Gjest hogwash Skrevet 2. november 2011 #14801 Del Skrevet 2. november 2011 En helg som innebærer barnevakt og middag ute med Andrè. Alltid kjekt med lys i enden av tunellen Håper dagen blir bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2011 #14802 Del Skrevet 2. november 2011 Høres ut som en tøff start på dagen. Men med et sånt utgangspunkt kan det bare bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. november 2011 Forfatter #14803 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har vært på step idag på Elixia. Det var kjempe tøft og om jeg klarer og gå i morra skal jeg være fornøyd tror jeg. Lurer på og legge meg snart. jeg er så trøtt at det svir i øynene, og har hatt det slik i flere timer alt. TM måtte jeg bære i seng etter at vi sovnet på sofaen begge to. Hun sovnet på fanget mitt, og da ble jeg og så trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2011 Forfatter #14804 Del Skrevet 3. november 2011 Kroppen fungerer bedre idag enn det jeg frykta igår, på en måte. Jeg la meg med en tung følelse i hodet, og våknet idag med en trang til en migrenetablett. Den ble tatt kl 5.30 i morges og virkningen... vel... jeg er bedre, men ikke bra. Føler meg ikke i form idag. Vondt i hodet, og halsen, og vondt i kroppen. Godt jeg har tatt på meg en fin kjolegenser så føler jeg ihvertfall at jeg ser bra ut! TM kler på seg på rommet sitt nå og synger så jeg hører det i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2011 #14805 Del Skrevet 3. november 2011 God morgen. Håper dagen blir bra, selv om kroppen ikke er helt i vater. Og man føler seg gjerne litt bedre bare man får kledd seg litt pent. Jeg er ikke så nøye med antrekket, men på dårlige dager blir jeg nok litt mer bevisst på å se ålreit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2011 Forfatter #14806 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Dagens happening på jobb: -Marianne... Det skal ikke være noen på jobb i morra for de skal på tur til Drammen. Du kan ta fri i morra du. Så nå har jeg booket zumba og flow på Elixia i morra. Gikk på vekta på Elixia igår, den som måler BMI, vekt, fettprosent osv. Den viste at vekta mi har gått litt ned i 6 uker, men overhodet ikke ønsket. BMI har gått ned med 0,2 og det samme med fettprosenten. Det fortalte meg at jeg trenger en liten justering i både trening og kosthold, og at det er ikke så mye som skal til. Men jeg synes det er vanskelig og komme meg på trening når jeg aldri vet hvordan Andrè jobber. Formiddagstimene på Elixia er mens jeg er på jobb, og ettermiddagstimene begynner kl 16. Og jeg får ofte beskjed rundt kl 15 om han ska jobbe og jeg synes ikke noe om og være lenge på Elixia med TM for vi skal jo hjem, kveldsmat, i seng til rett tid osv og da blir det liten tid med henne og kokka blir kjapt mye. For mye. Men, denne uka får jeg til 2 treninger på formiddagen, og det er jo veldig bra. Får vel egentlig bare ta en dag av gangen, tror jeg. Te... Te er noe jeg aldri har likt. Unntaket er tyrkisk te, og eplete fra www.easytea.no Sistnevnte er genialt; Te og rørepinne i ett. Endret 3. november 2011 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. november 2011 #14807 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg regner med du har fastlønn og får betalt når du får sånne beskjeder? Jeg syns du er superflink med treningen, så innsatsen der er mer enn bra nok! Litt innskjerping på kostholdet kanskje (det teller tross alt minst 75% ved vektnedgang), så skal du se resultatene begynner å vise seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2011 Forfatter #14808 Del Skrevet 3. november 2011 Da jeg henta i barnehagen hang det bilde som fotograf var og tok for to uker siden. Jeg ble VELDIG rørt da jeg så bildet av TM. Alle foreldre synes best om sitt eget barn, men guuuuud så vakker MITT barn er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. november 2011 #14809 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Er det easytea.no du mener? Endret 3. november 2011 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2011 Forfatter #14810 Del Skrevet 3. november 2011 Er det easytea.no du mener? Ja... Takk for pekepinnen. *går og retter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2011 Forfatter #14811 Del Skrevet 3. november 2011 https://kundelogin.preusprolab.no/fotoforalle/view ...snart er linken borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. november 2011 #14812 Del Skrevet 3. november 2011 Kommer ikke inn på noe, trenger en bilde ID eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 3. november 2011 #14813 Del Skrevet 3. november 2011 ser ingenting på den linken, må jo logge inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 3. november 2011 #14814 Del Skrevet 3. november 2011 Da jeg henta i barnehagen hang det bilde som fotograf var og tok for to uker siden. Jeg ble VELDIG rørt da jeg så bildet av TM. Alle foreldre synes best om sitt eget barn, men guuuuud så vakker MITT barn er. Så raske da! Jeg blir så frustrert, fotografen i vår bhg tok bilder rundt 20.september, og det er fortsatt ikke kommet noen! Grrr... Hva med julegavene, liksom?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2011 #14815 Del Skrevet 3. november 2011 Vi hadde tilgang til bildene fotografen i barnehagen tok etter bare en uke, dette var på nett så bestilte vi bare de bildene vi ville ha. Kjekt å greit å ha en sånn fotograf. Dette var Fame, og de gjorde en god jobb selvom jeg ikke har vært imponert før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2011 Forfatter #14816 Del Skrevet 3. november 2011 Og vi har fått tilgang nå etter to uker. Dere andre får nok ikke sett allikevel, enda jeg... hmmm.... Nåja, men tro meg; Fineste jenta! sulten... Egentlig skulle Andrè kjøpe med seg pizza hjem til oss etter jobb, men det ble ikke noe av siden lommeboka hans lå hjemme. Nå sitter jeg og kjenner jeg har lyst på NOE. Kanskje en skive med ost og stekt egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2011 #14817 Del Skrevet 3. november 2011 Det høres godt ut, til Torsdag kveld fra Nydalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2011 #14818 Del Skrevet 3. november 2011 DJ Dan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. november 2011 #14819 Del Skrevet 4. november 2011 Endelig fredag & helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2011 Forfatter #14820 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Jeg skrev et innlegg for en time siden. Var bortimot ferdig, og så slo PCen seg av. (kan hende fordi jeg satt og fikla med strømledningen... ) Nå er det straks levering i barnehagen, så Elixia på zumba og flow. Litt usikker på hva flow er, men det er vist styrketrening med stor ball. Interessant med etterslep av migrene og sår hals på Elixia... *skryte* www.fotoforalle.no > klikke på trykk her for og se eller bestille bilder > under bildeID skriv: *poff... borte* Kanskje ikke så lurt og legge ut dette, men jeg har fremdeles kundenr her, så ingen får gjort noe med bildet. Annet enn og beundre så klart... Fjerner hele greia når jeg kommer hjem igjen. Endret 4. november 2011 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg