Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herregud for en natt!

Det begynte med at TheaM ble lagt kl.19, og sovna om vanlig ganske kjapt.

Rundt kl. 8 igår kveld våknet og satt i sengen og sutret.

Dette gjentok seg med en halv-en times mellomrom fra til klokka 3 i natt!

:kgbaby:

Skiftet bleie, gav drikke, gav Dentinox (heter det det? Sånn til å smøre på når tenner vokser) gav smokk, satt på CD med beroligende nattmusikk (funker alltid), trakk opp uro, strøk over rygg/hode....

Ingenting funka!

Ikke var det så varmt der inne som det har vært denne uka heller, så edt kan ikke ha vært det.

Så klokka 6.45 våknet jeg av at hun "pratet" fornøyd der inne på rommet sitt.

Jeg har for å være ærlig ikke tatt henne opp enda, for hun har lagt seg ned og kost seg litt, så jeg har drøyd det litt.

Også jeg som skal på kino kl 22 i kveld!

Jeg kommer til å sovne under filmen!

:søvn:

Kan noen komme og ta over livet mitt idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Regner med at en sånn episode veies opp av tusen andre helt herlige opplevelser :Nikke:

(hihi, jeg har aldri vært noe spesielt glad i barn, men merker at jeg mykner opp mer og mer, er det noe kroppen min vil fortelle meg? :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at en sånn episode veies opp av tusen andre helt herlige opplevelser :Nikke:

(hihi, jeg har aldri vært noe spesielt glad i barn, men merker at jeg mykner opp mer og mer, er det noe kroppen min vil fortelle meg? :fnise:)

hrlige opplevelser?

Tja, det er da noen... :ler:

Satte meg på gulvet og sang litt rundt kl.10, og da krabbet hun bort til meg, satte seg i fanget mitt og la det lille blonde hodet sitt inntil meg.

:hjerte:

Fisk er godt... Fiskegrateng, f. eks. :)

Ja, men om sommeren?

Lyst på stekt laks, grillede grønnsaker og nypoteter med litt smør og Heinz hvitløksaus på...

Innom for å ønsker deg en riktig fin dag, håper du holder deg våken gjennom hele filmen i kveld :klem1:

Skal treffes 20.30 for kaffe først så det går nok greit...

TheaM sover nå, det var ei utrolig trøtt jente jeg bar i seng.

Egentlig lurer jeg på å hive meg nedpå senga sjøl.

Kanskje jeg skal gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på Barn&Familie forumet og skjønte ikke hvorfor det stod om bilstyling der!

Tok et par øyeblikk før jeg skjønte jeg var på Bil&Trafikk...

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på Barn&Familie forumet og skjønte ikke hvorfor det stod om bilstyling der!

Tok et par øyeblikk før jeg skjønte jeg var på Bil&Trafikk...

:klaske:

:fnise: sikkert pga mangel på søvn.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... vi får håpe det.

Har fått en liter kremfløte som går ut på dato på mandag.

Hva bruker jeg dette til, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Back again!

Har holdt meg borte idag, for TheaM har ikke vært helt iform, forkjølt og vondt i halsen sin, så når hun har sovet har jeg sovet eller rett og slett ligget på sofaen forran Tven.

:Nikke:

Det ble lite søvn i natt og, var ikke hjemme fra MamaMia før rundt midnatt, og i seng rett før 1, fikk sovet to timer før TheaM holdt meg våken i halvannen. Så to timers søvn til, så var klokka borti 7 gitt....

Andrè er og spiller PlayStation med broder'n og "gutta" så jeg skal bare få sving på leiligheten, slappe litt av så :søvn: tenker jeg.

:juhu:

BestisvenninneC og sambo kommer i morra.

Gleder meg veldig!

Dessuten gikk TheaM 10-11 skritt idag!

Mammaen er stolt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: for at TheaM har gått så mange skritt. Det er jo kjempegøy når de klarer slike ting :jepp:

Kos deg masse med besøk i dag!

Helge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist:

Har skikkelig forkjølt barn, jeg.

Hun hoster og hoster og hoster, og jeg har angst for et nytt kruppanfall slik hun hadde i mars.

Hun er tett i nesa og sår, og har i tillegg panikk så fort noen kommer borti nesa hennes så det å få tørket den noen ganger er jo den kampen.

:kgbaby:

Men, besøket igår var jo bare så koselig!

Alltid så koselig å treffe dem igjen.

Hadde masse og prate om, og TheaM var jo i ekstase over besøket, spesielt da hun fant ut at hun kunne herje litt med "tante" og "onkel" i sofaen!

Ellers er jeg litt sur.

Broder'n har reist på tur- til Barcelona!

Landa der for en drøy time siden, og det uten meg!

Som vanlig får vi gleden av å passe katta hans...

Nå skal jeg rydde og vaske opp litt før jeg skal bake rullekake.... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, barn som er forkjkølet er ikkenoe gøy. Jeg bare venter på at barna i bhg skal bli forkjølet snart. Det er alltid like gøy å gå rundt å tørke snørr dagen lang :ironi:

Dro broren din uten deg til Barcelona :hakeslepp: DET er dårlig gjort det. Du skulle bare ha smuglet deg med i bagasjen hans vet du ;)

Men nå som du ikke fikk være med så får du nyyyte rullekaken din i stedet :jepp:

:ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det værste er ikke at han har reist til Brcelona, det værste er at han har og vært i paris, london, nå Barcelona og skal etterhvert til Amsterdam.

Nevner jeg noe om å reise til min "kjære" ser han liksom ikke helt poenget med det, for hvem trenger å reise når vi har hytta til svigers?

Liker hytta godt, men 20 minutters kjøring, 10 minutters skogtur og utedo er ikke helt det samme som å besøke verden der ute.

Kanskje jeg skulle reist alene?

Å, det hørtes kjedelig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...