Frigg Skrevet 10. oktober 2011 #14601 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg prøver igjen: Er man egentlig så sunn som man tror? Det kommer vel helt an på hva man spiser. Her i huset spiser vi veldig, veldig sjeldent ferdigprodukter som supper, gryteretter o.l Og i disse er det jo mye sukker og salt. Vi pleier å spise rene produkter som kyllingfilet og laksefilet og da vet man hva man får i seg. Så ja, jeg er så sunn/ usunn som jeg tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14602 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det kommer vel helt an på hva man spiser. Her i huset spiser vi veldig, veldig sjeldent ferdigprodukter som supper, gryteretter o.l Og i disse er det jo mye sukker og salt. Vi pleier å spise rene produkter som kyllingfilet og laksefilet og da vet man hva man får i seg. Så ja, jeg er så sunn/ usunn som jeg tror Og jeg innbiller meg at jeg bruker veldig lite ferdigprodukter, men når jeg gransker megselv bruker jeg kanskje mer enn det jeg tror. Kakaosesongen er startet. Nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. oktober 2011 #14603 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det min eller din tur til å skrive brev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14604 Del Skrevet 10. oktober 2011 MIN!! Ditt ligger her forran meg på stuabordet, klar til og besvares i kveld. Eller i morra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. oktober 2011 #14605 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kakao! Så flink TM var!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. oktober 2011 #14606 Del Skrevet 10. oktober 2011 MIN!! Ditt ligger her forran meg på stuabordet, klar til og besvares i kveld. Eller i morra.... Ok, ble litt usikker når jeg fant et brev av deg her. Men da er det sikkert det forrige brevet ditt. Ikke noe stress. Måtte bare sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. oktober 2011 #14607 Del Skrevet 10. oktober 2011 Smørte de bare en krem på hullet, ikke noen boring eller noe? Jeg vil også til den tannlegen!!!! Det kan være at hun er blant de uheldige som er født med svak emalje. Jeg har det; uansett hvor nøye mamma var med tannpuss, tanntråd, fluortabletter og munnskyllevann, hadde jeg alltid hull. Noen har naturlig svakere emalje. Elle det kan ha vært at et lite slag har gjort at det har knekt av en bitteliten bit av tanna, så har det blitt hull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #14608 Del Skrevet 11. oktober 2011 Meg kl 21.45 igår: Og da med dette resultatet: kl 4.30. Herregud, jeg MÅ endre søvnmønsteret mitt. Men jeg trøbler så med og holde meg våken på kvelden. I kveld får jeg sitte på en krakk eller på gulvet tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 11. oktober 2011 #14609 Del Skrevet 11. oktober 2011 Wow. Men god morgen da! Her skal jeg snart ta kvelden, ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #14610 Del Skrevet 11. oktober 2011 Wow. Men god morgen da! Her skal jeg snart ta kvelden, ha en fin dag! Å... 0 grader da vi gikk til barnehagen. En påminnelse om hva vi har i vente. Da var ikke litt kakao en dum start på dagen. Satte akkurat på TV og Ungkaren kom på skjermen. Tydelig der han skal dumpe en dame og så gi en ring(?) til den "heldige" utvalgte. Ungkaren er noe av det mest patetiske på TV. Jeg vet at den serien har sin fanskare på KG, men synes hele greia er bare SÅ trist. Nei.... Pakke treningsbagen og ta først en tur på jobb, så Elixia. JEHiB = Jobb, Elixia, Hente i Barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. oktober 2011 #14611 Del Skrevet 11. oktober 2011 TM satt og så på bilder igår, og kom over bryllupsbildet av Andrè og meg. Så sa hun; Mamma, da du var prinsesse med kjole ned til gulvet da var pappa prinsen din. Synes den var så søt! åååååå, så søt kommentar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. oktober 2011 #14612 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ser du har en fin dag foran deg med JEHiB Litt varm drikke i kulda, ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #14613 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ferdig med JEHiB! Har hatt koselig besøk av venninneJ som km til middag siden Andrè jobber overtid. Veldig hyggelig med et slikt besøk, og J er en av TM sine favoritter. Skjønner ikke helt hva jeg gjør på jobb denne uka. Pga høstferie er det lite folk til lunch. Igår var det 4, idag 7 (hvor tre hadde med egen mat) og om det fortsetter slik tar jeg meg fri på fredag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. oktober 2011 #14614 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg ser du har fått brev... Og da sier jeg bare: "Surprise me" Å få en overrasskelse i posten er vel noe av det aller beste som finnes på denne jord og klode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. oktober 2011 #14615 Del Skrevet 11. oktober 2011 Unkaren og unkarskvinnen er så kleint at jeg ikke greier la være å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #14616 Del Skrevet 12. oktober 2011 Unkaren og unkarskvinnen er så kleint at jeg ikke greier la være å se på. Å... det er bare fælt det programmet. Og så irriterer det meg SÅ at de damene gjør seg så små og ynkelige ( i mine øyne) for en mann, kun med et håp: Og oppnå giftemaål med ham. Patetiske greier... Barnet er i barnehagen, og jeg skal straks tusle på jobb. Blir interessant og se om jeg får noe og gjøre idag. Greia er at på jobb setter jeg tallerkner, bestikk, kopper og glass på et langbord, og danderer og setter ut masse pålegg, skjærer brød, setter ut dette og knekkebrød og lager som regel noe ved siden av. Dette står klart 11.30, og lunchen er over 12 (selvom folk gjerne sitter utover det...) og så rydder jeg inn igjen, setter på oppvaskmaskina og tar med meg søpla når jeg går. Så idag blir det spennende og se om det kommer noen 11.30 da. ....og nei, jeg har ikke verdens mest spennende jobb. Ellers hadde jeg og Andrè en lang prat igår om en ting mellom oss som har skapt litt "trøbel" og det var godt og prate om. Idag kjenne jeg at jeg har en god ro inni meg. Ønsker dere en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2011 #14617 Del Skrevet 12. oktober 2011 Man trenger vel ikke ha verdens mest spennende jobb, så lenge man trives med det man har. Og det høres godt ut at dere har fått pratet ut om vanskelige ting. Noen ganger har man behov for å rense luften litt. Ha en fin dag Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. oktober 2011 #14618 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det viktigste er at man har en jobb man trives med ja! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. oktober 2011 #14619 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg har hatt flere spnnende jobber og klatret høyt på karrierestigen i mitt tidligere liv. Men der jeg trivdes aller best, var da jeg jobbet på renseri! Håper du har en fin dag! Endret 12. oktober 2011 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #14620 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg trives på jobben jeg. Nyter og være litt sjef og bestemme på kjøkkenet "mitt". Folka som kommer til lunch er koselige og latteren sitter alltid løst. Men jeg kjenner det er ensformig. Er jeg skikkelig crazy setter jeg på kaffetrakteren før jeg tømmer oppvaskmaskinen. Og da er jeg gærn, da! Som sagt er det ensformig, så jeg har begynt og se etter noe annet nå. En større stilling... noe med flere utfordringer. Ulempen er at jeg ikke kan jobbe helger siden Andrè alt gjør det, og jeg vil ikke måtte ha barnevakt til TM i helger også siden hun alt har 100% plass i barnehagen. Også vil jeg ikke ha jobb som telefonselger. Been there- done that and it will never happen again! Men, fram til noe nytt dukker opp er det helt greit der jeg er. Ellers lurer jeg litt på og ta fri på fredag. Det var ikke sååå mange til lunch idag. Jeg får se i morra. *skravler litt uten mål og mening- igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg