Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilte den fra CDON.COM.

Skal finne ut av det der...

:)

Ungen var i seng kl 19 og da leste vi bok og sang to nattasanger mens hun lå tett inntil meg i senga.

TM la de spinkle armene rundt halsen min, lukket øynene og sa; Vi er glad hverandre vi

:hjerte:

Nå har jeg tatt oppvasken, rydda og tent noen lys.

Andrè har jobba overtid og er vel rett rundt hjørnet.

En rolig kveld her hjemme.

Det føles veldig bra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun er! :hjerte: Her var det også kvelden klokka 19, men her var det litt sutring etterfulgt av intens suging på haka mi før hun slokna :ler:

Tror jeg også skal tenne noen lys, det hørtes så koselig ut! :Nikke: Kos deg med resten av kvelden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolige kvelder er gode kvelder. :jepp: Her ble det litt klipp og lim og laging av kort. Koselig det når man hører høstvinden slå mot rutene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, egentlig.

Vært på jobb, cafe med venninneJ og venninneM og i barnehagen har jeg hentet DEN møkkete ungen.

:daane:

Andrè har hatt tredje dagen med 12 timer på jobb og skal iksom se TV nå, men sitter rett opp og ned og snorker istedet.

Tror ikke jeg har lyst til og vekke ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søt, ja.

Verdens beste er hun!

Men hva sier man når man legger ungen for kvelden, klemmer god natt og sier "sov godt" når man går ut av døra og får dette svaret tilbake;

God natt mamma, snart skal du kose deg i senga med pappa

:rulle::sjokkbla::icon_lol::hoho::skratte::daane::redd::overrasket::ler::hakeslepp::legrine::sjokkert:

Jepp, det skulle vel dekke min reaksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Starter dagen med en kopp tyrkisk granateplete.

Det føles godt med en morgen med regn og helga er så nær så nær, men allikevel noen timer unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: For en morsom liten frøken! Tipper hun tenkte hakket mer uskyldig enn mammaen sin akkurat i det øyeblikket. :lur:

Ha en god fredag, MarianneE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...