Fru Fomle Skrevet 9. august 2008 #2141 Del Skrevet 9. august 2008 Innom for å ønske deg også en god helg! Kjempefin kompliment da, skulle likt å få slike jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 9. august 2008 #2142 Del Skrevet 9. august 2008 Hei. Jeg har sniktlest her inne en stund, under gammelt nick, men må bare si at det er artig å følge med på dagboken din. Ønsker deg en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2143 Del Skrevet 9. august 2008 Å herregud. Har hatt besøk av pappa idag. Jeg la meg like etter TheaM ble lagt for formiddagshvilen sin, og hadde akkurat sovna da jeg hørte Andre åpne døra og pappa kom. Første jeg hører er pappa som klaga på at det ikke var spes ryddig. Ellers prøvde jeg å få ut av ham hvordan det var på ferie i Krotsia, men det er ikke lett når det svares med enstavelsesord. Av og til er han så utrolig sær! Sur fordi jeg skal være hjemme med TheaM til hun er 2 år Sur fordi jeg synes det var rart at han kunne reise på byen sist helg med -i følge ham- lungebetennelse og bronkitt. ...og ellers var han seg selv. Jeg har verdens mest sære familie... Ha ha ha Denne er bra: *går og kryper opp i sofaen igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. august 2008 #2144 Del Skrevet 10. august 2008 på deg Her kryper man også i sofaene, men teppe og harry potter på tven Jeg synes det høres utrolig fint ut og skulle være hjemme ett ekstra år med TheaM jeg Jeg er ikke sur fordi du skal det! :ler: Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2008 Forfatter #2145 Del Skrevet 11. august 2008 Hmpf... Jeg måtte tilbake på side 2 for å finne igjen meg selv her... Igår reiste vi til Skien på www.eventyrfabrikken.no med Andrèes bror; SvogerS, svigerinneK og jentene deres. De har hver sin datter det skiller 2 mnd mellom, og jentene var helt i 100. TheaM forelsket seg i ei sklie og hadde det topp med den. Idag har jeg vært i Skien, truffet venninneA, drukket Stockfleths fantastiske kaffe , hun shoppet litt, det gjorde ikke jeg. Ellers har dagen gått det berømte slag i slag. Det suser unna med middag, oppvask, stell av barn osv... Ellers vurderer jeg dette: http://www.nki.no/produkt/studium.xsql?stpID=335E Det går litt på utdanningen jeg har fra før (Barne- og Ungdomsarbeider) og jeg ønsker å bruke tida jeg skal være hjemmeværende på noe "ordentlig". Det vil og hjelpe meg når jeg skal ut og søke jobb igjen. Men 10.000 kr er mye penger. Jeg får jo kontantstøtte, så jeg skal legge til sides fra den. Studiet kan jeg nemlig begynne på når det passer meg best. :lese: Broder'n kom hjem fra Barcelona igår. Brun, litt kald, og uten lommebok, penger og digitalkamera. Han og de to kameratene han reiste med var nemlig blitt rana på gata og frastjålet alt de hadde på seg utenom klærne. :hår: Det var litt ekkelt sa han, men mest av alt ble forbanna etterpå, de var tre, ranerene var tre og mindre enn dem og.... nei, han var ikke blid! Men, det er vel bedre å gi fra seg det du har enn å risikere noe. En vet jo aldri.... Tror jeg skal komme meg i dusjen, finne popcorn og kanskje en film Gubben har gått for å styre litt i garasjen så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2008 Forfatter #2146 Del Skrevet 11. august 2008 Innlegg nr 7001.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2008 Forfatter #2147 Del Skrevet 11. august 2008 :søvn: ..... he he he Savner en smiley som ser TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2008 #2148 Del Skrevet 11. august 2008 Hei, hei! Det studiet så jo veldig interessant ut Er en del penger, men det er nok verdt det Og skal du legge av penger fra kontantstøtten så må du raska på for nå har de jo planer om å kutte ut kontantstøtten Ble broren din ranet Så ekkelt! Men han får det vel igjen på forsikringen? Kos deg masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. august 2008 #2149 Del Skrevet 11. august 2008 Du får skrive ned noen av dine sterke meninger her, så blir det nok liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. august 2008 #2150 Del Skrevet 12. august 2008 Da blir det liv RAI RAI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2008 Forfatter #2151 Del Skrevet 12. august 2008 Rai rai meg i tenker jeg! He he.. Å herreguuuuuud, så blakke vi er om dagen! Jeg har rundt 100 kr på kontoen, han har 230, lønn den 20. Nice... Har fryseren full av mat som kan trylles om til middager, men man trenger kjapt noe utenom og. I morra må nok TheaM og jeg bare være hjemme, har ikke råd til å gå på utsida av døra... heldigvis har jeg lagt av penger til bursdagen til helga, men ellers er det skralt, ja! Andrè kan ikke engang kjøpe bursdagsgave til meg før etter lønn, heldigvis skylder broder'n oss 250 spenn så det er da litt. 600 kr skal vare i 8 dager. Noen synes vel smileyen er rar til temaet, men en kan jo ikke sette seg ned å grine heller! Ikke lenge igjen til den 20. Heldigvis. Typisk nok er isbilen uttafor nå, og alt jeg vil ha er is! Tror jeg skal tusle i kjelleren etter klesvaska før gutta kommer og det er klart for QUIZ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. august 2008 #2152 Del Skrevet 12. august 2008 Rai rai meg i tenker jeg! He he.. Hæ? Mobbe du trønderan eiller??? No bli æ ful på dæ MarianneE Men like rompa di da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2008 Forfatter #2153 Del Skrevet 12. august 2008 Mobb itj trønderan nei, da koinn æ lik så godt ha mobba mæ sjøl. E da opprinneli trønderpi'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. august 2008 #2154 Del Skrevet 12. august 2008 Du å ja Ja, men da e vi i såmmå båten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. august 2008 #2155 Del Skrevet 12. august 2008 *rømmer fra dagbok hvor det skrives på dialekt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2156 Del Skrevet 13. august 2008 *rømmer fra dagbok hvor det skrives på dialekt* OK, så kom jeg på 2.plass i quizen igår, men sammenlagt ledelsen er fremdeles min! Tre kvelder igjen nå så er vi ferdige med Quizboka Quiz for kvasse Bra bok om flere skulle vært fristet til å starte opp noe lignende. OMG for et tordenvær det var i natt! Våknet av et sinnsykt brak, det var så det klirret i vinduene. T.om min kjære våknet, og han kan sove seg igjennom en verdenskrig. Snart tid for bursdag! Morroa starter i morra med at min søster kommer fra Stavanger med vesle go'klompen; Minstemann. NevøA blir igjen i Stavanger med pappaen sin. Å, som jeg gleder meg til de kommer!! Fredag har vi planer om en bursdagslunch (satser på at det blir penger igjen når jeg skal handle inn til helga i morra), fra kl.15-21 har vi jo åpent hus her med reker og tilbehør. Lørdag blir det jenteparty med taco og god drikke Skjønt, .... jeg får vel ta mine 2-3 smirnoff tenker jeg. Aldri vært noe særlig til å drikke (med mindre man ser bort fra da jeg var 18-21 år.....). Men , det er jeg ikke alene om på festen, aldri tenkt noe mer over det ellers heller da. Hmm... TheaM sover enda. Fikk ny bleie ved 5-tida, hun var plutselig blitt veldig sår igår kveld, så en tørr bleie en god da. Kanskje er det derfor hun sover lenge idag? Har forresten 60 kr mer kontoen enn jeg fryktet. Hurra.... :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2157 Del Skrevet 13. august 2008 det tordner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2158 Del Skrevet 13. august 2008 Med tanke på været: http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. august 2008 #2159 Del Skrevet 13. august 2008 haha, bra låtvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. august 2008 #2160 Del Skrevet 13. august 2008 Kan ikke si jeg merket noe til tordenvær i går... :klø: Men AC/DC går alltid hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg