Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte også at jeg skulle prøve burlesque timen på elixia her.

:hoppendeglad:

Da gleder jeg meg til og høre hva du synes om timen!

:sukk:

Jeg har levert i barnehagen.

Morgenen har vært preget av masse latter fra TM og masse tull fra meg.

Nå er hun i barnehagen, svigermor skal hente og jeg ser ikke TM igjen før i morra når jeg henter henne i bhg.

Egentlig har jeg grua meg litt.

Ikke at HUN opplever det negativt, hun stråler som bare det fordi mimi skal hente og hun skal få være med mimi hjem!!

Men, jeg sitter igjen med en sånn... tom følelse.

Og for og være ærlig, jeg gikk fra barnehagen med tårer i øynene.

Jeg savner henne voldsomt allerede- og føler meg dum som reagerer slik.

Jeg skal på trening i kveld, så treffe venninneJ etterpå.

Skal kose meg masse og virkelig utnytte anledningen jeg har.

Allikevel.... Savner jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg tror det er sunt med litt alenetid fra sine nærmeste jeg, for da setter man enda mer pris på den tida man har sammen. Men jeg skjønner hva du mener.. ;) Tipper TM synes det er kjempestas å reise på overnatting midt i uka. Det syntes ihvertfall jeg da jeg var liten, for bestemor spilte spill med meg før jobb, og det gjorde aldri mamma.. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor herlig det blir med litt MarianneE-kvalitetstid :hjerte:

TheaM har det jo supert til mimmi, og i morgen blir det bare fryd og gammen når dere ser hverandre igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg tror det er sunt med litt alenetid fra sine nærmeste jeg, for da setter man enda mer pris på den tida man har sammen. Men jeg skjønner hva du mener.. ;) Tipper TM synes det er kjempestas å reise på overnatting midt i uka. Det syntes ihvertfall jeg da jeg var liten, for bestemor spilte spill med meg før jobb, og det gjorde aldri mamma.. :fnise:

Javist er det sunt!

Jeg trenger og ut og lufte meg litt alene noen ganger, men akkurat idag føltes det liksom ikke noe særlig og gå fra henne.

Men det er sikkert bare fordi jeg har nå litt død-tid før jeg skal på Elixia, og ingenting spesielt og gjøre.

Ingen som skal hentes i barnehagen og det er liksom bare tomt her.

Men jeg har bok og lese.

Barneleker og rydde bort.

Soverommet vårt kunne trengt litt rydding.

Brev og skrive.

Skal vel få tida til og gå....

Tenk hvor herlig det blir med litt MarianneE-kvalitetstid :hjerte:

TheaM har det jo supert til mimmi, og i morgen blir det bare fryd og gammen når dere ser hverandre igjen ;)

Ja, hun har det supert hos mimi og bestefar!

Og de virkelig forguder jenta- heldigvis.

Dessuten har du rett, i morra blir det SÅ godt og kunne hente henne!

Jeg er sikker på at du får en fin kveld! :klem:

Det gjør jeg nok!

Først på Elixia for og "shake my moneymaker" og så på KafeK med venninneJ etterpå. Blir koselig!

....og i morra har jeg fri.

Dvs, jeg skal på møte i barnehagen kl 11.30, det er derfor jeg har fri for det kræsjer midt i arb.tida.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Kos deg masse i kveld! Det er godt med litt alenetid altså. :jepp:

Og så er det ekstra godt når hun/han kommer hjem igjen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

God morgen jenter!

Her våknet jeg ikke før kl var 7.45, og da har jeg normalt sett vært på badet med både megselv og TM, spist frokost og er vel i gang med og smøre niste.

Istedet våknet jeg til en tom leilighet- og det var igrunnen deilig.

Må fortelle om gårsdagens utfoldelse på Elixia!

Burlesque var gøy- sånn etterhvert.

Veldig uvant og skulle vrikke veldig på seg, men da alle bevegelsene ble satt sammen til en dans til denne sangen:

http://www.youtube.com/watch?v=rWMAlu5BXUA

Veldig moro, men følte ikke at jeg trente, for det var ikke dans i et hurtig tempo så anpusten og "sånn" sliten ble jeg ikke.

Og den føle-se-sexy delen, den så jeg ikke så mye til. Det var mer føle-seg-klønete-men-synes-det-var-gøy-allikevel. :ler:

Så, jeg tror nok at jeg må gå gjøre noe annet for trimmen sin del, og heller ta denne timen for morro.

F.eks gå på spinningtimen først, og så danse etterpå.

:klo:

Nåja...

Idag skal jeg bake blåbærmuffins og ta med på møtet i bhg som begynner kl 11.30. Etter møtet skal jeg hjem og bake sjokoladekake for svigermor for hun skal ha klubb idag.

Mulig man må komme seg ut av morgenkåpa snart.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innskjerpe søvnrutinene mine igjen.

I de siste ukene har jeg våknet igjen ved 4.30 tida opptil flere ganger, og som følge av det sovner jeg fort på sofaen på kvelden.

Ikke hver kveld så klart, men ofte nok til at det er en rutine som må brytes.

Føler meg kronisk trøtt og sliten av dette.

Nok klaging!

Ha en super dag, damer!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...