MarianneE Skrevet 5. august 2011 Forfatter #13941 Del Skrevet 5. august 2011 Har tatt til fornuften og tatt på meg briller. Time hos legen med TM kl 13.30, og nytt myggstikk er oppdaget: På den midterste tåa på høyre fot. Nesbymygg er hissige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. august 2011 #13942 Del Skrevet 5. august 2011 Flink som tok til fornuften og tok på briller Myggstikk på tåen er noe av det mest irriterende som finnes. Ikke en ok plass å ha det på :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. august 2011 #13943 Del Skrevet 5. august 2011 Myggstikk ja.. Prøvd å ta en zyrtec? Håper det går greit med TM hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 5. august 2011 #13944 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg ville prøvd å stikke innom nærmeste optiker og hørt om du kan kjøpe én linse. Hvis du forklarer situasjonen burde de, hvis de er interessert i å gi god service, kunne selge deg en enkeltlinse. De har jo enkeltlinser liggende til folk som kommer og skal begynne med linser for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. august 2011 #13945 Del Skrevet 5. august 2011 Men det er ikke sikkert at de har akkurat den typen hun trenger; når jeg begynte med linser måtte de bestille inn første settet til meg, for jeg har bl.a. veldig skjeive hornhinner og har da litt uvanlige krav til linsene mine. Skjønner deg godt MarianneE med forfengeligheten altså Jeg endte jo opp med noen uker med briller nå for litt siden, og selv om mine er helt OK, så var det ikke veldig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. august 2011 #13946 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg vet akkurat hvordan du har det med brilleriene! Sånn er det med meg også, det er ikke mange som får den tvilsomme æren av å se meg med briller. Når jeg tar de på rykker jeg plutselig mange år tilbake i tid og føler meg ikke spesielt brillefin I tillegg er de altfor svake så i tillegg til å ikke se godt ut ser jeg jo heller ikke godt. Men nå skal det visst bli nye briller, gratis til og med. Hvor mye de kommer til å bli brukt gjenstår å se Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. august 2011 #13947 Del Skrevet 5. august 2011 Nå har jeg hverker linser eller briller. Så jeg kan ikke noe med det. . Ha en fin kveld MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. august 2011 #13948 Del Skrevet 5. august 2011 Stikk til f.eks Specsavers og skaff deg et par briller du trives med. Jeg gjorde det da jeg måtte bruke linser og briler før øyeoperasjonen, og når man har briller som er kule og man virkelig kler så er det ikke noe problem hvis man plutselig får betennelse på øyet, øyekatarr eller lignende Og på Specsavers har de alltid gode tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. august 2011 Forfatter #13949 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg spurte legen ang øyet mitt da TM var og fikk fjernet flisa. Jeg har ingen infeksjon, men et sår PÅ øyet viste det seg. Hos legen ble øyet mitt bedøvet og hornhinna skrapet på for jeg hadde noe der som satt fast. Så ble jeg sendt på sykehuset i Skien for det var mer der som legen ikke kunne se. Var t.om snakk om og operere et lite øyeblikk for han lurte på om det var en bit av en gammel linse som satt fast. Hos øyespesialisten på ble jeg undersøkt nøye og det var bare et sår på øyet. Jeg har fått salve og bandasjert over øyet så jeg ser rett og slett ikke ut. Skal bare gå slik til i morra, heldigvis. Faen så klønete det er idag alt sammen. God helg alle sammen, jeg orker minimalt med data... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. august 2011 #13950 Del Skrevet 5. august 2011 Uff og uff. Er ikke bare, bare når det skjer noe med øynene altså. Håper øyet ditt snart blir bedre. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. august 2011 #13951 Del Skrevet 5. august 2011 Så bra du spurte legen da! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. august 2011 Forfatter #13952 Del Skrevet 5. august 2011 trøstespiser Blir tidlig natta tror jeg. Klønete med PC, TV men lesing går sånn nogenlunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. august 2011 #13953 Del Skrevet 5. august 2011 Uff! God bedring! Jeg hadde en gang 20 små sår på hornhinna etter uvettig linsebruk, så veit åssen det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. august 2011 #13954 Del Skrevet 5. august 2011 Tenk at vi egentlig skulle møtes i dag, men endte på hvert vårt sykehus istedet.. Får helt angst av å tenke på eller høre om sånne øyegreier, jeg.. Høres ut som du takla det rimelig greit. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. august 2011 #13955 Del Skrevet 5. august 2011 Uff, stakkars deg! God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2011 Forfatter #13956 Del Skrevet 6. august 2011 Tenk at vi egentlig skulle møtes i dag, men endte på hvert vårt sykehus istedet.. Ja, jeg tenkte det samme i bilen på vei til sykehuset. Glad du dro spøken for det ville ikke jeg. Deres tilfelle er litt mer alvorlig enn et sår på øyet liksom... Bandasjen er av. Tapen som ble brukt var kraftige saker, så jeg ser fram til at resten av det ene øyenbrynet mitt skal vokse ut igjen. Glad jeg var alene da jeg dro det av, for det kom et par stygge ord, ja. Jeg var rimelig omtåka i går kveld etter alt som hadde skjedd så da jeg endelig fikk TM i seng spurte hun om hun ikke fikk kveldsmat lengere. Hun var forresten rimelig seint i seng igår. Vi satte henne nemlig hos pappa og samboeren mens vi var på sykehuset i Skien i tilfellet det kunne bli lang ventetid, og mens hun var hos pappa sovna hun sittende i en stol og sov en halvtime. Bandasjen er som nevnt av. Øyet renner ikke, og det gjør ikke vondt. Det var ikke konstant vondt igår, men det kom hva skal jeg si.... Støtvis. Men, det føles bedre idag. La oss håpe det holder seg slik. Tusen takk for alle god bedring ønsker!!!! Dere er supre jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. august 2011 #13957 Del Skrevet 6. august 2011 Huff, det hørtes ikke særlig godt ut! Riktig god bedring, MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2011 #13958 Del Skrevet 6. august 2011 God bedring Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2011 Forfatter #13959 Del Skrevet 6. august 2011 Ikke er det vondt. Ikke er det rødt. Ikke renner det. Ikke er det hovent. Ikke er jeg lyssky lengere. Jeg er mye bedre igjen, hurra hurra!!! Har tatt på salve på øyet slik jeg skal gjøre flere ganger om dagen så i øyeblikket er verden 50% tåkete. Tar straks med meg TM i butikken for jeg har lovet b.la og kjøpe lørdagsgodt; http://kims.no/produkt/kims-elias/ og is. Sistnevnte skulle hun få igår da hun trakk flisa ut av foten, men siden det ble så mye ekstra pga øyet mitt ble det ikke noe allikevel. I morra er det meldt et satans regnvær deler av dagen i morra så lurte jeg på om jeg og skal prøve meg på denne cupcake bølgen. Prøvebake før bursdagen min som er om ikke så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. august 2011 #13960 Del Skrevet 6. august 2011 Cupcakes er kjempegodt! Eliaspotetgull også! Så bra at øyet er bedre! Håper du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg