Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

[Fikk mld fra brodern i går: Ja' date=ja, nå står vi her og hører på et oppvarmingsband. Knall som faen

Regner med de kommer innom idag. Er spent på og høre hvordan de har hatt det. (og litt bekymra, lillebror i storbyen, vet dere!) Er altfor mye hønemor...... :oops:

:D Jeg var på Metallica-konsert i går og det var bare helt fantastisk! Godsmack (oppvarmingsbandet var også bra), så jeg er litt i ekstase i dag! :digge:

Men det jeg skulle si her inne hos deg, var tusen takk for en hyggelig PM her om dagen! Satt stor pris på at du gav meg sånne komplimenter!

Og så er jeg litt tidlig ute i år, men jeg vil i gooooood tid ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette ble langt, fornøyd nå lmari??

Va'kke sånn ment, da... Skulle bare være sånn tøyse-morsom, jeg.. ;) Men nå flytter jeg skrivekløen min midlertidig hit inn til deg, så da tar du meg nok snart igjen, skjønner du!! ;)

Er spent på og høre hvordan de har hatt det. (og litt bekymra, lillebror i storbyen, vet dere!) Er altfor mye hønemor......

Godt å se at det ikke bare er meg....... (sjekk dagboka mi, så skjønner du hva jeg mener.... )

Du er vel travelt opptatt med mannen din du nå? Din heldiggris...... Denne uka ser jeg bare sambo når jeg kommer hjem midt på natten. Stakkar - han er jo helt i koma når jeg legger meg...

Ha en superfin kveld, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lmari: :blomst_opp:

Diva: :blomst_opp:

Fisk: :blomst_opp:

Labella: :blomst_opp:

Tjorven: :blomst_opp:

Aricept: :blomst_opp:

Jenter: :klem:

Torsdagen..... jeg begynner med den!

Hadde besøk av venninne. Tenkte og lage til grønnsaker og dipp, men det ble hjemmebakte boller i stedet.

Bedre til denne årstiden, og mer kos.....

Vi skravlet, spiste boller, spilte julemusikk og spilte Play Station.

Hadde det såååå koselig!!

Jeg skrev jo at jeg villle lage noe xtra godt til mat når mannen kom hjem torsdagen. Men, siden jeg ikke ante hva jeg skulle lage spurte jeg ham hva han hadde lyst på. Dumme meg. For jo, en grandiosa hadde vært godt! :sjokk:

Jeg tenkte kanskje biff, lasagne e.l. men nei, en grandiss!!! Jaja, han fikk grandis, og spiste opp hele mens jeg koste meg med wok.

Etterhvert kom broder'n for og fortelle om hvordan han hadde det på konserten. Jeg trakk meg tilbake da de to gutta begynte og spille musikk. Jeg liker rock, Mye av det Metallica har er bra, liker også AC/DC, men når de begynner med andre ting enn det, da er det nok for meg.

Så de koste seg fælt mens jeg besøkte de i første egt. en liten stund.

I går, fredag beggynte som en crapy dag!

Det ble en av de dagene hvor alt man sier er feil, blir tatt opp feil og begge bare små-kjefter på hverandre.

Heldigvis ble vi ikke gående slik, for jeg skulle til mamma og han skulle noe greier med bilen.

Hos mamma spiste vi nybakte rundstykker som jeg hadde med og malte på glass. Hun hadde kjøpt sånn frostmaling til glass som vi prøvde.

Det var morsomt, men litt for fort gjort.....

Har kjøpt meg et sett med malingstusjer for og male på stearinlys. Tror jeg skal dille litt med det og lage julekort i kveld.

Mannen skulle kjøre taxi igår (kanskje like greit så grinete vi var igår?) og jeg skulle på konsert med svigermor.

Var på konsert i Skien Kirke med Jan Werner og Benedicte Adrian.

Det var helt utrolig.

De sang så vakkert begge to at jeg hadde frysninger og gåsehud.

Dette sa de i avisa: www.ta.no/pulsen/Musikk/konserter/article814057.ece

Da Jan Werner sang "AIR" av Bach var jeg lei meg.

Rett og slett fordi jeg viste at sangen en gang skulle ta slutt.

Det var ubeskrivelig vakkert, også da han sang min yndlig: O' Helga Natt.

Men, da Benedicte Adrian sang "Hark! The herald Angels Sing" Mot slutten, da hun klemte til, ja da reiste nakkehåra mine seg. :hår:

Jeg finner ikke dekkende ord!!!

Nok om det!!!

Idag skal vi ut og handle kyllingvinger!!

De har kyllingvinger på tilbud i byen, og det er noe av det beste vi vet!

Aldri er vi så stille som når det gumles kyllingvinger! :ler:

Forresten, jaggu fikk jeg ikke attest fra Glitter i går!

På tide, siden jeg slutta der for et halvt år siden! :roll:

Jenter: Ha en goooooooooood dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag igjen.

Da jeg våknet i morges var mannen allerede reist på jobb (Oslo). Han hadde prøvd og vekkt meg, men uten nytte. :lol:

Var trøtt, ja...... :Gjesp:

Da jeg var og handlet om lørdagen kjøpte jeg meg CD av Jan Werner "Singer of Songs" Utrolig fin CD!!

Spilte den om og om igjen på lørdagskvelden.

Koste meg hjemme alleina med musikk, knitring fra peisen og strikketøyet.

I går var Mannen og skrudde litt på bilen til mamma (etter han stod opp i 15-tida), og resten av kvelden bare koste vi oss hjemme med broder'n på besøk.

Så på "Nissene på låven" og lo fælt av det.

Artig serie. "Rukefat".... *fnis*

I dag skal jeg en tur til byen og bytte en malingspenn til stearinlys.

Den var helt inntørka da jeg skulle bruke den for første gang.

Så da må jeg til byen og bytte den.

Mamma kommer og henter meg i 15-tida og jeg skal da bort til henne og lage krumkaker og styre litt med litt hobby greier.

Seinere i kveld skal jeg fortsette og lage julekort.....

Ikke mye og skrive idag.

Kommer tilbake i en sterkere utgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. November bestillte jeg nytt VISAkort.

Det skulle komme etter 10-12 dager.

I dag har det funnet veien "hjem".

På tide, ja!!

Har vært en tur i byen med venninne R idag.

Jeg var fast bestemt på og ikke handle noe, men allikevell klarte jeg og bruke 110 kroner på hobbybutikken.

Kjøpte ståltråd (vil også strikke armbånd), byttet en farge til stearinlys (fargen var størkna) som jeg skal bruke til og male på stearinlys, samt kjøpte hvit, gull og sølv frostmaling for og lage frost-effekter på glass.

Ellers er ikke formen den beste.

Kjennes som jeg begynner og bli syk. :cry:

Skal til mamma om en times tid, men vil egentlig bare sove.

Vondt i hodet har jeg og.

Snufs........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på "Nissene på låven" og lo fælt av det.

Artig serie. "Rukefat".... *fnis*

:ler: Ja, du ser jo signaturen min.... :ler: Rukefat er en av mine favoritter gitt! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyyyyyyk!!!!!!!!!!!! :grine:

Og ingen som kan stelle litt for meg! :grine:

Var hos mamma til klokka var 21.30 igår og stekte vanlige og glutenfrie krumkaker (til meg), begynte og kløne med ståltråd armbånd, og hadde juleidèer brainstorming.

Armbåndet: Skal det være litt klønete og få til, eller er det bare jeg?

Ser jo så lett ut!

Klarte jo ved et uhell og løsne ståltråden på snella, så den nøsta seg jo nesten opp. Jaja..... jeg får prøve så godt jeg kan allikevell.

I dag skal jeg kjøpe strie til flaskepose (til en vinflaske vi skal gi bort til jul) og litt andre ting til hjemmesnekkra julegave til Diva. (men vil ikke si hva det er enda!)

Det var denne dagen. Må vel også skrive handleliste til jul, fortsette og lage julekort og litt forskjellige greier.

Klarer aldri og slappe av når jeg er syk.

Må holde samme tempo som vanlig....... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyyyyyyk!!!!!!!!!!!! :grine:

Og ingen som kan stelle litt for meg! :grine:

:trøste: Ikke noe gøy å være syk! Men håper du snart blir frisk da!

Armbåndet: Skal det være litt klønete og få til, eller er det bare jeg?

Ser jo så lett ut!

Klarte jo ved et uhell og løsne ståltråden på snella, så den nøsta seg jo nesten opp. Jaja..... jeg får prøve så godt jeg kan allikevell.

Jeg sleit veldig første gangen jeg lagde armbånd, men øvelde gjør mester. Det kommer også litt an på tykkelsen på ståltråden. Jo tynnere den er, jo lettere er den å strikke med. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring MarianneE! Håper det går fort over!

Jeg synes ikke det ser lett ut å strikke sånne armbånd, jeg, så jeg synes du er flink som tør å prøve i det hele tatt! Og øvelse gjør jo mester, så du får det nok til!

Tirsdagsblomst :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt bra enda, jeg.

Dakkar meg..... :cry:

Bedre er jeg ihvertfall...... :)

Idag står julekort laging, bake vaniljekranser (takk til Remyline for oppskrift!) og prøve og lage havrekjeks.

Kan dere tenke dere noe bedre enn havrekjeks med smør og brunost på? :P

Ellers er det svæææært lite æksjn i heimen!

Jo, jeg skal påføre min kjære mann hjerteinnfarkt!

I går klatra jeg opp på kjøkkenstolen og sorterte de noen-og-seksti kokebøkene mine. De jeg nesten aldri bruker skal finne veien ned i kjelleren. Mannen kommer til og svime av av sjokket!!

For tilbake står et utvalg på noen-og-tjue bøker!! :o

Ellers skal jeg fortsette og male på lys og frostmale glass og litt andre greier jeg har fått dilla på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, her har du vært syk og greier..Komme med litt trøst på etterskudd jeg da... :trøste:

Har nok med meg selv for tiden, og litt å tenke på, så beklager om jeg ikke er så aktiv i dagbøker for tiden. Jeg lover å ta det igjen!

Klem Aricept :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helluuu :vinke:

Nå må du se å bli frisk snart :D

For nå er`e snart jul :hoppe:

Nå kommer vel din mann hjem i kveld og ? Blir sikkert bra :)

Her er ting greit,- H har vært litt syk de siste dagene og vært ganske utkjørt. Jeg er i grei form, noe hanglende.

Men en espresso skal gjøre kål på det :sjarmor:

Kos deg i dag. Get well soon :D

Stor klem :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle skrive her i går klikka dataen, og da gav jeg bare så faen i hele greia.

Hadde hyggelig besøk av mamma i går, etterfulgt av en tur i byen.

Kjøpte en fin juleduk på salg til 25 kroner samt mer maling til lysene mine.

Det er så utrolig morsomt og male på lys!

Sitter og diller med det hele dagen, jeg!

Ellers så kom min kjære hjem igår.

Det som var tenkt og bli en lang natt med sex ble til at vi sovna på sofaen. :ler:

Akkurat nå er han avgårde for og ordne på eksosanlegget på bilen som er løst.

Har tatt en bestemmelse!

I år blir det ikke laget småkaker til jul!

Skal heller lage sjokoladekonfekter, annet godter og vanlig kaker.

Mye beder enn tørrkakene.......

På tapetet i dag står:

*Bytting av sengetøy

*Rydde leiligheten

*Vaske badet

*Vaske over gulvene

*Tørke støv

*Vaske trappa

*Handle de to siste julegavene

*Handle mat

*finne frem det vi skal ha med til Kristiansand i morra (hurra!)

*Brenne glass som jeg frostmala i går

+++++++

Desuten har jeg en god nyhet!

For en tid siden skrev jeg om moren til venninne C. som lå for døden med kreft. De nye medisinene har virket mer enn forventet, og hun er blitt frisk og kan reise hjem til jul!!!

Det er helt utrolig!!! :D

Det var nok for i dag.

Kommer snart tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre om moren til venninna di. Så fint at de får en hyggelig jul allikevel! Og den blir nok satt ekstra pris på nå som de vet hvordan det kunne ha gått...

Lykke til med å være flink og fornuftig i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...