juliane Skrevet 4. november 2011 #14821 Del Skrevet 4. november 2011 Nydelig er hun! Og hun syns tydeligvis det er veldig så ok å bli tatt bilde av, ser ut som om hun koser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2011 #14822 Del Skrevet 4. november 2011 Søt jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2011 #14823 Del Skrevet 4. november 2011 Søte frøkna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. november 2011 #14824 Del Skrevet 4. november 2011 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2011 #14825 Del Skrevet 4. november 2011 Så vakker så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2011 #14826 Del Skrevet 4. november 2011 Søte jenta di God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2011 Forfatter #14827 Del Skrevet 4. november 2011 har vært på trening ( fantastisk time, loved it!!) og vasket leiligheten. Nå skal jeg straks hente TM i bhg. I kveld skal jeg og Andrè ut og spise. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. november 2011 #14828 Del Skrevet 4. november 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. november 2011 #14829 Del Skrevet 4. november 2011 God helg! Kos deg masse med velfortjent alenemiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2011 #14830 Del Skrevet 4. november 2011 God helg MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2011 Forfatter #14831 Del Skrevet 5. november 2011 Når man er i seng kl 0.30 er det litt tidlig med ei lita ei som våkner 4.45 gitt.... Jeg låner Andrè sin PC for min har fått litt nykker med og plutselig slå seg av. Ser ut til at det er bare og ønske seg en ny en. Og jeg har alt fått noen hint om hva årets julegave til meg fra han blir.. Vi hadde det så koselig igår! Gikk over til byen og på Friisebrygga hvor ALL mat lages fra bunnen av, her er det ikke noe Toro som varmes i microen! Vanligvis får man hjemmebakt brød og aioli før maten, men igår fikk vi noen solide skiver serranoskinke. Jeg spiste Dagens Fisk som var lysingfilet, sautert spinat, salte amadinepoteter, bondebønner og chorizo som kom i en skysaus ved siden av. Kjempe godt! Andrè bestilte fiskesuppe: I en stor bolle var det store biter hvit fisk, blåskjell, "saus" grønnsaker og en stor kreps. Det meste de har der er glutenfritt så jeg kunne trygt smake på fiskesuppa hans. Den smakte nydelig. Mens vi satt og ventet på maten begynte vi og angre på matvalget da vi så andre som hadde bestilt kreps og det ble båret ut store serveringsfat med herligheten. Andrè er ikke alltid like glad i fisk, og jeg i blåskjell, men med unntak av det er vi veldig glad i sjømat begge to. Vi hadde det koselig, satt i en sofa, tett sammen og dikta opp historier om de rundt oss. Etter det deilige måltidet gikk vi til en pub. Hadde vært der i 2 minutter da det kom en fyr bort til meg, la armen rundt meg og denne samtalen fant sted: -Hei, begynte han. -Hei... -Har ikke jeg sett deg før? -Det har du sikkert. -Ja, du trener på Elixia. Jeg har sett på deg på xyclinga (som de kaller spinningtimen) og der gir du mye asså. Du er så flink asså. -Andrè, kom vi går og setter oss der borte vi. Etter en halvtime var han tilbake, kjente noe mot armen min, snur meg og ser han stå der slik: En koselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2011 #14832 Del Skrevet 5. november 2011 Sånne kvelder er så herlige Ikke så herlig med barn som bestemmer seg for å våkne før fuggel`n fiser dagen derpå, men ikke noe å gjøre med. Du er tydeligvis vant med å være i minus på søvn Jeg hadde ikke vært menneske med så lite søvn som du får. Håper lørdagen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. november 2011 #14833 Del Skrevet 5. november 2011 Høres ut som en herlig fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2011 #14834 Del Skrevet 5. november 2011 Regner med du blir sjekka opp neste gang du er på Elixia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. november 2011 #14835 Del Skrevet 5. november 2011 Å, den maten hørtes herlig ut (savner å bo i stor by med masse restauranter.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. november 2011 #14836 Del Skrevet 6. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. november 2011 #14837 Del Skrevet 6. november 2011 (innmari mye tid til overs i dag, så tenkte jeg skulle ta en sang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2011 Forfatter #14838 Del Skrevet 7. november 2011 Så hyggelig og bli møtt med en sang sånn på en mandagsmorran! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2011 Forfatter #14839 Del Skrevet 7. november 2011 Noen ganger er det utrolig deilig og levere i barnehagen. Når ungen våkner kl 5 og begynner og mase da... Ikkje braa... Jeg var på yoga igår. Det var jaggu ukas tredje oppmøte (nå holdt jeg på og skrive "opptreden" ) på Elixia, og idag har jeg booket zumba. Det blir 4. gangen på Elixia siden onsdag... Bussen til jobb går om 45 min. Hva er sjansen for at jeg kan legge meg ned og sove i to timer før jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. november 2011 #14840 Del Skrevet 7. november 2011 God mandagsmorgen! Klar for en ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg