Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

har vært på trening ( fantastisk time, loved it!!) og vasket leiligheten.

Nå skal jeg straks hente TM i bhg.

:tommel:

I kveld skal jeg og Andrè ut og spise.

Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Når man er i seng kl 0.30 er det litt tidlig med ei lita ei som våkner 4.45 gitt....

Jeg låner Andrè sin PC for min har fått litt nykker med og plutselig slå seg av.

Ser ut til at det er bare og ønske seg en ny en.

Og jeg har alt fått noen hint om hva årets julegave til meg fra han blir.. :lur:

Vi hadde det så koselig igår!

Gikk over til byen og på Friisebrygga hvor ALL mat lages fra bunnen av, her er det ikke noe Toro som varmes i microen!

Vanligvis får man hjemmebakt brød og aioli før maten, men igår fikk vi noen solide skiver serranoskinke. :hjerte:

Jeg spiste Dagens Fisk som var lysingfilet, sautert spinat, salte amadinepoteter, bondebønner og chorizo som kom i en skysaus ved siden av.

Kjempe godt! :sikle:

Andrè bestilte fiskesuppe: I en stor bolle var det store biter hvit fisk, blåskjell, "saus" grønnsaker og en stor kreps.

Det meste de har der er glutenfritt så jeg kunne trygt smake på fiskesuppa hans.

Den smakte nydelig.

Mens vi satt og ventet på maten begynte vi og angre på matvalget da vi så andre som hadde bestilt kreps og det ble båret ut store serveringsfat med herligheten.

:sikle:

Andrè er ikke alltid like glad i fisk, og jeg i blåskjell, men med unntak av det er vi veldig glad i sjømat begge to.

Vi hadde det koselig, satt i en sofa, tett sammen og dikta opp historier om de rundt oss. :ler:

Etter det deilige måltidet gikk vi til en pub.

Hadde vært der i 2 minutter da det kom en fyr bort til meg, la armen rundt meg og denne samtalen fant sted:

-Hei, begynte han.

-Hei...

-Har ikke jeg sett deg før?

-Det har du sikkert.

-Ja, du trener på Elixia. Jeg har sett på deg på xyclinga (som de kaller spinningtimen) og der gir du mye asså. Du er så flink asså.

-Andrè, kom vi går og setter oss der borte vi.

Etter en halvtime var han tilbake, kjente noe mot armen min, snur meg og ser han stå der slik: :nigo:

:hoho:

En koselig kveld.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Sånne kvelder er så herlige :hjerte:

Ikke så herlig med barn som bestemmer seg for å våkne før fuggel`n fiser dagen derpå, men ikke noe å gjøre med. Du er tydeligvis vant med å være i minus på søvn :daane: Jeg hadde ikke vært menneske med så lite søvn som du får.

Håper lørdagen blir fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Noen ganger er det utrolig deilig og levere i barnehagen.

Når ungen våkner kl 5 og begynner og mase da... :snurt:

Ikkje braa...

Jeg var på yoga igår.

Det var jaggu ukas tredje oppmøte (nå holdt jeg på og skrive "opptreden" :ler: ) på Elixia, og idag har jeg booket zumba.

Det blir 4. gangen på Elixia siden onsdag... :filer:

Bussen til jobb går om 45 min.

Hva er sjansen for at jeg kan legge meg ned og sove i to timer før jobb?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...