Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å skrive ÆØÅ kan man vel fikse på med instillinger?

Nope, maa laste ned et eller annet f;rst.

Aaaargh.....

Uansett saa er det verdens fineste lille laptop og saa absolutt ekstremt vanedannende merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg har en kjempesøt asus, like stor som din, og elsker den vilt og hemningsløst :love: Dessuten kjøpte vi den da den ikke var tilgjengelig i Norge enda, så de månedene var den ekstra kul :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, maa laste ned et eller annet f;rst.

Aaaargh.....

Uansett saa er det verdens fineste lille laptop og saa absolutt ekstremt vanedannende merker jeg...

Hva slags operativsystem kjører du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radio Resepsjonen er tilbake!!!!!

Takk og pris for det :-D

Og drillpikene er tilbake også!

Hørtes ut som en særdeles flott gavehaug :-D

Og spa som er så deilig!! :Nikke:

Håper du og TheaM hadde en fin tur i Skien og at dere fikk tak i det som skulle has tak i :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er PCen i orden!

Gikk til Elprice hvor den er kjøpt og fortalte hva jeg strevde med, og det var vist en kodesak jeg ikke hadde fått derfra.

I tillegg var det noe mer greier (husker ikke hva. Data er ikke det jeg vet mest om...) så jeg måtte legge igjen min kjære Acer så den ble formatert og nå er alt i orden!!! :juhu:

Ble ikke noe boller fra Rosendahl slik planen var, det var så lite Rosendahl igjen i butikken så jeg skal ta med gavekortet seinere i uka istedet for.

I ettermiddag skal TheaM i sitt første barneselskap: Prinsessebursdag på McDonalds.

Står liksom for alt jeg ikke liker...

Liker ikke den prinsessegreia og barnebursdag på Mækkærn kan jeg styre meg for.

Fikk ryddet skapet med gardiner og duker igår.

Fylte en bærepose med duker jeg ikke bruker lengere, så nå får jeg t.om lukket skapet ordentlig....

Tror det nærmer seg frokost tid nå....

Får tusle ut på kjøkkenet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

TheaM går og går...

Fra kjøKkenet til stua, fra skapet og tvers over gulvet, fra lekekassa til sofaen....

Meste jeg har telt er 23 skritt idag.

Mammas flinkis jente!!!!

Skal ta henne med ut i hagen nå før vi går inn for å steke vafler.

Vafler til lunch.... veeeeeldig sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet barnet er trøtt når hun spiser litt mat, drikker litt melk for så å bare legge alt på bordet, lener hodet tilbake, lukker øynene og sovner.

:fnise:

Super søtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet barnet er trøtt når hun spiser litt mat, drikker litt melk for så å bare legge alt på bordet, lener hodet tilbake, lukker øynene og sovner.

:fnise:

Super søtt

:fnise: søte lille Theamor :rødme: Ble det for mye vaffler tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To hjerter kan jo bli litt i overkant for enhver...

TheaM sov ihvertfall fra 12.15 og til ca 14.30, for da våknet jeg selv etter å sovet fra ca 13.15.

:søvn:

Satser på at det er p.ga været.

Alle vet jo at... øh.... litt skyer tar på!

Bare sløva idag, vi.

Eneste vi har vært ute av huset var i hagen.

Godt Andre er hjemme snart og at vi da skal til svigers før TheaM skal i bursdag.

Da kommer jeg meg ihvertfall ut idag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer meg bursdag og bursdag. Så flink du er til å gjøre huslige sysler. Jeg haater å gjøre rent. Liker å lage mat en gang i blant. Ble litt inspirert av vaffellagingen din, så nå skal jeg kjøpe vaffeljern. Barna mine elsker vafler. Selv synes jeg at de er litt tunge, men det er vel gjerne røren. Har du en god oppskrift på vafler kanskje?

God tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift?.

Tja... En pose med glutenfri vaffelmix fra Toro og evt en slant med rømmerest i funker best her i huset...

TheaM har nå vært i sitt første barneselskap.

Det var igrunn en OK sak.

Det var mitt eldste tantebarn som fyller 5 på torsdag som var bursdagsbarnet, så jeg var der med svigermor, svigerinneK, hennes datter og noen andre barn.

TheaM spiste hamburgerbrød (kjøttet var liksom ikke no...), drakk vann og fikk litt is, resten av tida var hun med bestemor (altså svigermor) og de andre barna lekte så svigerinneK og jeg drakk brus og spiste pommes frites mens vi skravlet.

Hva mer er det å skrive?

Igrunn ikke noe spes....

Skal brette sammen litt klær, rydde, steke opp resten av vaffelrøra mens Andre får TheaM i seng.

Det har blitt veldig rare leggetider for henne de siste dagene nå, så det er godt bursdager er over for en liten stund.

Guuuuuud for et kjedelig lesestoff for stakkars dere som lurer dere inn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For satan å vondt i hodet jeg har!

Våknet i natt av skikkelig hodepine, det banket i hodet og alt er bare jævlig.

Har en kaffedate i Skien med venninneIda og sitter og lurer på om jeg skal droppe det.

Men jeg har lyst, og det er kjipper'n om jeg avlyser og så føler jeg meg bedre etterhvert...

Tenker jeg reiser jeg!

Det :regn: idag.

I bøtter og spann og sikkert litt til!

Stakkars pusane som insisterer på å være ute.

Frister lite å ut, men samtidig så er regnvær deilig!

Frisk luft, lukten av regn og høst..... Me like it! :tommelopp:

Dessuten har TheaM sovet hele natta i snart en uke, det har vært skikkelig deilig!

Apropos hovedpersonen i huset.... sitter i stua nå og hører hun er våken.

Hører den søte "pratinga" hennes.

Får nok få på meg noen klær (slapp av, jeg har på meg morgenkåpe) og ta henne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner ja! Det øspøser vann fra himmelen. Men jeg synes det er koselig jeg da. I alle fall koselig å være inne i slikt vær :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kos inne!

Værre når du må ut, og det regner inn i vogna (forbanna regntrekk som ikke akkurat funka som tenkt!) Men kom meg til Skien og traff Ida på www.tullis.no en koselig, ny cafè med god, forholdsvis rimelig kaffe, enkel mat, barnevennlig og igrunn en ganske koselig plass!

Fikk i meg noe av det beste jeg vet der: Saltbakte poteter med aioli og hylleblomstsaft.

Det er godt det!!

Føler meg bedre idag.

Hadde så vondt i hodet igår at jeg orket bare å ligge på sofaen etter Skiensturen (som kanskje ikke var så smart å ta med tanke på formen)

med dunkende hode og kvalme.

:gråte:

Var likbleik i ansiktet og totalt uttafor.

Men, idag er alt så meget bedre!

Dagens o'store dillemma:

Hva gjør vi idag, TheaM og jeg?

Det er kjedelig å være hjemme om det blir sol, da er det bedre å gå en tur.

Tenker vi lar været avgjøre saken!

Dagens hurra:

TheaM har sovet hver eneste natt uten å våkne på natta i seks netter på rad nå.

deilig!

Måtte det bare vare....

Hva annet er der at nevne?

Igrunn ikke så mye.....

Ha en flott dag, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...