Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjorde ikke svigermor for og si det sånn....

:roll:

Er veldig glad i svigers, men av og til asså... :frustrert:

Du SKAL liksom ikke ta fri eller ha fri fra jobb.

Jobbe, jobbe, jobbe.... Det er liksom det som betyr noe.

Så da hun var innom og jeg nevnte i samtalen at det var lite og gjøre på jobb og jeg mulig tok fri på fredag syntes hun det var en dårlig idè.

Jammen da var det jo mye bedre at jeg reiste.!

At jeg kanskje risikerer og reise på jobb og ikke det kommer et menneske gjør jo ikke noe, for da har jeg tross alt møtt opp og man tjener jo ingen penger på og være hjemme!

Svigermor er slitsom sånn.

Det er som om hun bare ikke forstår at noen synes at det kan være greit med fri noen ganger.

At det faktisk ikke er fy-fy

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle et svigermonster i blant, noen mer konstant enn andre, men men.

Du er ei voksen jente, vil du ha fri på fredag - så tar du deg fri på fredag. Det er nemlig dette som er fordelen med å være voksen vet du, ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg liker å lese hos deg!

Du er så ekte og skriver veldig godt! :)

:sjenert: Litt skummelt å stå frem som snikleser kjenner jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen fordeler skal man da ha ved å bare jobbe et par timer om dagen - det merkes ikke så innmari godt på lommeboka hvis man tar en dag fri! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svigermor mener om at du vil ta deg fri driter du i. Hun har den meningen om det, mens du har en annen mening om saken. Så da hører du selvfølgelig på deg selv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg som snikleser selv :-)

Liker boka di veldig godt! Blir som og følge en hverdagsblogg, bortsett fra at din er mer ærlig med opp- og nedturer uten sponsing og overfladiske tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen!

Her har to sniklesere stått fram :velkommen: og dere andre har vært innom på visitt.

Så koselig!

Fridagen min i morra blir det ikke noe av, siden det er vist flere folk på jobb enn ventet allikevel.

Jaja... Det er helt greit, men litt kjipt fordi jeg tenkte meg på Elixia på zumba og flow med stor ball og så fram til det.

Men da blir det jobb istedet.

Og tjene penger. :tommel:

I senga ligger Andrè og er ikke bra.

Han startet dagen med migrene og var oppe fra 6-7.30 da sendte jeg ham i seng.

Og jaggu ligger han ikke der enda.

Det betyr at middagsplanene for idag må endres, og nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på.

Å... hverdagsdrama på høyt nivå!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det take-away i dag ettersom kjære påtok seg å ta over ansvaret for middagen da jeg sovnet på sofaen helt sauset av forkjølelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det take-away i dag ettersom kjære påtok seg å ta over ansvaret for middagen da jeg sovnet på sofaen helt sauset av forkjølelse :fnise:

God bedring!

Jeg skal liksom unngå sånn type mat, og dessuten måtte jeg over i byen og henta det og da... vel... Den tida lager jeg heller middag hjemme. ;)

Jeg rørte ihvertfall sammen egg, mel og melk og laget pannekakepizza.

Pizzadelen fordi det kommer skinke og ost på etterhvert.

Veldig godt!

:kokk:

Må bare få det ut av systemet...

Mødre!! :murvegg:

Mamma ringte meg idag etter jobb og utbrøt så entusiastisk som mamma bare kan (og tro meg, noen ganger tipper det nesten over til hysteri).

Hun hadde nå bestemt at siste helga i November bare MÅTTE vi komme til henne sammen med søsterG og ungene for at barna skulle få lage pepperkaker hos mormor! Og så kunne vi utveksle julegaver, og så koselig det ville bli!

At Andrè skal på julebord den helga gjør ingenting, TM og jeg kan jo bare ta toget, eller søsterG og sambo kan kjøre hver sin bil så kunne TM og jeg kjøre med dem!

Dette gledet hun seg veldig til, men jeg måtte kanskje tenke litt på det?

Puh....

Det var ikke lett og få inn et ord der nei.

Og... Jeg er litt teit for jeg føler meg som DEN trassige fjortisen når hun setter igang med det der.

Kjenner at den entusiasmen hennes blir så voldsom at jeg mister lysta på noe som helst.

Tar gjerne tuen til mamma, men det hadde vært hyggelig og blitt spurt om vi vi ta en tur istedet for og bli beordret til og reise.

Overkjørt er vel rette følelsen.

:klaske:

Uansett....

Hvem har vært ute og gått&jogga idag?

JEEEG!!!!

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinkis :tommelopp:

Skulle veldig gjerne ha bodd nærmere deg, og hatt deg som treningsbuddy kjenner jeg..

Ja, det hadde vært fint.

Savner noen ganger en treningsbuddy....

God morgen jenter!

Håper dere får en fin dag!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at du kan føle at du blir overkjørt av mammaen din når hun "beordrer" deg til å komme.Men samtidig så synes jeg det er veldig bra at du har en mor som er så engasjert i både sine egne barn og barnebarn :jepp: Det er det ikke alle som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så flink du har vært, som har jogget! Jeg er dødsimponert, og må si du inspirerer meg til å komme i gang med trening. Bare jeg blir frisk nå, så skal det bli endring her!

Skjønner at du ble litt frustrert over moren din der, men hun har forhåpentligvis de beste intensjoner ;)

God helg, søta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beordret til å komme? Det høres nesten ut som min mamma. :sjenert: Man skal faktisk ha litt lyst til å dra dit selv og.

Flink du var som jogget igår!!

Ha en superfin fredag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!!

Bare innom for å minne deg om at det snart er jul.... he he :nisse:

Koselig å beøke dagboka di igjen - jeg leste bare de to siste sidene, så oppdatert er jeg ikke, Men jeg håper iallefall at dere har det bra alle 3!!!

Stor klem fra meg - som skal i gang med helgevasken :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...