juliane Skrevet 10. november 2011 #14861 Del Skrevet 10. november 2011 Det må virkelig være lov en gang innimellom, MarianneE! Tror ikke det er så mange som er like "pliktoppfyllende" som du når det gjelder den treninga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2011 #14862 Del Skrevet 11. november 2011 Hadde dere en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2011 Forfatter #14863 Del Skrevet 11. november 2011 Ja, det var virkelig en bra kveld. Vi var på et konferanserom på et hotell og var en 20 personer. Først snakket M som er leder litt om hva foreninga jobber for, to fra styret ble presantert og vi fikk navn og mailadresse på de i foreninga som er likemann. Så var det en liten presantasjonsrunde av oss andre, så etterpå nakket vi litt om ting&tang. Flere pratet om utfordringer man har med autismebarn (som er mye hardere rammet enn TM) og skolen, hva som ikke har fungert der b.la. Jeg fikk tatt opp noe som jeg har tenkt på lenge; TM vil etterhvert mest sannsynlig oppdage selv at hun er "anderledes" hvordan takler man det? Skal man fortelle barnet det før det stilles spørsmål? Er man åpen om det ovenfor barnet fra dag1? Fikk et godt svar på det syntes jeg. Det var flere der som hadde vært åpne om diagnosen ovenfor barna sine ganske tidlig, og vi ble anbefalt og kjøpe denne: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1649728 og rett og slett begynne så smått nå. Jeg fikk og tatt opp en ting jeg har vært veldig frustrert over: Barnehagen. Vi ønsket jo at barnehagen skulle ta opp diagnosen hennes på foreldremøte i september. Det ble og gjort. Problemet er at det var så få (av 20 barn på avd, var det foreldre til 6 barn som møtte) foreldre der, for møtet var lagt til samme dag hvor det var møte for 1.klasse. Så da skulle infoen komme på referat fra foreldremøte istedet. Men referatet kommer ikke, og jeg har etterlyst det! Og jeg merker at jeg går og spenner meg og klarer liksom ikke heeeelt slappe av før jeg vet at nyheten er ute. Fikk synspunkt og råd ang det og. Etterpå tok vi turen innom søsterG og samboen. Søster hade bakt cookies som var farlig gode. Det var uvant og reise og besøke noen på kveldstid. Ellers kjenner jeg litt på hvor godt det er og ha en stille morgen alene. Andrè og jeg fikk benyttet morgen til ting man synes er greit og få gjort uten fare for barn som kommer og overrasker I kveld skal Jea passe TM for Andrè skal på jobb og jeg skal på fest. :daane Har ingen aning om hva jeg skal ha på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2011 Forfatter #14864 Del Skrevet 11. november 2011 Når jentungen overnatter hos svigers finner jeg igjen hvilepulsen og klarer og slappe av. Nå hun kommer hjem går det veldig fort over noen ganger. VELDIG fort!!! Nåja... Jeg skal på fest i kveld! Feire venninneJ, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2011 #14865 Del Skrevet 11. november 2011 Nåja... Jeg skal på fest i kveld! Feire venninneJ, gleder meg! Kos deg kjempemasse på fest ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2011 Forfatter #14866 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har en ny favorittvin; Black Tower Moscato!!! Kjøpte den da vi var i Danmark, og den smakte utrolig godt. http://www.thepartysource.com/express/item.php?id=27080 Festen var... helt grei. Mange av de som var der var/hadde vært studenter så det gikk mye i den praten, så det var hyggelig, men litt kjedelig. Men da venninneM kom og vi fikk pensla samtalen inn på andre ting, sexrelaterte, hjalp det seg betraktelig. Ikke bare pga samtaleemnet men det ble mer latter og moro ut av det. Bare itt synd at klokka da var blitt 22.30, og Andrè hentet annaB og meg timen etter. Måtte hjem til barnevakten Jea og TM som er tidlig våken. Heldigvis sov hun til 7 idag, og det er ikke så værst til og være henne. Det er to timer lengere enn forrige uke.... Festen endte forresten opp for meg slik jeg regnet med. I mitt tredje glass med vin fikk jeg nok av musikken som ble valgt på Spotify og fant fram Godsmack og alle fikk solid beskjed om og "screw you- min musikksmak er bedre enn din" Det skjer liksom alltid.... Formen er fin, jeg gav meg med drikking før jeg fikk (for) mye og kjente at jeg var komfertabel med og reise hjem til TM slik jeg var. Allikevel.... :gjespe: Satser på en rolig dag idag. Litt pga lite søvn (1.30-6) litt pga helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2011 #14867 Del Skrevet 12. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2011 Forfatter #14868 Del Skrevet 12. november 2011 Taes godt i mot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2011 #14869 Del Skrevet 12. november 2011 Håper du får en herlig dag Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. november 2011 #14870 Del Skrevet 12. november 2011 Hehehe.. tar du alltid over musikk styringa du da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. november 2011 #14871 Del Skrevet 12. november 2011 Bra formen er fin da!! Tenkte jeg skulle svare på brevet ditt i helga. Sånn at jeg får sendt det på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. november 2011 #14872 Del Skrevet 12. november 2011 Fortsatt god helg MarianneE, håper det blir litt mer søvn sånn etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2011 Forfatter #14873 Del Skrevet 12. november 2011 Hehehe.. tar du alltid over musikk styringa du da? :gjeiper: Nei, jeg får aldri lov. De andre liker aldri det jeg finner allikevel. Bra formen er fin da!! Tenkte jeg skulle svare på brevet ditt i helga. Sånn at jeg får sendt det på mandag! Ja... jeg har noen liggende her jeg og som jeg burde svare på jeg og. Takk for påminnelsen... Fortsatt god helg MarianneE, håper det blir litt mer søvn sånn etterhvert Takk. Jeg gleder meg til og sove til lørdagsunderholdninga på TV i kveld. **** Andrè sover. TM har lekt på rommet sitt i en halvtime. Det er stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2011 Forfatter #14874 Del Skrevet 12. november 2011 Peisvarme, film med TM (Timmy), lørdagsgodt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. november 2011 #14875 Del Skrevet 12. november 2011 Peisvarme, film med TM (Timmy), lørdagsgodt.... Jeg vil også ha lørdagsgodt. Glemte å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2011 #14876 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg vil også ha lørdagsgodt. Glemte å kjøpe. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2011 Forfatter #14877 Del Skrevet 13. november 2011 Hvordan går det ann og GLEMME og kjøpe snop på lørdager??? Igår var vi bare hjemme. Eneste turen ut var i butikken, ellers var vi bare inne og hjemme. Det var veldig deilig. Sant og si kunne jeg tenkte meg det samme idag og, men det ser ut til at søsterG og jeg tar med ungene for og mate fuglene på elva og så på JonasB for og drikke kakao og kose oss. Det og middagslaging er det vi har av planer idag. Man skal jo tross alt holde hviledagen hellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. november 2011 #14878 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg husket lørdagsgodt. Dahls julebrus og potetgull smakte godt på lørdagskvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2011 Forfatter #14879 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg husket lørdagsgodt. Dahls julebrus og potetgull smakte godt på lørdagskvelden. Jeg fikk tak i ingefærøl fra E.C.Dahls igår. Den gleder jeg meg stort til og sprette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 13. november 2011 #14880 Del Skrevet 13. november 2011 Håper det blir en fin søndag med fulgemating og kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg