MarianneE Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #14541 Del Skrevet 1. oktober 2011 Oi! Så skummelt. Men det var godt det gikk så bra (og godt at ikke rumpa var av glass - da hadde den gått i tusen knas! (som ved siden av "fant du noe" er det dummeste å si når noen har falt omkull) ) Håper resten av helga blir uten uhell! Ja, det får man jo håpe! Andrè har tilbragt natta på sofaen for han var syk igår med litt oppkast *grøss* Håper så inderlig at det ikke er omgangssyke. Jeg nekter nemlig plent og bli smitta!! Vi skal en tur til svigers idag. SvogerS og svigerinneK kom fra Stavanger igår så vi skal opp og hilse på. Det er jo synd og si det, men jeg ser ikke helt fram til det. Blir hyggelig for TM og treffe kusinene igjen, da! Siden jeg kjenner K kjenner jeg at jeg har piggene litt ute. Jeg vet jo hva hun er istand til og si, og jeg har vel igrunnen forberedt meg litt på hva som kan komme. Kanskje ikke de beste forutsetningene for et hyggelig besøk, men nå pleier svogerS og prate så mye at det faktisk er vanskelig og få komme til ordet... Man får nå ta det som det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. oktober 2011 #14542 Del Skrevet 1. oktober 2011 Lykke til hos svigers. Det går forhåpentligvis bedre enn fryktet. Og god bedring til A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #14543 Del Skrevet 1. oktober 2011 Turen til svigers var helt OK. Igrunnen helt som ventet... Jeg lagde kyllingwok til middag til TM og meg (Andrè er frisk og på jobb). Deilig kyllingwok med kyllingfilèt, paprika, cherrytomater, squash, løk, minimais, green curry spicemix og kokosmelk, samt risnudler. Veldig godt. TRE gafler tok TM, og så; METT!! Så jeg spiste mitt. Og jeg tok litt av hennes. Etterpå var jeg igrunnen mer mett enn hva bra er. Nå ser vi DVD om Den lille redningsskøyta Elias som TM virkelig elsker! Og sammen med litt lørdagsgodt er det ingen dum lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. oktober 2011 #14544 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ha en koselig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #14545 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ha en koselig kveld! Hadde en veldig koselig kveld igår. Med TM i seng og Andrè som kjørte drosje la jeg meg rett ut på sofaen med ostepop, melkerull og cola samt en FriendsDVD. I episode2 sovnet jeg, og sov i over to timer. Det var fantastisk deilig siden jeg ikke fikk sove natt til fredag, og sov dårlig natt til lørdag. Så jeg kom meg i seng, våknet halvveis da Andrè kom hjem før 4, og ble ikke ordentlig vekket før 5.30: Mamma... jeg må på doooo Bedre det enn at hun tisser i senga. TM og jeg skal til søsterG idag og bake cupcakes og spise oss kvalme etterpå som søsterG sa. Andrè skal på vanlig-jobben idag for og avslutte kursene han har vært med på i de to siste årene: Nytt datasystem. Det skal prøves og testes før butikken og lageret åpner i morra så de får testa og feila fra seg. Men kjedelig og jobbe på en søndag.... Skravlebøtte Marianne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #14546 Del Skrevet 2. oktober 2011 SONG OF THE DAY! Sangen jeg alltid synger på når jeg får lønn. Dessuten er videoen fantastsik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. oktober 2011 #14547 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg vil også ha lønna mi! Kos dere med cupcakes Endret 2. oktober 2011 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2011 #14548 Del Skrevet 2. oktober 2011 Mmm.. Cupcakes! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2011 #14549 Del Skrevet 2. oktober 2011 Cupcakes er farlig godt! Regner med du er så kvalm nå at du ikke orker skrive i dagboka di Forresten, jeg kjørte så pent i dag at jeg tror nok helt sikkert julenissen dukker opp i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 2. oktober 2011 #14550 Del Skrevet 2. oktober 2011 Håper dere koste dere med cupcakes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #14551 Del Skrevet 3. oktober 2011 Mmm.. Cupcakes! Håper du får en fin dag! Joda, de ble gode de. Men de så jo ikke ut, for vi... gudene vet hva vi gjorde! Men gode var de. Ungene fikk pynte og dekorere og... de ble slik som ventet når en 3, en 4 og en 5åring får slå seg løs med frosting og sprinkle. Cupcakes er farlig godt! Regner med du er så kvalm nå at du ikke orker skrive i dagboka di Forresten, jeg kjørte så pent i dag at jeg tror nok helt sikkert julenissen dukker opp i år også Godt og høre! Nei, jeg var ikke kvalm for jeg spiste bare to, dessuten ble vi hos søsterG så lenge at vi spiste middag der, og ungene fikk med seg barneTV. Andrè kom og henta oss da han var ferdig på jobb. VenninneJ kom og en tur, og siden halvsøsterE hadde overnattet hos søsterG var det folksomt, men kjempe koselig! Håper dere koste dere med cupcakes! Ungene koste seg ihvertfall med dem. **** Mandag kom litt brått på idag. Det var veldig koselig hos søsterG igår men jeg føler det har vært et kjør hele helga. Sikkert bare fordi vi ikke har vært noe særlig hjemme. Andrè er nå ferdig med kursing, men regner med overtid fordi det tar tid med datasystemet for og "få det i fingrene". Når skal jeg komme meg på trening, tro? Hmm... Open new tab... elixia.no... dagens program... hmm... zumba... booke... OK, da blir det zumba kl 16.15, og det får bli med TM i barnekroken uansett om Andrè jobber overtid eller ikke. Synes detta blir litt styrete jeg asså. Men sånn får det nå bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2011 #14552 Del Skrevet 3. oktober 2011 God morgen. Synes du er flink som bestemmer deg for i skvise inn trening i en travel hverdag. Det er veldig mange av oss som nok hadde valgt bort treninga når det blir såpass krevende å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2011 #14553 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du er jammen flink når det gjelder trening ja! Når man har en stressende helg føler man at man ikke har hatt helgefri egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2011 #14554 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ha en fin uke MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #14555 Del Skrevet 3. oktober 2011 Samtale mellom svigermor og meg: -Du... jeg lurte på en ting, om Andrè ikke skal jobbe overtid i morra, kunne du kommet og vært med TM i en stund slik at jeg kan reise og trene? Timen begynner sånn 18.45 -Ja, men da er det bedre om hun blir med opp til oss, jeg kan hente henne i barnehagen og så kommer jeg til dere med henne i 20-tida. -Jo.. men det blir jo litt seint for henne. -Men da kan hun jo bare sove over også leverer jeg henne i barnehagen på onsdag da. -Eh... ja! Det er greit det! En tirsdag med barnefri. Hva gjør man da? Andrè skal på et møte så det blir liksom ikke så mye kjærestetid. Jeg skal på Elixia og prøve på Burlesque og kanskje jeg tar yoga etterpå. Synes det er litt greit og benytte anledningen når den er der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2011 #14556 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kos deg på trening! Kvelden kan du tilbringe i sofaen mens du ser på noe deilig hjernedød underholdning på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. oktober 2011 #14557 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har Elixia Burlesque timer?! Dette må du rapportere om åssen er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. oktober 2011 #14558 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så herlig med en hel barnefri kveld, natt og morgen! Deilig å bare ha seg selv å tenke på en sjelden gang, og jeg tipper du trenger det nå En hel kveld fri kan benyttes til akkurat det du vil! Enten du finner på noe med venninner eller bare koser deg hjemme. NYT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #14559 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kos deg på trening! Kvelden kan du tilbringe i sofaen mens du ser på noe deilig hjernedød underholdning på TV. Absolutt ikke! Det er jo det jeg gjør kveld etter kveld ellers! Nei, har en avtale istedet jeg med venninneJ. Har Elixia Burlesque timer?! Dette må du rapportere om åssen er!!! Tenkte denne kom, ja! Det er bare en kampanje i oktober, det er ikke på den faste timeplanen. Rapport kommer!! Så herlig med en hel barnefri kveld, natt og morgen! Deilig å bare ha seg selv å tenke på en sjelden gang, og jeg tipper du trenger det nå En hel kveld fri kan benyttes til akkurat det du vil! Enten du finner på noe med venninner eller bare koser deg hjemme. NYT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. oktober 2011 #14560 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hadde de begynt med det fast, hadde jeg begynt å trene på Elixia på flekken altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg