MarianneE Skrevet 6. august 2011 Forfatter #13961 Del Skrevet 6. august 2011 Joda... Øyet er bedre, men gud så sliten jeg er i dem! Kjennes hoven (selvom jeg ikke er det) og det føles sånn sandpapir-trøtthet. Det hjelper og lukke øynene litt. Vært litt ute idag men er sensitiv mot sollyset kjente jeg da TM og jeg gikk til butikken i formiddag. Ellers har vi plukket bringebær i hagen, vært på trampolina hvorpå TM presterte og dette ned fra den da hun skulle gå ut igjennom åpninga i sikkerhetsnettet. Egentlig har vi ikke gjort noe som helst, men bare prøvd og la dagen gå. TM ser Elias. Etterpå er det wok med scampi på meg. Lurte på og se film, men vet ikke om øynene mine orker det. Kanskje bare noen episoder Friends så tidlig natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2011 Forfatter #13962 Del Skrevet 7. august 2011 Her har vi faktisk hatt en halvtime med strømbrudd. Den er jo naturlignok tilbake nå, hvis ikke hadde jeg jo ikke kunnet skrive her. La meg kl 22 igår og sov til kl 6. Allikevel... jeg kunne godt tenkt meg en sofahvil nå. Har vært utrolig trøtt de siste dagene, kanskje jeg ikke tåler og ha ferie? TM ser DVD; Elias og jeg lurer på og bruke dagen idag på noe (u)fornuftig: Prøve og bake cupcakes. Fant en god oppskrift igår: http://www.tv2.no/gmn/slik-faar-du-perfekte-cupcakes-3503930.html så den får jeg prøve. Kanskje blir det en suksess så det er noe jeg kan servere i bursdagen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2011 #13963 Del Skrevet 7. august 2011 Cupcakes ser kjempefristende ut Tenker de forsvinner fort om du baker i dag! Så bra at øyet ditt er bedre da. Jeg er så lat at jeg gidder ikke oppdatere meg, så jeg aner ikke hva som har skjedd, men kan jo ønske god bedring for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2011 Forfatter #13964 Del Skrevet 7. august 2011 Cupcakes ser kjempefristende ut Tenker de forsvinner fort om du baker i dag! Så bra at øyet ditt er bedre da. Jeg er så lat at jeg gidder ikke oppdatere meg, så jeg aner ikke hva som har skjedd, men kan jo ønske god bedring for det du er ihvertfall ærlig, den skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. august 2011 #13965 Del Skrevet 7. august 2011 Cupcakes! Magnolia Bakery lager himmelske cupcakes! Men så flink som du er til å lage mat og bake så blir de nok minst like gode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2011 Forfatter #13966 Del Skrevet 7. august 2011 skal si dere har tro på meg! Kan forresten bekrefte en ting. Det sies at det er når ungene er stille at det er fare på ferde. De har rett. Vi har nå to stk legofigurer fulle av leppepomade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. august 2011 #13967 Del Skrevet 7. august 2011 ja stillhet tilsier fantestreker. Ps: bilde i boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2011 #13968 Del Skrevet 7. august 2011 Lykke til med cupcakes-bakinga! Nå fikk jeg lyst til å bake også, men jeg har ikke smør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. august 2011 #13969 Del Skrevet 7. august 2011 Ahh cupcakes! Jeg har fått helt dilla på å bake det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2011 #13970 Del Skrevet 7. august 2011 Cupcakes ja... Jeg skulle gjerne hatt en enkel oppskrift på saftige gode sjokolademuffins. Noen av dere som har en å dele kanskje? Jeg har prøvd et par oppskrifter, men synes de har blitt for kompakte og tørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2011 #13971 Del Skrevet 7. august 2011 Kanskje disse?: Seige sjokolademuffins: 225 g mel 50 g kakaopulver 1 ss bakepulver 1/8 ts salt 120 g demerarasukker (mykt, brunt sukker) 2 middels store egg 2 dl rømme 100 g smør, smeltet ogavkjølt 3 ss lys sirup Sikt mel, kakao-og bakepulver og salt i en bolle. Rør inn sukker Visp sammen eggene lett, som igjen visper sammen med rømme, smør og sirup Hell det våte i en fordypning i det tørre og bland forsiktig sammen, ikke rør for mye! Fordel i 12 former og stekes i ca 20 minutter på 200 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. august 2011 #13972 Del Skrevet 7. august 2011 Loffen: http://cakecrumbsandcooking.blogspot.com/2009/05/hummingbird-chocolate-cupcakes.html Disse er himmelske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2011 Forfatter #13973 Del Skrevet 7. august 2011 ja stillhet tilsier fantestreker. Ps: bilde i boka mi. Ja, stillhet er uten tvil fantestreker! "heldigvis" har hun ikke vært stille og rolig et sekund etter det. Lykke til med cupcakes-bakinga! Nå fikk jeg lyst til å bake også, men jeg har ikke smør. Auda, smør må man ha! Du får kjøpe og bake i morra! Skal legge ut oppskriften i Matboksen. Ahh cupcakes! Jeg har fått helt dilla på å bake det Jotakk... jeg har sett bildene i bloggen din. Cupcakes ja... Jeg skulle gjerne hatt en enkel oppskrift på saftige gode sjokolademuffins. Noen av dere som har en å dele kanskje? Jeg har prøvd et par oppskrifter, men synes de har blitt for kompakte og tørre... Sjokolademuffins er det dårlig med her i huset. Enda... Men heldigvis har jo Loffen; Kanskje disse?: Seige sjokolademuffins: 225 g mel 50 g kakaopulver 1 ss bakepulver 1/8 ts salt 120 g demerarasukker (mykt, brunt sukker) 2 middels store egg 2 dl rømme 100 g smør, smeltet ogavkjølt 3 ss lys sirup Sikt mel, kakao-og bakepulver og salt i en bolle. Rør inn sukker Visp sammen eggene lett, som igjen visper sammen med rømme, smør og sirup Hell det våte i en fordypning i det tørre og bland forsiktig sammen, ikke rør for mye! Fordel i 12 former og stekes i ca 20 minutter på 200 grader Å... snakk om og friste da!! **** Cupcakesene var gode ja. Legger oppskriften i Matboksen etterpå. Andrè har reist på hytta en tur. Det var meninga at vi skulle reise ut i morra alle tre og bli i fire dager, men hytta er under utbygging og idag har svigers b.la lagt ny isolasjon inne. Da er jeg litt skeptisk til og ta med TM og bli der noen dager, derfor foreslo jeg at Andrè kunne reise og hjelpe faren der ute og bli til i morra. Det er bare en 20 minutters kjøring så vi kan heller ta en dagstur på tirsdag alle sammen. Nei.... Skal jeg legge ut den oppskriften da tro? Tusler over til Matboksen. Velkommen etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2011 Forfatter #13974 Del Skrevet 7. august 2011 Loffen: http://cakecrumbsandcooking.blogspot.com/2009/05/hummingbird-chocolate-cupcakes.html Disse er himmelske. Lurer på om ikke jeg ønsker meg den hummingbird kokeboka til bursdagen min. Har bursdag neste mandag.... **** Fant noe annet deilig og jeg da. X-men på TV2Zebra. Hugh Jackman som Woverine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2011 Forfatter #13975 Del Skrevet 8. august 2011 Mandag... En uke igjen av ferien min. En uke igjen til bursdagen min. Rart og våkne en mandagsmorran og ingen mann hjemme. TM har vært våken litt i natt, var vist noen skumle spøkelser der inne på rommet hennes. Så da klokka var 2 la jeg henne inne hos meg og etter litt uroligheter sovnet hun, og sover faktisk enda. I hele ferien har hun vært oppe mellom 6 og 6.30 så dette er jo utrolig. ...og der våknet hun ja. Idag skal vi begge til øyelegen. Hun for og sjekke sjeling, jeg for og se om såret på øyet har begynt og gro slik det skal. TM skal være der 10.20, jeg kl 13. Det er slik at det er liten tid og gjøre noe i mellom så vi holder oss vel i byen tenker jeg. Jada... skravle skravle.... Dagen er mer eller mindre i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. august 2011 #13976 Del Skrevet 8. august 2011 700 sider! ...... En uke igjen av ferien - det hadde vært noe det! Nyt det mens du kan, sier bare jeg! Jeg er i gang med uke nummer to, og enn så lenge er det like ille blåmandag som forrige uke. Faktisk enda litt mer. Krysser fingrene for at det går fint med øyet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. august 2011 #13977 Del Skrevet 8. august 2011 Heldig du som har en uke igjen med ferie. Begynner på jobb igjen i dag jeg, men heldigvis så skal jeg bare jobbe i fem uker før det er tre uker med ferie igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. august 2011 #13978 Del Skrevet 8. august 2011 for 700 sider!! Nyt den siste ferieuka di, og lykke til hos øyelegen for dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. august 2011 #13979 Del Skrevet 8. august 2011 Ha en fin dag Jeg har også en uke igjen av "ferien" min - som har ar ca 16 måneder. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. august 2011 #13980 Del Skrevet 8. august 2011 oi, 700 sider 'a gitt. Ha en finfinfinfiiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg