loffen Skrevet 31. oktober 2011 #14781 Del Skrevet 31. oktober 2011 til VenninneA! Men altså, lese VG-sporten for å holde seg våken?? Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #14782 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hehe det er godt det er flere enn meg som legger igjen ting i barnehagen Puh... Godt vi er flere om det! Fikk sneket meg inn i barnehagen etter nøklene som lå i hylla til TM uten at hun så meg. til VenninneA! Men altså, lese VG-sporten for å holde seg våken?? Ha en fin dag. *surmule* Bedre og lese VGsporten fra lørdag enn dagens. Det er et eller annet med en fotballkamp igår hvor Rosenborg tapte 6-3 mot Brann der... **** Jeg har ikke skrevet noe om det før, men gud bedre jeg har fått nok av naboen. Det er tyrkerene igjen. De bygger ut. Mot sida vi har soverommet. Her snakker vi sirkelsag og hamring til kl 23.30 enkelte dager. De har t.om klart og vekke TM på kvelden noen ganger. I tillegg synes jeg de kommer veeedlig nære, og dette er folk som høres fra før av. Naboer gies bort mot henting.... (men ha stor bil, for det er to familier) Igår satte de på "jallamusikk" kl 11 mens de ropte til hverandre og hamret og bråka. Uansett... Husets minstemann gleder seg til hun skal kle seg ut i kveld og ut for og ringe på i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2011 #14783 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du snakker om gårsdagens festforestilling på Lerkendal? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #14784 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du snakker om gårsdagens festforestilling på Lerkendal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. oktober 2011 #14785 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du snakker om gårsdagens festforestilling på Lerkendal? Den plussen var fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2011 #14786 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du snakker om gårsdagens festforestilling på Lerkendal? Den plussen var fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 31. oktober 2011 #14787 Del Skrevet 31. oktober 2011 Endelig har seriegullet kommet dit det skulle!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #14788 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Endelig har seriegullet kommet dit det skulle!! **** Å, nå er jeg oppgitt! TM og jeg har vært ute på Knask eller knep. Og... I gata vår bor det jo ingen normale mennesker unntatt de rett over gata. Men de deltok ikke på Halloween. Greit nok. Så vi gikk i gata vedsiden av. Av 13 hus var det... 5 som åpnet. Av de 5 var det 1 som ble drit sur og nevnte noe om drittunger og julebukker. Snakker om skuffa 4 åring som har gleda seg i tre dager til dette, da! Hun har da fått litt i bøtta for det ene huset vi ringte på, de skulle i bursdag så hun gav oss en hel del av det hun hadde. Jeg mener ikke at folk skal overøse ungen min med snop, men når du ser at folk ser at vi kommer og ikke åpner. Eller er vedig lite hyggelige... Da blir jeg igrunnen lite imponert over naboene mine. Nåvel.... Andrè er en tur hos foreldrene sine for og hjepe faren med noe. Når han kommer tilbake skal jeg stelle meg litt, så på strikkekveld. På kjolen jeg har holdt på med siden februar har jeg nå begynt og felle av for armhull. *flink* Endret 31. oktober 2011 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. oktober 2011 #14789 Del Skrevet 31. oktober 2011 Endelig har seriegullet kommet dit det skulle!! -------------------------- Jeg må nok innrømme at jeg ikke åpner døra hvis noen ringer på på Halloween altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. oktober 2011 #14790 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg må nok innrømme at jeg ikke åpner døra hvis noen ringer på på Halloween altså. Sånn gjør vi det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2011 Forfatter #14791 Del Skrevet 1. november 2011 ...og det forstår jeg jo og på en måte. Jeg mener, kommer det og ringer på 5 ganger på en kveld blir man jo lei. Men samtidig, det lille skuffa ansiktet hennes som så på meg og spurte hvorfor ingen ville ville være hjemme når hun kom. Men, hun ene som virkelig pøsa på med godt i bøtta tror jeg redda alt. Jenta var ihvertfall fornøyd da hun så ferdig resten av barneTV med bøtta si, og det er jo det som betyr noe. Hvorfor jeg er så tidlig oppe? <-- den er mer enn dekkende siden jeg bare har vondt i halsen. Etter levering i bhg er det frokostdate med annaB (også kjent som venninneA) på Tullis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. november 2011 #14792 Del Skrevet 1. november 2011 Vi åpner heller ikke når noen ringer på ved Halloween. Vi slo rett og slett av lyden på ringeklokka vi Forkjølelse ja... skulle ønske jeg kunne tilbringe dagen under dyna i dag....hoster, snørrer og har vondt i halsen igjen. Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. november 2011 #14793 Del Skrevet 1. november 2011 Men, hun ene som virkelig pøsa på med godt i bøtta tror jeg redda alt. Bra noen ordnet opp! Håper du får en fin dag MariannE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2011 #14794 Del Skrevet 1. november 2011 Hadde dere funnet døra mi, så hadde jeg åpnet. Jeg kjøper alltid godis til halloween, men det har så langt ikke vært noen som har funnet døra mi (sånn er det å bo i en godt gjemt sokkel). Jeg liker ikke halloween, men jeg liker heller ikke å skuffe små unger... God bedring Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2011 #14795 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Du snakker om gårsdagens festforestilling på Lerkendal? Den plussen var fra meg... Endelig har seriegullet kommet dit det skulle!! Jeg er ikke noe glad Halloween, men sier som Sauen, at jeg ikke vil skuffe småunger. Så jeg har alltid godter kjøpt inn. Men det kom bare to søte små. PÅ det meste har det kommet fire tror jeg. Så her er det masse godis til overs. Når det gjeldre de naboene dine MarianneE, så høre det helt pyton ut! Jeg hadde irritert vettet av meg.. God bedring! Endret 1. november 2011 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. november 2011 #14796 Del Skrevet 1. november 2011 Hit kom det bare 3 og det var gjengen som er med i. Veldig greit synes jeg. Så på FB at ei hadde fått besøk av 37 barn! Da begynner det å ta litt av spør du meg... Håpper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. november 2011 #14797 Del Skrevet 1. november 2011 Hadde noen kommet hit hadde de fått alt jeg hadde å by på Jeg elsker Halloween da. Men, bygård med port og callingsystem, og eneste barnet som bor her er rundt året... Forventa ikke noe besøk, og kom ingen heller. Har sett noen har satt opp skilt med "Vi feirer ikke Halloween " ved inngangsdør og sånt, det synes jeg er super måte å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2011 Forfatter #14798 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, det var lurt Pix! Her stod bøtta klar, men ingen kom. Så da får vi spise det selv, da. Har vært på Tullis med annaB (venninneA) før jobb og tatt en deilig latte og løst våre store og små verdensproblemer. Det er atid godt og sitte og prate slik, noen ganger redder det en dag, Andrè har fått beskjed om at han skal på kino med svogerØ i kveld. Ringte ham igår og sa at "hei, i morra ska du og Ø på kino og se Drive. Kos deg!" Etter og fått beskjed om det innså han såklart hvilken fantastisk kone jeg er. Kommer vel en oppdatering av Matboksen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2011 #14799 Del Skrevet 1. november 2011 Her kom det masse barn i går, artig det! Og Andrè vet vel allerede hvilken fantastisk kone han har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. november 2011 Forfatter #14800 Del Skrevet 2. november 2011 Hmm... Hostende barn som ville så gjerne stå opp kl 5 Tørt brød Nesten tom påleggskurv Regn O joy.... Da er det godt jeg har fri idag, og at formiddagen skal tilbringes på Elixia og så møte i barnehagen! Og at det går mot helg. En helg som innebærer barnevakt og middag ute med Andrè. Jeg fikk med meg Da damene dro igår. Masterchef fikk jeg sett 10 minutter av før jeg sovna gitt. Sånn går det når man har en varm og myk pus hos seg. Lite og skravle om sånn ellers.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg