Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

TheaM sover enda ikke, men holder seg heldigvis rolig i senga si for det.

Håper hun sovner snart.

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22.35 kunne jeg endelig konstantere at hun hadde sovnet.

Kanskje hun nå sover lengere i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom barnet sovner alt for sent sover hun faktisk ikke lengere.

:kgbaby:

Idag skal vi til et sted i Langesund som heter Krogshavn.

Det er et temmelig stort område med strand, friluftsareal, fotballbaner, masse svaberg o.l

Var der ofte og masse som barn, gleder meg veldig!

Må ta opp barnet nå.

følg med videre på MarianneEs fantastiske liv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Får besøk i morra av min superbestis!

C og jeg har kjent hverandre siden familien min flyttet vis-a-vis henne og hennes mor i 1986.

Siden det har vi vært bestevenner, hun var og fadder (sammen med sin sambo) da vi hadde barndåp.

Hun bor i Oslo, og stopper innom for å overnatte mandag-tirsdag før hun reiser videre til familiehytta på sørlandet.

Gleder meg!!

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Måtte jo titte innom her ;)

Har nok ikke lest de 102 sidene desverre, men jeg får vel lese litt innimellom her for å finne litt mer ut om deg ;)

Håper du har en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni, Frigg, Hettan & Rekissen: :kyss:

sendte et par sms, og ble enige om at C kommer heller innom på vei fra familiehytta.

Torsdag eller no...

Da er det ikke så varmt, og ergo er vi alle i litt bedre humør... :ler:

Koste oss veldig på stranda.

TheaM badet for første gang i sjøen og så ut til å like det.

Vi spilte badmington, kasta en kjempefrisbee, grillet grillspyd, pølser og sommerkoteletter og hadde det varmt!

Meldt 30 grader her i morra, har en lunchinvitasjon med svigerinneK i byen, men vet ikke om jeg orker.

Mulig jeg og TheaM legger oss i plaskebassenget hennes i hagen istedet.... :fnise:

Dessuten må jeg være gal; Jeg har lyst til å gjøre litt husarbeid nå.

Det har knapt blitt gjort noe siden søndagen for en uke siden hvor jeg var så flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsjda, du er ikke gal. Jeg har fått ganske så mye sol i dag og da vi kom hjem fra stranden gikk jeg i gang med å rydde og vaske kjøkken :ler: Men det var deilig å komme seg litt bort fra sola ;)

Hvor gammel er TheaM forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er TheaM forresten?

Lille :babyjente: er 14.5 mnd, ei blid, sosial og aktiv jente.

hun var så søt på stranda, satt der i vogna i skyggen mens hun spiste pølse i lompe.

Resten av tida krabbet hun rundt i full fart mens hun undersøkte fotballen vi hadde med og var så aktiv og i hundre at hun sovna nesten i det hun kom i bilen.

Skjønne lille jenta mi... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåååhh...synes jeg ser henne for meg på stranda :)

Var masse nydelige unger da jeg var på stranda i dag også. Man blir ikke mindre babysyke av å se de nusselige små barna :ler:

Jeg har drukket og drukket og drukket etter vi kom hjem i dag, men jeg har fortsatt ikke vært på do. Så det tyder på at man har utrolig med væsketap når det er så varmt.

Men nå ligger hvitvinen i kjøleskapet og ostesnurrene er snart i stekovnen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå ligger hvitvinen i kjøleskapet og ostesnurrene er snart i stekovnen :lur:

Jeg og vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du driver her å snakker om kald brus.. fant en i kjøleskapet nettopp.. var ikke kald nok.. så var avgårde for å finne meg noe is.. men den smeltet på vei gjennom hotell kjøkkenet... misslykket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo::)

Sitter ute ennå jeg, er så behagelig temperatur ute at jeg ikke har lyst til å gå inn ennå.

Høres ut som dere har hatt en kjempefin dag ute, og Thea Martine har visst kosa seg hun også :)

Ha en fin kveld MarianneE :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

29 grader ute nå, og klokka går mot 20.

Andre og broder'n er avgårde og bader, jeg har hatt gleden av å få barn i seng og å rydde etter grilling.

Heldige meg.

For varmt til å skrive....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...