt avhengig av været.... Kjedelig å reise om det pøsregner, nemlig... Men, pakken må kjøpes uansett. skal se på Tv nå; Supersize vs superskinny Av en eller annen grunn elsker jeg den type programmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 3. september 2008 #2374 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg også ser alt av slike programmer:) Arti å se hva folk spiser/ikke spiser. Men de burde jo heller tilpasse dem riktig mat istedet for å bytte, men det er jo poenget med programmet. Jeg syns synd på hun dama som ikke får mat på flere dager. Hvor sunt er det liksom? Og hvor bra er det for han som ikke spiser å få sprengt magesekken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2375 Del Skrevet 3. september 2008 godt poeng, Lissi!! Oh... GREASE på TVNorge!! Elsker den filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 3. september 2008 #2376 Del Skrevet 3. september 2008 godt poeng, Lissi!! Oh... GREASE på TVNorge!! Elsker den filmen! De fikk visst en diett etterpå som var tilpasset deres behov, bra var jo det. Grease ja, tror jeg har sett den 47 ganger. Så at de skal sette opp forestilling med Grease med Maria Haukås Storeng og typen Hans Marius Mittet. De tror jeg vil gjøre en god figur som Sandy og Danny:) Tror jeg må inn til Oslo å se det i november:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 3. september 2008 #2377 Del Skrevet 3. september 2008 Selv tør jeg ikke å sykle uten musikk. Ikke alltid, bare der hvor det er sykkelfelt - men det har sine klare fordeler for folk kjører som noen griser og jeg tenker som så at det kanskje er liksågodt å ikke vite når man blir meid ned bakfra. Grease tror jeg ganske så sikkert at jeg har sett over 20 ganger. Har du forresten hørt etter ordentlig på tekstene? De er ganske så over kanten... Er rart at den slapp gjennom sensuren i grunnen, men kanskje er cluet å synge grove ting? Skal forsøke i kveld med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2008 #2378 Del Skrevet 3. september 2008 Grease is the word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. september 2008 #2379 Del Skrevet 3. september 2008 Har sett Grease noen ganger, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. september 2008 #2380 Del Skrevet 4. september 2008 Det største problemet med Grease er John Travolta. Jeg takler ikke fyren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg