Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kaffekopp:

God morgen!

Idag begynner TM i barnehagen igjen etter og vært hjemme i 6 uker.

Det har vært fint og ha henne hjemme så lenge, men det skal nå jaggu bli godt og levere henne i dag.

De 6 ukene har blitt litt lange for oss alle.

Etter jeg har levert henne skal jeg ingen verdens ting før kl 13.

Det blir første gangen på de 6 ukene at jeg har en formiddag for meg selv, og kan gjøre ingenting om jeg ønsker det.

Jeg har gleda meg STORT til denne dagen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var skeptisk en stund; Nye barn, ny plass, vært lenge borte...

Men etter noen minutter løsna det kjapt.

Hadde ikke så god tid til og si hadet til meg for og si det slik, akkurat sånn det skal være! :tommel:

Jeg har satt over en klesvask, vært i butikken og nå skal jeg sløve litt fram til kl 10, da er det på tide og rydde litt.

Både Andrè og jeg hadde en liten kollaps igår kveld og løfta ikke en eneste finger.

Fikk et veldig søtt kompliment igår.

Jeg stod og så meg i speilet før jeg skulle legge meg og så hvor mørhåret jeg er blitt. Da jeg ble sammen med Andrè var jeg lysblond, nå er jeg nærmere mørk blond.

Ja, sa han da, du har blitt en mørkhåret skjønnhet.

:hjerter_rundt:

Veldig pent sagt av ham, han er ikke akkurat den som strør rundt seg med komplimenter for og si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: det er det! Og det som er godt er ofte ikke sunt.. Selv om det finnes MYE mat som er både god og sunn også. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen ble det noe sunt;

salatblader

alfalfaspirer

vårløk

skinke

fersk mozzarellaost.

Fersk mozzarella er noe av det beste jeg vet!

:hjerte:

Nå skal jeg lese litt i boka mi; Tilbake til Riverton før jeg går på møte i barnehagen. Skal møte hun som nå skal være vår saksbehandler og prate litt om hvordan jobbe dette barnehageåret, tenker jeg.

Litt om boka jeg leser, forresten:

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/08/04/542559.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat er godt...

:fnise:

Har fått helt dilla på glutenfrie havrebarer med sjokolade jeg.. Kanskje ikke helt bra å spise det hver dag, men det er jo så godt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Har fått helt dilla på glutenfrie havrebarer med sjokolade jeg.. Kanskje ikke helt bra å spise det hver dag, men det er jo så godt... :sjenert:

hva?

Lager du de sjøl? kJøper du dem?

Hvorfor har du slike, og ikke jeg?

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå sitter jeg i fleecemorgenkåpe med en varm kopp chocka mocca og kjenner den etter-trening-og-nydusjet-trøttheten kommer sigende.:sove:

Ah, det er det beste som finnes! :jepp:

Nydelig! :rodmer:

Denne gangen ble det noe sunt;salatbladeralfalfaspirervårløkskinkefersk mozzarellaost.Fersk mozzarella er noe av det beste jeg vet!:hjerte:Nå skal jeg lese litt i boka mi; Tilbake til Riverton før jeg går på møte i barnehagen. Skal møte hun som nå skal være vår saksbehandler og prate litt om hvordan jobbe dette barnehageåret, tenker jeg.:)Litt om boka jeg leser, forresten:http://www.dagbladet.no/kultur/2008/08/04/542559.html

Nam! :sikle:

Den boka har jeg også lest! Det er fin den. :)

Nyt dgen videre MarianneE. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes boka var litt langtekkelig jeg. :jepp:

Har hørt at Den glemte hagen er bedre. Gleder meg til å lese den! Nå skal jeg begynne på Gutten med den stripete pysjamas av John Boyne (tror jeg det var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva?

Lager du de sjøl? kJøper du dem?

Hvorfor har du slike, og ikke jeg?

:bond:

:ler:

Kjøper dem på Meny. Det er fire i pakka, og de er passelige som små mellommåltider eller hvis (ehm, når) jeg får lyst på noe søtt.. Lovemore chocolate topped flapjacks/Havresnacks med sjokolade heter de. :sikle:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg lese litt i boka mi; Tilbake til Riverton før jeg går på møte i barnehagen. Skal møte hun som nå skal være vår saksbehandler og prate litt om hvordan jobbe dette barnehageåret, tenker jeg.

Litt om boka jeg leser, forresten:

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/08/04/542559.html

Den boka leser jeg og. Hva synes du om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes boka var litt langtekkelig jeg. :jepp:

Ja... Jo...

Jeg skjønner hva du mener.

Jeg har kommet til side 199 og boka er uten tvil underholdende men når kommer denne Hendelsen boka handler om, tro?

:ler:

Kjøper dem på Meny. Det er fire i pakka, og de er passelige som små mellommåltider eller hvis (ehm, når) jeg får lyst på noe søtt.. Lovemore chocolate topped flapjacks/Havresnacks med sjokolade heter de. :sikle:

Disse har jeg ikke hørt om.

Må undersøke litt mer om det der, ja.. :lur:

Kom i barnehagen og skulle på møtet.

Ble møtt av Ped.lederen utenfor som lurte på om ikke jeg hadde fått brevet om at møtet var utsatt.

Tydeligvis ikke.... :roll:

Så jeg har da tatt meg fri idag for og på et møte det ikke ble noe av.

På en annen side....

Det har vært utrolig deilig og være hjemme helt alene. :)

Jeg oppdaget mens jeg satt og leste at kjøkkenklokka vår tikker.

Det viste jeg ikke.

Tok med meg TM fra barnehagen når jeg først var der, så hun får nå se OleBrumm DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Jo...

Jeg skjønner hva du mener.

Jeg har kommet til side 199 og boka er uten tvil underholdende men når kommer denne Hendelsen boka handler om, tro?

Jeg skjønner også hva dere mener. Jeg sleit skikkelig de første 100 sidene men nå har jeg kommet til side 360 og synes den begynner å ta seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Jeg fant ut at boka ikke ga meg så mye egentlig...

Har du lest Hotellet på hjørnet av bitter og søt? Den likte jeg.. skikkelig søt historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...