MarianneE Skrevet 19. august 2011 Forfatter #14161 Del Skrevet 19. august 2011 Det var det ja. Andrè tusler ut døra nå for og kjøre drosje. Jeg tror jeg skal finne meg et teppe og dra over meg i sofakroken. Synes faktisk det er litt kjølig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2011 #14162 Del Skrevet 19. august 2011 Her er det vaaaaarmt. Men jeg har nok vasket meg varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. august 2011 #14163 Del Skrevet 19. august 2011 Her sitter jeg med tjukke ullsokker på beina fordi jeg frøs så sinnsykt etter å ha blitt klissvåt på beina på vei hjem i dag. Men ullsokker hjelper jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2011 Forfatter #14164 Del Skrevet 19. august 2011 Trøbler med barnevakt om 14 dager da vi skal ha en suprisebursdag for søsterG. Det går jo ann at hun er her, inegn av oss drikker noe særlig og slikt, men det hadde vært greit om hun ikke var her allikevel. Nåvel, det løser seg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. august 2011 #14165 Del Skrevet 19. august 2011 God helg din søtnos Kos deg i sofaen med teppe. Her har jeg et teppe OG pledd liggende i sofaen året rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 Forfatter #14166 Del Skrevet 20. august 2011 Her sitter jeg med tjukke ullsokker på beina fordi jeg frøs så sinnsykt etter å ha blitt klissvåt på beina på vei hjem i dag. Men ullsokker hjelper jo. God helg din søtnos Kos deg i sofaen med teppe. Her har jeg et teppe OG pledd liggende i sofaen året rundt Ullsokker, pledd... Herlige Høst!! **** Idag skal TM og jeg til byen og kjøpe regntøysiden hun trenger et sett hjemme og et i barnehagen. Dvs... Hun trenger et sett i barnehagen som er litt mer og vokse i. Jenta målte 105cm i mai, nå er hun 108cm. Tre cm på tre mnd! Men det er beina hun har vokst mest i så det er buksene som har "lidd" mest i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2011 #14167 Del Skrevet 20. august 2011 S har vokst nesten 15 cm på tre måneder. Godt man ikke fortsetter å vokse like raskt hele livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 Forfatter #14168 Del Skrevet 20. august 2011 S har vokst nesten 15 cm på tre måneder. Godt man ikke fortsetter å vokse like raskt hele livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. august 2011 #14169 Del Skrevet 20. august 2011 Håper dere får en koselig bytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. august 2011 #14170 Del Skrevet 20. august 2011 Gratulere med dagen sånn på litt på etterskudd! Så deilig å ha en sånn bokliste. Jeg pleide å ha en, men har helt gitt opp nå. Jeg er heldig om jeg klarer en bok i året. Gleder meg til barna blir litt større og jeg får litt mer egentid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. august 2011 #14171 Del Skrevet 20. august 2011 Håper frøken gamlisung får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 Forfatter #14172 Del Skrevet 20. august 2011 Håper frøken gamlisung får en fin dag Jammen, det der følte jeg var veldig "meg". **** Fikk sms kl 9 av venninneI med spørsmål om jeg var hjemme. Kl 9 er jeg som regel hjemme, ja. Men hun kom innom med en forsinket bursdagsgave til meg; Den siste Nemiboka; Farlig Farvann. Så nå har jeg igrunnen alt derfra. TM har laget seg lunch; Et blad issalat, alfalfaspirer og knuste mariekjeks. Mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. august 2011 #14173 Del Skrevet 20. august 2011 Skal se det ikke er lenge til du får avlastning på kjøkkenet! Spiste hun det også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 Forfatter #14174 Del Skrevet 20. august 2011 Åjada, hun spiste opp alt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. august 2011 #14175 Del Skrevet 20. august 2011 Mini-kokken - lik mammaen sin der da Ha en fin lørdag Ps: jeg har da gått me ull-stilongs, trøye og sokker de to siste dagene på vakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. august 2011 #14176 Del Skrevet 20. august 2011 Ha en superfin lørdag!! (brev er ferdig skrevet og blir sendt idag eller mandag) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 Forfatter #14177 Del Skrevet 20. august 2011 Lørdagen kort oppsummert... Tilgodelapp på Notabene sørget for denne: http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5878976 Porsgrunn sentrum med TM som hoppet, klatret, danset i gata, spiste is og drakk cola, fikk maaange partiprogrammer til valget. Handlet regntøy til TM samt matvarer. Fikk og handlet på salg på Cubus, gensere og bukser til TM for 29,- plagget Byturen varte i i nesten 4 timer, sliten etterpå begge to. Ute i hagen med TM, på trampolina og spilte beach-tennis helt til jeg sendte ballen i den store rododendroen vår som er borti 2,5 meter i diameter Spaghetti med kylling i fløtesaus til middag, utrolig deilig!! Nå skal TM i seng straks og jeg skal finne cola og Nemiboka mi jeg fikk av venninneI. hA EN FLOTT LØRDAG, JENTER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 Forfatter #14178 Del Skrevet 20. august 2011 Det er konsert over i byen. Høres godt inne for og si det slik.... Det kan bli spennende og skulle sove når Pagans Mind setter igang. Hvem de er? Jo: Digger stemmer til Nils, vokalisten. Kjenner godt til Steinar, bassisten, han jobba i en platebutikk her i byen tidligere. Her er han i en litt slankere utgave enn det han er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. august 2011 #14179 Del Skrevet 21. august 2011 Høres ut som en fin helg for deg, så langt. Salg med plagg til 29,-stykket liker vi Fikk du sove i natt da? God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2011 Forfatter #14180 Del Skrevet 21. august 2011 det gikk bra. De gav seg ved 23.30tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg