Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har vært aktiv i boken mens jeg var borte. Jeg gikk jo glipp av hele 700-siders-festen!

Det er mye et barn kan "hjelpe til" med på en byggeplass, hvis man bare er kreativ og bruker litt ekstra tid. I sommer har gutten min blant annet:

* Holdt planker mens vi sager

* Holdt skruer og verktøy

* Fått målebånd og målt alle plankene (og bordet, og stolene, og føttene sine, og...)

* Gravd hull med spaden sin

* Flyttet steiner vi gravde opp til en haug

* Telt spiker, planker, hull osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om du la ut hele boka på face da! :hoho:

:overrasket:

Herregud...

Jeg utleverer meg selv mye mer enn strengt tatt nødvendig her inne om ikke jeg skal innlemre alle på FB og.

iiik...

Du har vært aktiv i boken mens jeg var borte. Jeg gikk jo glipp av hele 700-siders-festen!

Det er mye et barn kan "hjelpe til" med på en byggeplass, hvis man bare er kreativ og bruker litt ekstra tid. I sommer har gutten min blant annet:

* Holdt planker mens vi sager

* Holdt skruer og verktøy

* Fått målebånd og målt alle plankene (og bordet, og stolene, og føttene sine, og...)

* Gravd hull med spaden sin

* Flyttet steiner vi gravde opp til en haug

* Telt spiker, planker, hull osv

Det er sant, men problemet er at jeg tror ikke Andrè og svigerfar har den tålmodigheten det trengs.

Eller... Jeg vet de ikke har det.

Så da får vi heller kose oss hjemme.

Idag tenker jeg det blir biblioteket, siden jeg lovet henne det igår.

Selv tenker jeg litt på helga.

Tilsammen, fordelt utover søndagen kommer det 10 gjester her.

Vi blir 13 tilsammen.

Hva skal jeg lage?

Jeg tenkte;

*muffins lage vanlige muffins, kutte litt av toppen, ha på glasur, kutte den avkuttede toppen i to og sette oppå glasuren med de runde sidene mot hverandre a la sommerfuglvinger. Sette sjokoladepinner ned som "følehorn"

*sjokolade- og valnøttkake.

Har bakt den før, og det var med STOR suksess.

*mormorkake.

Sukkerbrød dynket i appelsin og delt i to med sjokoladekrem inni. Fantastsik god!

*Bløtkake?

*Brownies?

*vafler?

Om jeg tar muffins, sjokolade og valnøttkake og...hmm... bløtkake?

Glad i og bake jeg skjønner jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takker også gjerne ja til en invitasjon! :lur:

... sa hun som enda ikke har veid seg etter ferien og lever fullstendig in denial... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den muffinsoppskriften jeg linka til for litt siden her er fra Hummingbird-boka, og den er HIMMELSK. Smelter på tunga... Uff, må ikke tenke på det, jeg har sukkerfrie dager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...