MarianneE Skrevet 17. august 2011 Forfatter #14121 Del Skrevet 17. august 2011 nei, den står på lista mi. Jeg har nemlig en notatbok med tittel på bøker jeg ønsker og lese. Hvor mange titler det er der er jeg usikker på. Men, det er mange... Så jeg leser og stryker over etterhvert. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445055&st=0&p=7405015&#entry7405015 Den burde kanskje oppdatteres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. august 2011 #14122 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har også ei liste. Og det kommer jo stadig nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2011 #14123 Del Skrevet 17. august 2011 Har du lest Hotellet på hjørnet av bitter og søt? Den likte jeg.. skikkelig søt historie. Jeg har lest den!! Likte den kjempegodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. august 2011 #14124 Del Skrevet 17. august 2011 Kan også anbefale Saras nøkkel og Bumerang av Tatiana de Rosnay også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2011 #14125 Del Skrevet 17. august 2011 Kan også anbefale Saras nøkkel og Bumerang av Tatiana de Rosnay også. Stjeler tipsene dine jeg.. Har du lest Barnepiken av Kathryn Stockett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. august 2011 #14126 Del Skrevet 17. august 2011 Nei men jeg skal. Det er neste bok vi skal diskutere i bokringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2011 #14127 Del Skrevet 17. august 2011 Nei men jeg skal. Det er neste bok vi skal diskutere i bokringen. Det kommer til og med film av den boka til høsten. Prøve å lese den før det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. august 2011 #14128 Del Skrevet 17. august 2011 Flott at du endelig har fått høre kjøkkenklokka tikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. august 2011 Forfatter #14129 Del Skrevet 17. august 2011 Flott at du endelig har fått høre kjøkkenklokka tikke Jo... Takk for det! **** Jeg fikk Kamille i posten idag og så plutselig mitt eget navn på trykk, under "lesernes Boktips" Hadde glemt hele greia, så jeg ble veldig overrasket. Men, takket være det har jeg vunnet en bok av Helene Uri. Aldri lest noe av henne, så det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. august 2011 #14130 Del Skrevet 17. august 2011 Så kult! Jeg har lest en bok av Uri, og den var.. Håper du får en annen enn den. Ellers så er det deilig å høre kjøkkenklokka tikke. Det gjør min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. august 2011 #14131 Del Skrevet 17. august 2011 Det kommer til og med film av den boka til høsten. Prøve å lese den før det da! skal lese den snart. Har du lest Vann til elefantene? Potensgiverne? Har hørt de skal være bra, men har ikke lest dem selv. Av krim liker jeg Jo Nesbø og Camilla Läckberg. Så kuult at du vant bok MarianneE! Håper du får en fin natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2011 #14132 Del Skrevet 17. august 2011 skal lese den snart. Har du lest Vann til elefantene? Potensgiverne? Har hørt de skal være bra, men har ikke lest dem selv. Av krim liker jeg Jo Nesbø og Camilla Läckberg. Bare sett filmen "vann til elefantene" - ikke hørt om Potensgiverne. Hvem har skrevet den? Åssen type bok er det? Jo Nesbø liker jeg og. Bare lest snømannen, frelseren og panserhjertet. Camilla Läckberg har jeg også hørt bra ting om men ikke lest en bok av henne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. august 2011 #14133 Del Skrevet 17. august 2011 Her er omtale av Potensgiverne. Det er ei humoristisk bok visstnok. Fikk den anbefalt av ei venninne. Har nå tenkte å lese den iallefall. Du kommer sikkert til å like Camilla Läckberg også, men jeg anbefaler deg å starte kronologisk, altså med Isprinsessen. Det samme ville jeg egentlig gjort med Jo Nesbø. Men nå har jo du lest de beste bøkene av han da.. den første synes jeg ikke var SÅ vanvittig bra egentlig.. husker ikke helt i farten hvilken bok det er.. men etterhvert ble bøkene bedre og bedre. Så jeg er glad at jeg startet kronologisk. Sorry MarianneE! Ikke meninga å kuppe boka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. august 2011 #14134 Del Skrevet 18. august 2011 Her er omtale av Potensgiverne. Det er ei humoristisk bok visstnok. Fikk den anbefalt av ei venninne. Har nå tenkte å lese den iallefall. Du kommer sikkert til å like Camilla Läckberg også, men jeg anbefaler deg å starte kronologisk, altså med Isprinsessen. Det samme ville jeg egentlig gjort med Jo Nesbø. Men nå har jo du lest de beste bøkene av han da.. den første synes jeg ikke var SÅ vanvittig bra egentlig.. husker ikke helt i farten hvilken bok det er.. men etterhvert ble bøkene bedre og bedre. Så jeg er glad at jeg startet kronologisk. Sorry MarianneE! Ikke meninga å kuppe boka di. Takk! Jeg skal ha det i tankene som jeg skal lese bøkene hennes. Er klar over det med Jo Nesbø og. Jeg har faktisk alle bøkene men fikk liksom snømannen først og da ble det bare sånn. Hihi, sorry MarianneE!! Forresten... GOD MORGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. august 2011 #14135 Del Skrevet 18. august 2011 Potensgiverne er fantastisk En "annen type bok" som man bare koser seg med og leser ut på et par timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 18. august 2011 #14136 Del Skrevet 18. august 2011 Det ble nevnt Barnepiken av Kathryn Stockett her - den MÅ dere bare lese, alle sammen! Hvis noen av dere er glade i å lese engelske bøker anbefaler jeg den på originalspråket. Sørstatsdialekten er vevd inn i språket fra første stund og gir en helt spesiell stemning. Boka er kjempefin, underholdende og forteller en viktig historie. Les den før filmen kommer på kino 7. oktober! Ikke meninga å kuppe tråden, Marianne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. august 2011 #14137 Del Skrevet 18. august 2011 Det ble nevnt Barnepiken av Kathryn Stockett her - den MÅ dere bare lese, alle sammen! Hvis noen av dere er glade i å lese engelske bøker anbefaler jeg den på originalspråket. Sørstatsdialekten er vevd inn i språket fra første stund og gir en helt spesiell stemning. Boka er kjempefin, underholdende og forteller en viktig historie. Les den før filmen kommer på kino 7. oktober! Ikke meninga å kuppe tråden, Marianne... Takk for tipset! Skal huske på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #14138 Del Skrevet 18. august 2011 Sørstatsdialekt er kuult! God formiddag MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2011 Forfatter #14139 Del Skrevet 18. august 2011 det finnes værre ting enn og få boka mi kuppet av bokprat! Alt bra, litt opptatt idag bare. Øyenlegen, jobb, Tullis med A og J hvor vi endte med og planlegge supriseparty for søsterG og to uker. Kjøpte meg bok idag: Camilla Lãckberg. Isprinsessen. Elser bøkene hennes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2011 Forfatter #14140 Del Skrevet 18. august 2011 Lista mi er oppdatert.... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg