MarianneE Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2261 Del Skrevet 25. august 2008 :kaffe: Good morning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2262 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg skulle aldri bakt cookies! *gomle, gomle* Unnskyld, men kan noen være så snill å ta boksen bort! Godt jeg har bestemt meg for å trene i kveld... TheaM og jeg har vært i barnehagen igjen. Hun var veldig sjenert de første 10 minuttene, men så løsnet det kjapt. Tror hun likte seg veldig godt der igjen, for det var ikke så enkelt å få henne med da vi skulle gå. Glad hun setter pris på å være med andre barn... Planen min funka veldig godt, så nå sover hun i senga si -heldige jenta- jeg vil og sove, men har annet å gjøre. Desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. august 2008 #2263 Del Skrevet 25. august 2008 Var gode cookies Marianne! Tok fra deg boksen og spiste opp alle jeg Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2264 Del Skrevet 25. august 2008 jeg angrer på bestemmelsen om aerobicen. skal gå om ca halvtime. Ser for meg at jeg er eneste over 20 og.... Prestasjonsangst!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. august 2008 #2265 Del Skrevet 25. august 2008 Tok du dem frigg? Jeg skulle jo til å ta dem jeg jo! Søren Er det en igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. august 2008 #2266 Del Skrevet 25. august 2008 Tok du dem frigg? Jeg skulle jo til å ta dem jeg jo! Søren Er det en igjen eller? Ja, jeg tok dem. Men jeg sparte selvfølgelig en til deg Rekan min Vær så god! Jeg har til og med pakket den inn til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. august 2008 #2267 Del Skrevet 25. august 2008 Ååå :D Tusen takk friggen min! *** Og du Marianne! akkurat sånn føler jeg også når jeg skal trene "offentlig", men det kommer til å bli bra, du kommer til å føle deg stolt når du er ferdig og det kommer til å være folk der i alle aldersgrupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. august 2008 #2268 Del Skrevet 25. august 2008 gå på trening marianne! du kommer til å føle deg sååå bra etterpå..det gjelder bare å komme inn i en god vane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. august 2008 #2269 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, kom deg på trening. Det er nok helt sikkert folk i alle aldre på en slik trening. Og dessuten så er du jo ikke der pga de andre, men på grunn av deg selv. Ikke gidd å bry deg om de andre, de har nok mer enn nok med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2270 Del Skrevet 25. august 2008 Dæven å stolt jeg er nå! har brukt muskler jeg ikke viste jeg hadde, og har virkelig stått på. Jeg var yngst, og så absolutt i dårligst form. Men morro, det var det!! Å... jeg er så stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. august 2008 #2271 Del Skrevet 25. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. august 2008 #2272 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Se der ja! Flink du :juhu: Endret 25. august 2008 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. august 2008 #2273 Del Skrevet 25. august 2008 Flinking :-D :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2008 #2274 Del Skrevet 25. august 2008 Så flink du er :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 25. august 2008 #2275 Del Skrevet 25. august 2008 Se der ja, da er du i gang med treninga Kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2276 Del Skrevet 25. august 2008 Så søte dere er! En varm dusj og en kopp kakao med Andrè og broder'n i sofakroken har gjort meg segneferdig og klar for senga. De to sistnevnte har tømt boksen som cookiene var i også. Til deres store fortvilelse... Og min og, igrunn. Planen for i morra var igrunn barnehagen, meeeeeen det blir en tur til Skien og besøke venninneAnita istedet. Hun har for en gangsskyld fri nemlig. Barnehagen kan vi gå i på onsdag også. Føler meg klar for :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. august 2008 #2277 Del Skrevet 25. august 2008 Sånn ja, der var du i gang! Helt herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. august 2008 Forfatter #2278 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg er støl idag. I anklene!!!! Går det ann? Ellers føler jeg meg temmelig bra. Sikkert bare psykisk men føler meg litt mer pigg idag. Positivt uansett!! Stod opp før 7 idag siden jeg hintet til min kjære om men han var for trøtt så da stod jeg heller opp og fikk 15 minutter alene før noen andre kom etter. det er så deilig å få litt alenetid om morran, er ikke akkurat bortskjemt med det etter TheaM ble en del av huset.... http://www.youtube.com/watch?v=57athY1a0nU dagens sang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. august 2008 #2279 Del Skrevet 26. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=57athY1a0nU dagens sang.... Må innrømme at jeg føler meg støtt av kvinnebildet i videoen der... Liker ikke objetiviseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. august 2008 Forfatter #2280 Del Skrevet 26. august 2008 Må innrømme at jeg føler meg støtt av kvinnebildet i videoen der... Liker ikke objetiviseringen. *mumle-mumle* TheaM har nå spist sin første porsjon med jord! Var ute i hagen da vi kom fra Skien og snudde meg unna i noen sekunder, da rakk hun å bli svart rundt munnen gitt! Min venninne som jeg traff i Skien fikk tlf fra eldstedatters skole om at datteren hadde besvimt og vært borte en stund så mor måtte komme. så nå sitter de på legevakta og venter på at det skal komme en lege på jobb kl. 16. Skumle greier! På TV nå er det noe helt idiotisk av såkalte mobiltjenester: Send UTRO+navn til 2000 og få svar på hvor stor sjansen for at din kjære er utro stakkars de som tror på slikt- og ikke minst bruker penger på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg