Spatula Skrevet 1. september 2011 #14301 Del Skrevet 1. september 2011 Du skal ikke føle deg mindreverdig ovenfor din svigerinne. Hun har tatt et valg å spise lavkarbo - du står fritt til å gjøre det samme. Ikke la hennes vektnedgang gå innpå deg. Du gjør det på din måte - du trener. Du har jo tross alt gått ned over ti kilo du også - det må du for all del ikke glemme, og det bare ved trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. september 2011 #14302 Del Skrevet 1. september 2011 Synes du skal være stolt av deg selv jeg, MarianneE. Du er superflink når det gjelder treninga, bare det at du nå kommer med uttalelsen om at du har jo ikke vært på trening siden fredag sier jo en del om hvordan holdningen din til trening har endret seg. Du står på, og har gjort endringer som er varige, og som kan holde seg! Ikke sammenlign deg med andre, sammenlign deg med deg selv, slik du var før, og se hva DU har forbedret med deg selv. Det du har gjort er ganske imponerende skjønner du. Og husk at her inne heier vi på deg, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. september 2011 #14303 Del Skrevet 1. september 2011 Ja, det gjør vi!! Dessuten synes jeg du er fantastisk snill som tar med suppe til dugnadsgjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2011 Forfatter #14304 Del Skrevet 1. september 2011 Du skal ikke føle deg mindreverdig ovenfor din svigerinne. Hun har tatt et valg å spise lavkarbo - du står fritt til å gjøre det samme. Ikke la hennes vektnedgang gå innpå deg. Du gjør det på din måte - du trener. Du har jo tross alt gått ned over ti kilo du også - det må du for all del ikke glemme, og det bare ved trening Synes du skal være stolt av deg selv jeg, MarianneE. Du er superflink når det gjelder treninga, bare det at du nå kommer med uttalelsen om at du har jo ikke vært på trening siden fredag sier jo en del om hvordan holdningen din til trening har endret seg. Du står på, og har gjort endringer som er varige, og som kan holde seg! Ikke sammenlign deg med andre, sammenlign deg med deg selv, slik du var før, og se hva DU har forbedret med deg selv. Det du har gjort er ganske imponerende skjønner du. Og husk at her inne heier vi på deg, alle sammen. Jeg elsker dere! Ja, det gjør vi!! Dessuten synes jeg du er fantastisk snill som tar med suppe til dugnadsgjengen! Men det gjør jeg jo ikke. Tar med suppe til megselv bare. De andre får i barnehagen. God ble den og... Henta TM i bhg. Det var ei hissig, trøtt og sliten lita frøken som hadde det ene raseri anfallet etter det andre. Bare tre av dem før vi kom oss ut av porten, og så fortsatte det på veien hjem. Da vi kom hjem sendte jeg henne i seng, og der ligger hun enda. "Leser" i blader og slapper av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. september 2011 #14305 Del Skrevet 1. september 2011 klemmer litt på deg jeg Håper du har hatt en bra dag, tross alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. september 2011 #14306 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg synes det er viktigere å trene, og kanskje ikke gå ned noe særlig, enn å la være og trene og "jukse" seg til vektnedgang. Joda, hun veier mindre, men du er fortsatt sunnere! Kroppen trenge trening og bevegelse, og jeg kan love deg at kroppen din har det bedre enn hennes. Det diskuteres opp og ned og i mente om lavkarbo er bra for kroppen eller ikke. Men det er ingen som er uenige i at trening er bra for kroppen. Så jeg heier på din metode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2011 Forfatter #14307 Del Skrevet 1. september 2011 Håndmikseren min datt ned fra hylla si istad, for jeg var litt uforsiktig. To meter, og så klask i gulvet! Nå virker den, men den har (hadde) styrkeinnstilling 1-3, det funker ikke lengere for og si det sånn. Nå er det på fullt. Og så er det en rar lyd fra den plutselig. Ooops.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. september 2011 #14308 Del Skrevet 1. september 2011 Håper øyet ditt blir bra snart! Og du er ikke alene om å ha barn som trasser og ikke klarer noen ting selv. Får lyst til å kaste ungen utfor balkongen noen ganger, men trøster meg med at det går over etterhvert, selv om det er vondt å gå fra den i barnehagen når de bare sier at de vil være med deg. God tur til Danmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2011 Forfatter #14309 Del Skrevet 2. september 2011 Anyone?? http://www.dagbladet.no/2011/09/01/nyheter/etterlysning/innenriks/17930764/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2011 Forfatter #14310 Del Skrevet 2. september 2011 Kvelden i kveld blir litt amputert for jeg fikk en avlysning igår fra venninneI. Det betyr at vi blir bare 5 i kveld, halvparten av de som ble bedt kommer ikke. Ei er i Frankriket, ei skulle jobbe, to hadde en annen avtale og så venninneI. Det er kjedelig, venninneJ forslo igår at vi utsetter det, men det synes jeg er dumt. Om det var en uke igjen kunne vi gjort det, men nå... siden festen er i kveld, synes jeg det blir feil ovenfor de som faktisk kommer. Dessuten sladra broder'n igår om at søsterG har en liten mistanke om at noe er på gang, og da synes jeg ihvertfall vi skal gjøre det. Koselig får vi det uansett!! Men før jentene kommer skal jeg på jobb, handle, rydde, støvsuge, bort til pappa med TheaM (som gleder seg SÅ!), vaske over badet, lage wraps, hente venninneJ, vaske opp etter middag, rydde barnerommet siden det er mulig venninneJ sover over. Jentene kommer kl 19 så vi gjør klart maten og slikt da. Jeg skal bare lage wrapsene først så de får "satt" seg litt. Fredag allerede. Nå som jeg jobber hver dag skjønner jeg ei jeg kjenner som sa at uka har bare mandag og fredag. Føler jeg knapt rekker og stå opp på mandag før det er fredag. Ha en flotters fredag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2011 #14311 Del Skrevet 2. september 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. september 2011 #14312 Del Skrevet 2. september 2011 Den Jørgen-historien er litt søt, synes jeg God helg, MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2011 #14313 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg måtte bare sende den til min kjære eks her om dagen, og han svarte med at i følge statistikken var satt nå 9 av 10 Jørgen rundt om i landet og svettet. Han var dog 1 av de 10 som IKKE var redd. :gjeiper: Utrolig bra skrevet også: jeg har noe som er litt ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2011 Forfatter #14314 Del Skrevet 2. september 2011 Det er helg! Endring i planene, festen er avlyst. På en måte. VenninneJ hadde et forslag: Vi tar med G ut og spiser istedet! 5 på fest er ikke så mange, 5 som går ut og spiser er flere på en måte, så det gjør vi istedet. Det blir kjempe koselig! Helga traff meg midt i trynet nå. Lysten på og flate ut på sofaen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2011 #14315 Del Skrevet 2. september 2011 Ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2011 Forfatter #14316 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Altså... Klokka er ikke mye, jeg ble vekket da Andrè kom hjem, men jeg må bare skrible ned dette. Gårsdagen var kjempe koselig!! Før vi reiste ut og spiste fikk jeg C til og lese hendene mine. C har jeg møtt bare en gang før, på nyttårsaften så jeg kjenner henne ikke. Og det hun sa... -Du har en lang livslinje og vil bli gammel, kanskje veldig gammel. OK, høres greit ut det. Slipper og dø i morra liksom -Du er en tenker, du grubler mye og lar det få stor plass eh... ja -Du har en god karriere linje nei sa jeg da, jeg har jo ingen karriere! Men du er flink i det du gjør og utfører yrket ditt med stolthet.det stemmer jo det -Du hadde prøblemer med og bli gravid jepp -Du vil egentlig ha et barn til, og det vil du få, men det vil være stor aldersforskjell mellom barnet og TM. OK...Hjelp... -Du er trofast, utroskap er utenkelig for deg jepp -Du tror du er sta, men du gir deg noen ganger for lett jepp -Du har tendenser til hodepine, og det setter seg lett i panna jeg har jo migrene, og selv plasseringa stemte på en prikk... -Du har mange talenter, altså du er flink til mange ting, men du undervurderer deg selv veldig mye og ser ikke talentene dine det er jo meg i et nøtteskall -Du har mye følelser, og kan bli intens og litt voldsom for en partner for du har mye og gi jepp -Du har en allergi glutenallergi... -Du er kreativ og liker og sette sammen farger og leke deg med ting. Du synes interiør er morsomt jeg elsker jo interiørblader, jobber på arkitektkontor og elsker scrapping og hobby-stæsj! -Du har god intuisjon, magefølelsen din stemmer ganske ofte jepp -Du er ikke så god på og slappe av, men når du først gjør det så gjør du det veldig. hell yeah! Det var skremmende!!!! Det der var jo beskrivelse av meg på en prikk! Jeg grøsset på ryggen. Spesielt da hun sa det med barn, for da sa jeg at nei, det stemmer ikke for Andrè skal til legen og klippe. Han var hjemme da, så hun så på ham en stund og så sa hun; Han har mange planer han, mange idèer men det tar veldig lang tid før han får gjort det han snakker om. Det stemmer jo på en prikk! Sånn... Måtte bare skrive det ned. Nå kan jeg gå og legge meg igjen, eller finne meg noe mat. Sulten.... Endret 3. september 2011 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2011 #14317 Del Skrevet 3. september 2011 Oi såpass! Jeg synes sånn er litt skummelt jeg.. hadde ikke tort å la meg spå... Har dere planer om en til etterhvert? Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2011 Forfatter #14318 Del Skrevet 3. september 2011 Oi såpass! Jeg synes sånn er litt skummelt jeg.. hadde ikke tort å la meg spå... Har dere planer om en til etterhvert? Håper du får en fin dag! Ja, det var så passende at det var nesten ubehagelig. Vi har egentlig ikke planer om en til. Jeg har aldri sett for meg og være etbarnsmor, i drømmen ser jeg for meg et hus med stor hage og at jeg er hjemmeværende med tre-fire barn. Men det er hvis jeg lukker øynene og ser for meg en fantasiverden. Sannheten er mer den at jeg har problemer med og bli gravid slik C så. Da TM ble født kom hun jo to mnd for tidlig, måtte gjennopplives og jeg har en mann som er livredd (og da mener jeg livredd!) for at det skjer igjen. Jeg tar i mot et nytt barn med glede, men er veldig fornøyd med det vi har fått. På mange måter føler jeg at vi har fått det ene barnet vi ikke skulle ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2011 #14319 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Dette kan bli spennende å følge framover... Endret 3. september 2011 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2011 Forfatter #14320 Del Skrevet 3. september 2011 Dette kan bli spennende å følge framover... vet ikke det... Men som søsterG sa; Men det er jo ikke sikkert du føder et barn til. Det kan jo være fosterbarn. Og det er noe vi har snakket om at kunne vært interessant når tida er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg